Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

cofeeschop highlife goes

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

  • Ketammindy
    replied
    Nee.
    Lees de regels van dit forum.
    Last edited by QnQ; 26 December 2018, 20:12.

    Leave a comment:


  • NothernlightFR1908
    replied
    Re: cofeeschop highlife goes

    Fijne Amnesia.
    NLX,Skunk en Santa Maria ook wel.
    Manali is ook wel een fijne hasj.


    Brabant wit haze was ook wel nice,maar die hebben ze niet meer.

    Leave a comment:


  • KilltheMonkey
    replied
    Re: cofeeschop highlife goes

    Ben zaterdagavond nog eens naar Goes gereden: In High Life 5 gram Brabantse Witte gekocht voor €55. Wel veel volk boven.. Bij Aarden 5 gram Amnesie gekocht voor €50, vorige maand ook gekocht zelfde prijs maar ik had de indruk dat ik vorige keer iets meer had. Hier veel minder volk en dan toch maar eentje gerold voor op de lange terugweg!

    Leave a comment:


  • greekindicalover
    replied
    Re: cofeeschop highlife goes

    High Life vind ik iets te duur voor de wiet dat jij krijgt, heb ook eens high life special hash gekocht die vond ik wel in orde en zijn geld wel waard ( 37.5/5gr) maar ook niet top!
    Ochja het is alsinds van betere kwaliteit dan wat jij in Belgie krijgt voor hetzelfde geld :p

    Leave a comment:


  • Xtreme
    replied
    Re: cofeeschop highlife goes

    Ook Aarden aan de Grote Markt is een aanrader. Schuin daar tegenover heb je cafe De Pompe. Daar doen ze niet moeilijk als je op het terras een jointje rookt. (Mits je een consumptie neemt).

    Leave a comment:


  • smokeybandit
    replied
    Re: cofeeschop highlife goes

    higlife is mn vaste prik meestal !

    prima weed , rustige lounge en heb je zin in een biertje rol je ff de hoek om !

    pak thuis de bus en voor 12 euro ga ik retour( totaal 3 uur reizen )en wordt zelfs voor de deur afgezet !

    de weed is prima naar mijn zin al mot je soms wel ff checken , vooral de highlife special .

    vermaak me daar altijd wel goed als ik paar uur blijf loungen ... gezellige babbel met de dames daar is altijd leuk !

    grtz

    Leave a comment:


  • Tkiellah
    replied
    Re: cofeeschop highlife goes

    ben al 3 x na goes geweest , lekker zonnetje en lekkere chickietas
    spijtig dat de wietjes niet zo lekker was of de zon
    v highlife kocht ik toen brabanse witte wat normaal een lekker wietj is maar ze was eve smakeloos als de supercrisalweed dak daar gekocht heb , de amnesia ook veel te duur en belange nie zo goe of breda




    if god would want today to be perfect , he wouldn't have invented tomorrow

    Leave a comment:


  • Ventje
    replied
    Re: cofeeschop highlife goes

    Heb je daar geen huis adressen , of thuiskweker die wat over heeft ?
    Zit vaak op het andere eiland en het is nogal een stukje rijden om duur uit te zijn en dan tegenvallende kwaliteit te kopen


    Ajo
    Ventje

    Leave a comment:


  • grog
    replied
    Re: cofeeschop highlife goes

    ik ga ook meestal naar highlife in goes en vind de kwaliteit zeer goed, ook vriendelijke mensen. ik heb daar ook vorige week men eerste zaadjes gekocht

    Leave a comment:


  • z1000
    replied
    Re: cofeeschop highlife goes

    Oorspronkelijk geplaatst door sneak View Post
    3x geweest in de voorbije 2 weken
    1 ste x 5 gr high life special gekocht smaakloos en werdt bijna niks gewaar liet zo een k2 geur na
    2 de x 5 gr jack white of zo , even smakeloos en beschouw het als medium was zelfs precies geurloos miss goed voor de buren lol ( heb al betere wietjes gerookt )
    vandaag 5 gr amnesia tegen schandalige prijs vieze smaak en heb al 3 zaadjes tegen gekomen , de jack white die ik ook al niet te denderend vond was beter
    ik kom er nooit meer !
    Tering, lekker zeg pff. Tis idd schandalig de prijzen daar.
    Voortaan maar even doorlopen naar de joker, is weer iets voordeliger daar.

    Leave a comment:


  • sneak
    replied
    Re: cofeeschop highlife goes

    3x geweest in de voorbije 2 weken
    1 ste x 5 gr high life special gekocht smaakloos en werdt bijna niks gewaar liet zo een k2 geur na
    2 de x 5 gr jack white of zo , even smakeloos en beschouw het als medium was zelfs precies geurloos miss goed voor de buren lol ( heb al betere wietjes gerookt )
    vandaag 5 gr amnesia tegen schandalige prijs vieze smaak en heb al 3 zaadjes tegen gekomen , de jack white die ik ook al niet te denderend vond was beter
    ik kom er nooit meer !

    Leave a comment:


  • Ventje
    replied
    Re: cofeeschop highlife goes

    Ben er ook wel eens geweest
    Staan vaak op de camping in Zeeland en als ik dan te veel had gerookt en me stash op was dan reed ik naar de high life en haalde daar een paar gram om de vakantie door te komen
    Wel prijzig maar wel kwaliteit en een redding tijdens de vakantie's in Zeeland

    Ajo
    Ventje

    Leave a comment:


  • barts
    replied
    Re: cofeeschop highlife goes

    nu al buitenwiet Heb afgelopen week de amnesia eens geprobeerd maar is toch wel lekkere.( sorry was van aarden zat verkeerd te lezen :$ )

    Leave a comment:


  • z1000
    replied
    Ik kom bijna altijd bij de joker, omdat je bij de highlife gewoon minder krijgt voor het zelfde geld.
    Van de zomer hadden ze wel veel haze soortjes, maar dat is nu ook minder geworden.
    Misschien te maken met de vele kweekerijtjes die zijn opgerold in de buurt, ik weet het ook niet.

    Maar voor de rest een prima shop. Ziet er keurig uit en soms wel leuke vrouwtjes achter de bar hehe.

    Gister langs geweest en tis zeer prijzig. 50 euro voor 5 gram.

    Kaart van gister

    Buitenwiet
    Highlife special
    Super Crystal

    Brabandswit
    7/11
    Amnesia (65 euro voor 5 gr)

    -Gelieve niet te dubbelposten aub? Grtz-
    Last edited by westport; 5 April 2010, 16:06.

    Leave a comment:


  • Xtreme
    replied

    Leave a comment:

Bezig...
X