Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

miami en checkpoint Terneuzen gesloten...??!!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    miami en checkpoint Terneuzen gesloten...??!!

    Korting op 420shop

    #2
    checkpoint

    Checkpoint kun je afschrijven. Helaas is het doek daar definitief gevallen.
    "Een dwaas die weet dat hij een dwaas is, is al wijzer dan een dwaas die denkt dat hij wijs is." .

    Medigebruiker

    Comment


      #3
      Dacht gehoord te hebben dat Miami nog open is maar je kan er enkel drank krijgen. Het is meer een soort pub geworden. Ben niet 100% zeker maar het staat hier erges op et forum.

      Greetzzz

      Comment


        #4
        naar horen gaat miami volgende week weer open als ze weer aanvoer hebben,vandaag is de eigenaar voorgeweest.
        checkpoint gaan de roddels dat de zoon et open gaat doen volgend jaar januari,maar dat lijkt me stug want ik geloof dat de jongen z,n eigen veters nog niet kan strikken lol.

        Comment


          #5
          Alle werknemers van checkpoint, 92 mensen (Bizar) zijn op straat komen te staan. UWV heeft er 2 dagen voor moeten reserveren. Mijn moeder werkt in een cafe in Terneuzen. Das best handig, die weet al vrij snel alles uit eerste hand. De (ex)inkoper van checkpoint komt daar ook wel eens. Die man zij ook dat ze bij Miami vaak 1 grote emmer wiet hebben en die 5 verschillende namen geven. Weet natuurlijk niet of dat echt waar is wat hij zegt maar...Treurig, ik ken nog steeds geen enkele shop die aan checkpoint kan tippen.
          "Een dwaas die weet dat hij een dwaas is, is al wijzer dan een dwaas die denkt dat hij wijs is." .

          Medigebruiker

          Comment


            #6
            Ja checkpoint vond ik ook wel een goed schop.
            grtzz
            420Shop, Online Headshop, Seedshop, Cannabis Souvenirs & Lifestyle
            Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

            Comment


              #7
              http://www.nieuwsblad.be/Article/Det...cleID=S322GUDG
              In dit artikel staat dat de miami binnenkort opnieuw zou openen.

              grtz

              Comment


                #8
                Vond dit wel kenmerkend ...

                Oorspronkelijk geplaatst door uit het artikel
                Na de sluiting stelde de politie een sterke toename vast van de straathandel, terwijl het aantal klachten van de bevolking over drugsgerelateerde criminaliteit en -overlast zowat vervijfvoudigd was. Ook bij de Zelzaatse burgemeester Freddy De Vilder (SP.A) liepen klachten binnen over verdachte nachtelijke transacties op zijn grondgebied.
                Is dat niet precies wat heel veel mensen roepen, maar waarvoor onze regering Oost-Indisch doof lijkt te zijn ?
                Een dag zonder wiet kent Flip niet.

                Comment

                Bezig...
                X