Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Coffeeshop Miami in Terneuzen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #31
    zo te horen zijn er een paar goeie puntjes maar echt super veel slechte puntjes tis jammer dat shops dit soort dingen proberen en dan nog denken dat ze dan nog klanten krijgen in 1 woord K*T
    Schutto In tha house

    Comment


      #32
      ik ga morgen keer binnenspringen met ne maat, we zijn toch opweg naar goes

      maar elke keer als ik daar binnenstap wil ik er zo snel mogenlijk weer buiten.
      Die "kapitein" laat je heel ongemakkelijk voelen, zelfs toen hij grapjes aan het maken was tegen mij
      De Verenigde Nederlanden, parel van het noorden
      Belgium and The Netherlands stood as one...

      Mother Europe born from your womb
      Mother Europe on Your soil shall be my tomb

      Comment


        #33
        Etiam inter vepres rosae nascuntur

        Comment


          #34
          ik geef jullie allemaal gelijk miami "daar verkopen ze de grootste boecht "
          de wiet is amper te roken slechte smaak en veel te droog en de shop is vuil en vies .
          Ik kom er nooit meer , rij op het moment altijd naar tilburg naar de toermalijn val telkens mee de wiet en de hash .

          Comment


            #35
            Ik heb gehoord dat de spacecake goed is en maar 2.5 euro de plak kost. Echter alleen nog maar gehoord.

            Als ik ooit in de buurt ben zal 'k hem eens zelf gaan proberen.

            Of heeft iemand anders de spacecake al geprobeerd?

            Peace

            Comment


              #36
              ja, dat was niet per da was voor zo', cupcake geloof ik.
              wel lekker, beetje droog.
              je eigen cake zal vast wel beter zijn,
              ook van effect.
              Etiam inter vepres rosae nascuntur

              Comment


                #37
                Oorspronkelijk geplaatst door Marleyboro View Post
                nu ga ik nooit meer naar neuzen, deels door de controles, die me al meerdere zakjes gekost hebben. En, indien ik niet zo verstandig zou om daar in de sjops nie te blowen, en wel pas thuis, dan had het me mijn rijbewijs gekost.
                Met controles moet je gewoon geluk hebben. Voordat ik kweekte ging ik ook wekelijks (1 soms 2 keer) naar terneuzen. Heb nooit problemen ondervonden.
                Ik ben toen maar 1 keer hard geschrokken, en dat was omdat ik miami buitenkwam en er 2 flikken in mijn auto aan het kijken waren. Ik heb toen een blokje omgewandeld, het was gelukkig maar een boete omdat ik geen parkeerticket gekocht had Kon erger.

                Over dat blowen in shops geef ik je volledig gelijk, het is gewoon niet verstandig als je nog dat eind moet terugkeren terwijl je bovendien iets illegaals aan het doen bent.

                Over kwaliteit kan ik jullie gelijk geven. Sinds hun heropening hebben ze maar 2 soorten wiet, en van de duurste kreeg ik telkens zo'n ontzettende hoofdpijn.
                Greetzz

                Comment


                  #38
                  Is de verkoop nog altijd in miami beperkt tot 3gr?

                  Grtz
                  420Shop, Online Headshop, Seedshop, Cannabis Souvenirs & Lifestyle
                  Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

                  Comment


                    #39
                    Ja, ze gaan da zo houden ook, en de Checkpoint gaat niet meer open, die gaat dus weg, met andere woorden, in Terneuzen moet je al nie meer gaan om deftige wiet.
                    -"We learn more by looking for the answer to a question and not finding it, then we do from learning the answer itself."

                    Comment


                      #40
                      welke twee soortjes hebben ze er nu?

                      Comment


                        #41
                        Oorspronkelijk geplaatst door Barryboy View Post
                        welke twee soortjes hebben ze er nu?
                        In ieder geval Amnesia 12 euro per gram..... Ik had laatst niet opgelet en kreeg een zak vol snoeiafval voor 36 euro THANKS KAPTEIN (die dwaas heet ook echt met zn achternaam Kaptein, niet Kapitein dus ). Ik haat niet zomaar mensen maar die gast grrrrrrrrrrrrr. Waardeloze shop, altijd al geweest. Een betere keuze is coffeeshop Aarde in Goes, is ook niet alles maar toch beter als Miami en High Life (ook Goes). Een aantal jaren geleden heb ik bij Miami ook eens 5 gram wiet met zand er tussen gekocht (iemand anders moest van mij 5 gram halen bij Checkpoint en haalde zonder te vragen 5 gram bij Miami omdat het bij CP zo druk was...), het spul was zoiezo niet te roken en dat was de eerste keer dat ik 5 gram letterlijk heb weggegooid. Zeer jammer dat mensen uit de omg. Zeeuwsch Vlaanderen nu zijn aangewezen op die rotshop Miami. BTW die Kaptein doet alsof hij de zaakvoerder is maar dat is een Marrokaan.

                        Comment


                          #42

                          Comment


                            #43
                            420Shop, Online Headshop, Seedshop, Cannabis Souvenirs & Lifestyle
                            Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

                            Comment


                              #44
                              Ja, kvind het ook eigenlijk, in de Highlife zijn ze nie overdreven duur, en de kwliteit is altijd super!
                              -"We learn more by looking for the answer to a question and not finding it, then we do from learning the answer itself."

                              Comment


                                #45
                                Alleen jammer dat ze het in Highlife al voorverpakken. Voor de rest hoor je mij niet klagen. Ik vind het een chille bar boven
                                Greetzz

                                Comment

                                Bezig...
                                X