Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Coffeeshop Miami in Terneuzen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #46
    high lie in goes heeft prachtig gekweekte wiet zeker die hu n amnesia maar wel niet goedkoop. maar daar heb je echt wel goede wiet van kwaliteit!!

    Comment


      #47
      Beetje offtopic, maar 15/g is veel te duur voor Amnesia daar in de HighLife Goes.... Je kan toch in andere shops dezelfde kwaliteit krijgen voor 10-12/g... het valt me op dat in Goes, de soortjes die elders in NL 8-9 staan daar 10 staan... Ik vind wel dat hun kwaliteit goed is ma spijtig genoeg redelijk duur.

      Als je dan gaat tellen, ben je uiteindelijk toch beter af om naar een andere stad te rijden.
      Last edited by westport; 30 March 2009, 17:45.

      Comment


        #48
        Laats was het 11 euro voor amensia haze. Ik betaal liever ietsje meer, dan dat ik van die k*tweed krijg.
        Heb liever dat ze voorgepakt zijn daar, je heb meestal ietsje meer in gewicht en ik vind het properder.
        Moet eens in de vuile vieze potten kijken van miami.
        Grtz
        420Shop, Online Headshop, Seedshop, Cannabis Souvenirs & Lifestyle
        Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

        Comment


          #49
          ik ben nog nooit naar miami geweest, iedereen, maar dan ook iedereen spreekt, tis er slecht en je komt er bedrogen uit, wat is er dan nog te vertellen, ga elders.

          Comment


            #50
            Jij hoeft ons zeker niet te vertellen waar wij moeten gaan!!!!
            Dit is nog altijd een review topic dacht ik

            Grtz
            Last edited by westport; 29 April 2009, 19:43.
            420Shop, Online Headshop, Seedshop, Cannabis Souvenirs & Lifestyle
            Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

            Comment


              #51
              Oorspronkelijk geplaatst door Painkiller View Post
              Alleen jammer dat ze het in Highlife al voorverpakken. Voor de rest hoor je mij niet klagen. Ik vind het een chille bar boven
              heb je het cafe achter den hoek al gezien ook ?? das ook wel lachen iets beter als je wat met vrienden gaat wat ruimer en vaak feestjes int weekend met nen dj booth dat er staat etc.

              Comment


                #52

                Comment


                  #53
                  Re: Coffeeshop "Miami" in Terneuzen

                  Miami is een grap, vandaag was ik in terneuzen wou ff sportief doen dus ging me de fiets. vanuit lokeren 45km heen.
                  Ik keek op de lijst met wat ze in huis hadden
                  Amnesia en white widow, beiden gruis +takken. white widow 10€ de gram (en maar 2soorten, best lachen dus)
                  Ik kon evengoed hier in de buurt bestellen bij een dealer want het afval van miami wil ik niet eens een joint rollen.
                  Dit kan je geen weed noemen... gras smaakt me beter
                  En idd die uitbater, hij heeft zo weinig interesse in wat hij doet + vriendelijkheid en gezelligheid gaan onder 0.
                  Die marrokaan runt zen zaak hij loopt er maar wat achter...
                  Last edited by antieci; 21 April 2009, 22:18.

                  Comment


                    #54
                    Re: Coffeeshop "Miami" in Terneuzen

                    Nooit kom ik nog in de Miami; ben daar enkele malen geweest omdat de check gesloten is en Terneuzen heel dichtbij is voor mij.
                    Ik bevestig wat er hier op het forum al staat; de paar keren dat ik er was kreeg ik nooit de hoeveelheid waarvoor ik betaalde en de prijzen zijn er al veel te hoog. Bij een kennis van mij zat er de laatste keer meer takjes in zijn zakje dan iest anders; takken zijn bruikbaar om je open haard aan te steken maar aan 12eur/gr is dit echt wel oplichterij.. De man security man die aan de deur staat is echt een agressief geval! Klantvriendelijkheid is echt onder nul. pure schande!
                    Vanaf nu rij ik liever wat verder naar de highlife ofzo om 'that sweet sweet herbal joy' af te halen.
                    Als je mijn mening dus vraagt; probeer de Miami te mijden!
                    Last edited by peet; 2 July 2009, 00:47.

                    Comment


                      #55
                      Re: Coffeeshop "Miami" in Terneuzen

                      kan je als belg nog altijd gewoon naar binnen daar ?

                      Comment


                        #56
                        Re: Coffeeshop "Miami" in Terneuzen

                        miami mag blij zijn dat ze dicht aan de grens zitten, hun wiet zit in vuile potten, laatst 3gr white widow gekocht was zelf nog nat heb hem gewoon de vuilbak ingedaan

                        prijs - kwaliteit = slecht

                        en op vriendelijkheid scoren ze ook al niet hoog

                        ik denk dat die wat problemen geeft ofz in ieder geval ik ga er niet graag

                        Comment


                          #57
                          Re: Coffeeshop "Miami" in Terneuzen

                          Oorspronkelijk geplaatst door k2ToTheRescue View Post
                          kan je als belg nog altijd gewoon naar binnen daar ?
                          ja maar vriendelijkheid hoef je niet te verwachten dus zet maar een pokerface op

                          Comment


                            #58
                            Re: Coffeeshop "Miami" in Terneuzen

                            Oorspronkelijk geplaatst door k2ToTheRescue View Post
                            kan je als belg nog altijd gewoon naar binnen daar ?

                            Ja, maat vanmij leert het maar nie af, als hij er nie aan geraakt gaat hij keer op keer naar daar, overlaatst ging die vingerscanner niet (jaja, ze hebben een vingerscanner ) die parodie van een portier was ook al totaal nie vriendelijk, uiteindelijk snauwt hij hem toe om toch gewoon naar binnen te gaan, die lul achter de toog was ook weer zo vriendelijk, volgens mij leven die echt compleet tegen hun zin.

                            Lol, nu reageer ik weer in dit topic, ik kan het echt nie laten om af te geven op die verrekte Miami, i just hate them.
                            -"We learn more by looking for the answer to a question and not finding it, then we do from learning the answer itself."

                            Comment


                              #59

                              Comment


                                #60
                                Re: Coffeeshop "Miami" in Terneuzen

                                Met alle respect hoor... maar ik vraag me eigenlijk af hoe dom sommigen hier zijn...
                                Allemaal klagen over de kwaliteit van Miami maar toch gaan ze nog 4 of 5 keer terug om zich steeds opnieuw te laten bezeiken en laten af te blaffen.
                                Wanneer ik in een shop rotzooi krijg, en daarenboven onvriendelijk wordt behandeld zet ik er NOOIT nog een stap binnen, laat staan dat ik er nog meerdere malen terug ga. Wiet is sowieso SCHANDALIG duur tegenwoordig.
                                Als je 12-13 euro per gram durft vragen moet het ook topkwaliteit zijn, en dat is haast nergens meer het geval.
                                Ik geef zulke bedragen nooit meer aan wat wiet, ik kweek m'n eigen plantje wel...

                                Comment

                                Bezig...
                                X