Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Coffeeshop Miami in Terneuzen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #61
    Re: Coffeeshop "Miami" in Terneuzen

    Miami sucks ass! Mogen ze sluiten voor mijn part.. Slechte bediening (soms krijg je gewoon wat anders dan je denkt te kopen), klantonvriendelijk, te stijle trap naar boven, vieze kleverige deurklinken opt toilet, versleten deurmat, ... nog iets??

    TOTAL SCORE MIAMI = 3/10

    Wil je 'n goeie shop...? Aanrader is Aarden in Goes of Vlissingen, ook de Purple in Vlissingen is goe!

    Greetz!

    Comment


      #62
      Re: Coffeeshop "Miami" in Terneuzen

      Ben ook meermaals naar Terneuzen geweest in de tijd, de kwaliteit van de Checkpoint beviel me wel, de Miami was echt afzetterij. Daar wilde ik dus niets meer kopen. Moest ik dus naar huis met maar 5gram. Dus ben ik naar Roozendaal beginnen gaan. In elke shop voor 5 gram gaan halen, kon ik weer voor een tijdje verder. Nu maak ik af en toe eens een reisje naar Amsterdam voor een dag of 3, maar ik ga nu uiteindelijk ook zelf beginnen kweken. Voor mij moet wiet iets onschuldigs blijven, er lekker van genieten, waarvan je weet waar het vandaan komt, zonder dat er mee geknoeid is. Dus, kweek het zelf, je favoriete wietje, of eens wat anders.
      Ik ben een echte natuurmens, ook al die natuur kunstmatig.

      Comment


        #63
        Re: Coffeeshop "Miami" in Terneuzen

        aangezien ik in de buurt was , na 3 jaar toch nog es binnen gegaan

        uw vinger wordt gescand lol naast een wannabee buiten-wipper

        weedkeuze , 3 soortje

        hasj ; 1 soort

        en nog altijd die goede vriendelijke mentaliteit

        mocht zelf niet aan de haze ruiken , kan ik begrijpen als je geen haze verkoopt maar ander bucht

        1 pluspunt(je) ; er was geen kat te zien

        conclusie ; "the captain" zou beter zen zinkend schip verlaten

        Comment


          #64
          Re: Coffeeshop "Miami" in Terneuzen

          Je mocht zelfs niet ruiken, da's echt grof, ik snap niet waarom die er niet gewoon mee stopt, hij doet het niet eens graag en hij jaagt al z'n klanten weg met zijn gedrag.

          De Checkpoint mis ik wel, het was er altijd leuk zitten, af en toe een optreden, je kon er nog redelijk goed eten ook en de wiet was altijd in orde, zelfs toen ik al kweekte ging ik er nog naartoe, maar die gaat niet meer open helaas.
          -"We learn more by looking for the answer to a question and not finding it, then we do from learning the answer itself."

          Comment


            #65
            Re: Coffeeshop "Miami" in Terneuzen

            Ik heb gisteren een monstertje Budda (ongeveer 25 gram) gekregen, die bij Miami in de verkoop zou gaan. Deze wiet is echt subliem, mooie toppen vol met kristallen. De vaporizer gevuld met een grammetje, ik had echt mijn zakken vol. Er zal een deftig prijskaartje aanhangen: reken maar op 12.50 de gram.
            Last edited by Xtreme; 2 March 2010, 19:40.

            Comment


              #66
              Re: Coffeeshop "Miami" in Terneuzen

              Miami sucks

              ben er vorige week langs geweest kon maar 3gr kopen, slechte weed, slecht zakje, ik mis de chek point, daar konde lang aanschuiven maar ik een goed prijs / qualiteit. die Miami is groot af zeterij

              Comment


                #67

                Comment


                  #68
                  Re: Coffeeshop Miami in Terneuzen

                  dus eerst naar miami om 3gr slechte weed te kopen en dan chillen in checkpoint

                  no thx

                  Comment


                    #69
                    Re: Coffeeshop Miami in Terneuzen

                    hahahaha sprinter daar heb je wel een punt ja
                    ​fuck you, you fucking fuck

                    Comment


                      #70

                      Comment


                        #71
                        Re: Coffeeshop Miami in Terneuzen

                        Miami is echt een kut coffieshop.
                        Ik haalde er 3 dagen terug 3g haze, zaten er gewoon blaadjes tussen! en daar betaal je dan 12 euro de g voor....

                        Het is ook niet de eerste keer dat ze me dat flikken, vroeger toen check open was viel et allemaal nog wel mee maar sinds ze dicht zijn is Miami echt in een neerwaartse spiraal te recht gekomen.

                        Voortaan haal ik gewoon mijn wiet in goes of Vlissingen, ik ben Miami echt stront beu.

                        Comment


                          #72
                          Re: Coffeeshop Miami in Terneuzen

                          doet gewoon pijn om naar miami te gaan en er een joint te kopen ...

                          enorm groot gevo0el van oplichting krijg ik daar !!

                          en ze smokkelen met hun weegschaal, wees maar gerust dat je 0,3 tot 0,5 gram minder krijgt dan dat je besteld !

                          de sfeer is daar gewoon zeer klote , net als de medewerkers ..


                          gewoon sluiten die tent , slecht voorbeeld van coffeeshops


                          grtz

                          Comment


                            #73
                            Re: Coffeeshop Miami in Terneuzen

                            echt slechte wiet daar en onbeleefde mensen...vanaf nu altijd naar goes daar is het gewoon de Max

                            Comment


                              #74
                              Re: Coffeeshop Miami in Terneuzen

                              amnesia is daar erg goed!

                              Comment


                                #75
                                Re: Coffeeshop Miami in Terneuzen

                                Oorspronkelijk geplaatst door mijnkontjeukt View Post
                                amnesia is daar erg goed!
                                misschien eens tijd om te krabben ????




                                grtz

                                Comment

                                Bezig...
                                X