Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Coffeeshop Miami in Terneuzen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #76
    Re: Coffeeshop Miami in Terneuzen

    ik ben vandaag naar miami geweest en toen we daar met 3 mensen toekwamen en bestelde 3gr white widow(10euro/gr) 1gr haze(12euro/gr) betaalde met 2 briefjes van 20euro en kreeg slechts 2 euro terug. en echt slecht weed!!!!
    de andere persoon die mee was kreeg 2 gr white widow voor 40euro en toen we hen erop wezen da ze ferm verkeerd zaten staken ze ons buiten met geweld. zakzetters da zijn het geworden!!! maar wij laten het hier neit bij.het was die vuile marokaan die ons in de zak zette

    Comment


      #77
      Re: Coffeeshop Miami in Terneuzen

      ik was in december nog een paar keer in miami. Wiet kopen doe ik er al jaren niet meer, altijd stukje hasj. Nog steeds dezelfde zielige bende. De gozert had die zaak al jaren geleden van de hand moeten doen want hij kan echt geen zaak voeren. Zon shop moe een goudmijntje zijn, maar of het dat nu is???

      Comment


        #78
        Re: Coffeeshop Miami in Terneuzen

        aanrader voor iedereen:
        grow your own weed

        weetje in ieder geval dat je goed zit
        Long time ago, Back on track.

        Comment


          #79
          Re: Coffeeshop Miami in Terneuzen

          Oorspronkelijk geplaatst door jarla View Post
          ik ben vandaag naar miami geweest en toen we daar met 3 mensen toekwamen en bestelde 3gr white widow(10euro/gr) 1gr haze(12euro/gr) betaalde met 2 briefjes van 20euro en kreeg slechts 2 euro terug. en echt slecht weed!!!!
          bon, als ik nog beetje kan tellen en rekenen, zat je aan 30 euro voor de WW, en dan kom daar nog 12 bij voor de haze, 42 dus, je betaald 40 euro, krijgt 2 terug, wat dus maakt dat je 38 betaald hebt ipv de verschuldigde 42, en nog ga je hun rippers noemen??
          en als je dan nog eens 2 gram ww koopt, waarom betaal je dan met 40 euro als 1 briefje je berschuldigt bedrag dekte?

          anyhow tis idd een kutsjop, meer kun je er ni over zeggen

          Comment


            #80
            Re: Coffeeshop Miami in Terneuzen

            ik was ng vrij tevreden van die white widow die ik daar kreeg
            maar enorm ongezellig, onvriendelijk en eigenlijk wel te duur!

            Comment


              #81
              Re: Coffeeshop Miami in Terneuzen

              ik heb gehoord dat hij niet meer ope gaat

              Comment


                #82
                Re: Coffeeshop Miami in Terneuzen

                t zijn sowieso RIPPERS de miami

                Comment


                  #83
                  Re: Coffeeshop Miami in Terneuzen

                  he!
                  Ik ben van plan om naar terneuzen te gaan voor eens langs te gaan bij Miami.
                  Aan de commentaar te lezen is dit niet de beste koffieshop maar het is gewoon de koffieshop die dichtsgelegen is voor mij.
                  Weet iemand of ie nog open is?
                  En daarbij, ik ben nog niet zo lang geleden begonnen met wiet, dus wat/welke soort kan ik er best kopen?
                  Prijs zou ook handig zijn

                  groetjes!

                  Comment


                    #84
                    Re: Coffeeshop Miami in Terneuzen

                    dus wat/welke soort kan ik er best kopen? Bij Miami: geen enkele soort, tenzij je masochistische neigingen hebt. Beter geen wiet dan rommel.

                    Comment


                      #85
                      Re: Coffeeshop Miami in Terneuzen

                      Ok, volgens mij kan ik dan beter naar Goes gaan niet?
                      maar hoe geraak je van hulst naar goes?

                      Comment


                        #86
                        Re: Coffeeshop Miami in Terneuzen

                        Via Zeeuws-Vlaanderen door de Westerscheldetunnel naar Zuid-Beveland. Zowel in Goes als in Vlissingen heb je coffeeshops. Anders ben je op Breda aangewezen via Antwerpen door de Benelux- of de Zimmermantunnel. De TomTom wijst de weg.

                        Comment


                          #87
                          Re: Coffeeshop Miami in Terneuzen

                          kej
                          Maar het probleem is da ik momenteel geen auto heb dus zoek ik een manier om er te geraken via bus of tram...
                          Heb al eve staan googlen maar ik ben geen stap verder...
                          Suggestie?

                          Comment


                            #88
                            Re: Coffeeshop Miami in Terneuzen

                            Een oproep op het forum tot een lift van iemand die in de buurt woont en ook de shops wil bezoeken. Deel de autokosten! Een cannabiscarpool oprichten? Iets voor de suggestiebox!

                            Comment


                              #89
                              Re: Coffeeshop Miami in Terneuzen

                              http://www.9292ov.nl/
                              mvg
                              Pottytrainer

                              Comment


                                #90
                                Re: Coffeeshop Miami in Terneuzen

                                lol, met de bus of tram van de lijn zal het wss niet lukken. Vraag eens aan een vriend met ervaring heeft of die geen adresje weed waar je goeie weed kan kopen Ahja zo een coffeeshop carpool sub forum zou wel een idee zijn.


                                gtz

                                Comment

                                Bezig...
                                X