Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Coffeeshop Miami in Terneuzen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #91
    Re: Coffeeshop Miami in Terneuzen

    Met enig initiatief van de belanghebbenden is zo'n pool zo opgezet. Je lost een probleem op en drukt de kosten.

    Comment


      #92
      Re: Coffeeshop Miami in Terneuzen

      Schitterend idee !
      Nu enkel nog iemand vinden xD
      Maar mn probleem is opgelost. Een vriend van me gaat naar roozendaal dus ga ik gewoon lekker mee.
      Ze zeggen dat de wiet er goed is dus....

      greeeeetzz

      Comment


        #93
        Re: Coffeeshop Miami in Terneuzen

        bij mijn weten is alles in roozendaal dicht?

        Comment


          #94
          Re: Coffeeshop Miami in Terneuzen

          Klopt, zowel in Roosendaal als in Bergen op Zoom zijn de shops gesloten. In Bergen op Zoom wordt in het Anton van Duinkerkenpark gedeald en in Roosendaal in het Emiel van Loonpark. Uiteraard wel uitkijken wat de straatdealers je in de handen proberen te stoppen. Maar daar ben je immers zelf bij. Koop voor alle zekerheid bij Nederlandse dealers.
          Last edited by Xtreme; 7 April 2011, 09:36.

          Comment


            #95
            Re: Coffeeshop Miami in Terneuzen

            Oorspronkelijk geplaatst door janleuri View Post
            lol, met de bus of tram van de lijn zal het wss niet lukken. Vraag eens aan een vriend met ervaring heeft of die geen adresje weed waar je goeie weed kan kopen Ahja zo een coffeeshop carpool sub forum zou wel een idee zijn.


            gtz
            Ik ben vorige maand naar vlissingen geweest. Als je in brugge geraakt moet je de bus nemen tot breskens (+-50 min ongveer) en dan de veerboot naar vlissingen. Alles samengeteld ben je zo'n 7-9euro kwijt aan vervoer.
            Ohja, en als je toekomt in VLissingen eerst een hapje eten aan de zaak bij de pond.

            Comment


              #96
              Re: Coffeeshop Miami in Terneuzen

              ahzo, dat echt goedkoop, dus 9 euro in totaal, heen en terug bus en veerboot inbegrepen? En waar kan je die bus dan precies nemen in brugge? Kan je die ook nemen in gent? Das dan wel stukken goedkoper dan met de auto naar goes rijden in je eentje ben je dan 15 euro aan brandstof kwijt+ 10 euro tolkosten. Moet je al met 4 zijn om goedkoper uit te komen met de auto.

              gtz

              Comment


                #97
                Re: Coffeeshop Miami in Terneuzen

                je moet gewoon proberen om in terneuzen bij het busstation te komen of in breskens bij de boot dan ben je zo aan de overkant
                ​fuck you, you fucking fuck

                Comment


                  #98
                  Re: Coffeeshop Miami in Terneuzen

                  miami is slechtste coffeeshop waar ik ooit geweest ben (na rastababy in amsterdam)
                  2 grammetjes white widow gekocht voor 20eu!!
                  heb enkel gruis gekregen met enkele topjes die echt nat waren en tsmaakte naar stront
                  ik betaal dan nog liever 10eu/gram voor buitenkweek !

                  Comment


                    #99
                    Re: Coffeeshop "Miami" in Terneuzen

                    hoi

                    ik ben nieuw ik heb en vraagje welke soorten zijn er allemaal in miami en hoeveel kosten ze
                    per gram?
                    kan er mij iemand op weg helpen
                    alvast bedankt

                    Comment


                      Re: Coffeeshop Miami in Terneuzen

                      welkom,

                      crap die veel geld kost of crap die meer geld kost. voor zover ik hoor, iets wat ze WW noemen en iets anders. 10 of 12 per gram.

                      ps: lees eens de regels

                      Comment


                        Re: Coffeeshop Miami in Terneuzen

                        na weer een 5 keer de miami bezocht te hebben in een maand , ja als ik zonder zit en in 90 min terug thuis wil zijn met 2 gram is er niets anders te doen
                        Ewel ik moet zeggen , SUPER haze ,koste mij wel 24 euro voor 2 gram . Kut dat je niet meer mag meedoen want dat was wel de beste haze die ik in maanden gerookt heb . En ja ik ken er genoeg van , de amnesia van breda , geleen of goes kon er niet aan tippen , deze week ben ik er al 3 keer om geweest en vandaag terug .Conge en geen goede weed langs hier kan een mens zot krijgen . Ik moet dan wel toekomen met 1 gr per dag , beetje spaarzaam zijn maar ie is zo lekker
                        Dus vooroordelen over de miami zijn weer een beetje verminderd , in de aarden heb ik ook al slechte amnesia gehad aan 11 euro de gram .Vroeger had de miami zo geen weed maar wat wil je met een opkoper naast jedie al het super spul aanbied (checkpoint ).
                        Wel opletten voor de parkeerpolitie , ik kwam juist buiten en zie ze lopen naar mijn auto , kan snel instappen en wegrijden zonder boete, wat bleek , was ik in mijn haast mijn 2gram lekkere haze verloren .vlug terug , die verkeerspolitie te voet keek nogal

                        Comment


                          Re: Coffeeshop Miami in Terneuzen

                          Als ik het goed begrijp dan is de Miami nog open in Terneuzen ???Thanks alvast !

                          Comment


                            Re: Coffeeshop "Miami" in Terneuzen

                            volledig mee eens vertrouw die mannen ook nie echt daar sinds check point gesloten is ben ik nog 1 keer geweest
                            en de kwaliteit de prijs en de beleefdheid was nog vele slechter dan voor check gesloten was.
                            Check vond ik leuke coffeeshop alleen jammer da je daar zo lang kon staan wachten.
                            Toen ik in mijn begin periode ging was da nog leuk max 20 man voor maar op laatste kon je soms 100 mensen wachten
                            en ook al waren ze met meerdere die bestelden. Die mannen hebben daar poen geraapt denk ik
                            De vernieuwde check was echt prachtig tot het kleinste detail afgewerkt zelf de vloer waren jointjes met het logo van check
                            Maar het houten kotje had toch ook zin charmes vond ik.
                            Wel eens geluk gehad in check point kwam da toe en de inval was juist begonnen niemand na binnen niemand na buiten.
                            Als ik nu naar holland ga ga ik meestal naar vlissingen

                            Comment


                              Re: Coffeeshop Miami in Terneuzen

                              Echt schande, als je als coffeeshop maar 2 soorten wiet heb en 1 soort hasj en dat het dan ook nog eens bagger is!


                              MC MARTIN !!!!!!

                              Comment


                                Re: Coffeeshop Miami in Terneuzen

                                White widow ging nog net wel.
                                Vind de High life in Goes wel beter.

                                Comment

                                Bezig...
                                X