Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Coffeeshop Miami in Terneuzen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: Coffeeshop "Miami" in Terneuzen

    dat is dus pure afzetterij als je betaald voor 3 gram moet je 3 gram krijgen maar het gebeurt wel meer, of de weed is nat dat je er nog niks mee gerold krijgt ... of ze geven je gewoon rommel mee.

    waarom denk je dat ik een eigen kweekje probeer ik ben dat beu dat je een hoop geld betaald voor rommel, er zijn maar weinige coffeeshops waar je krijgt voor je geld.

    Comment


      #17
      Re: Coffeeshop "Miami" in Terneuzen

      Jaren geleden was het al zo en het is noch geen haar verbeterd het stinkt is vies en vuil.... NEE dank u geen miami meer voor mij, rij dan liever een half uurtje langer naar de highlife in goes lekker wietje niet te duur een mooie madam achter de balie die vriendelijk is en lacht als het zonnetje

      Greet

      Comment


        #18
        Re: Coffeeshop "Miami" in Terneuzen

        Blij dat jullie het er mee eens zijn, ben blij dat ik met eigen kweekje ben begonnen!
        En idd next time drive to goes!
        greetz
        420Shop, Online Headshop, Seedshop, Cannabis Souvenirs & Lifestyle
        Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

        Comment


          #19
          Re: Coffeeshop "Miami" in Terneuzen

          Don't worry mannen...tzal niet voor binnenkort zijn.

          Weed-run met maten gedaan, weeral... en blijkbaar is Miami ook gesloten wegens teveel voorraad achter de kassa...

          Maand of 6 zeker?

          Grtz
          sigpic

          Comment


            #20
            Re: Coffeeshop "Miami" in Terneuzen

            Klopt volledig, Miami is morgen (vrijdag) definitief dicht. Cannabis is er niet meer te krijgen wegens het verbod op aanvoer dat ze gehad hebben.

            Grtz

            Comment


              #21
              Re: Coffeeshop "Miami" in Terneuzen

              vind je het gek, eerst checkpoint sluiten zodat de shops in de omgeving meer klanten hebben en de voorraad niet op pijl kunnen houden met 500 gram

              zo gaan ze een voor een dicht
              Veel gestelde vragen over het forum

              JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
              420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

              Comment


                #22
                Re: Coffeeshop "Miami" in Terneuzen

                Vraag & aanbod...
                sigpic

                Comment


                  #23
                  Dus bobo voor de mensen die vanuit richting west-vlaanderen komen is highlife goes de dichtste?
                  grtzzz
                  420Shop, Online Headshop, Seedshop, Cannabis Souvenirs & Lifestyle
                  Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

                  Comment


                    #24

                    Comment


                      #25
                      Hahaha nog geen haar verbeterd, zulke wakker prijzen, schandalig!
                      420Shop, Online Headshop, Seedshop, Cannabis Souvenirs & Lifestyle
                      Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

                      Comment


                        #26
                        De Miami heeft altijd al vrij slechte reputatie gehad wat betreft de kwaliteit van hun spul. Dit is nu wel een beetje verbeterd, alleen vragen ze een veel te hoge prijs.

                        Bovendien hebben al 2 mensen zaadjes gevonden in de wiet tijdens laatste 2 weken, zowel in hun Amnesia als in hun WW. Dit getuigt niet echt van een goede selectie door de Miami.

                        Je bent beter af om naar Tilburg te rijden. Hogere kwaliteit voor een pak minder geld.

                        Goes is ook een optie, alleen liggen de prijzen in Tilburg lager (meer voordeelzakjes) voor dezelfde kwaliteit.

                        Comment


                          #27
                          Ikzelf ben afkomstig uit de grensstreek en ben dus vele malen in Terneuzen geweest. Normaal altijd naar de Chekpoint. Maar soms door tijdsgebrek was ik wel verplicht om naar de Miami te gaan. Zo,n erbarmelijke shop! In de eerste plaats de paf en zeker ook de bediening. Zo'n onvriendelijke mensen dat daar werken. Je werd scheef bekeken vanaf je binnen kwam tot je weer naar buiten ging. MIAMI we zullen u NIET missen!
                          Greetz

                          Comment


                            #28
                            dus dees is ook gesloten,

                            k ik ga echt moeten beginnen zoeken ...
                            sigpic

                            Comment


                              #29
                              Die is toch al een paar weekjes open? Ik heb verleden week nog geweest.
                              Idd wel jammer van de kleine menukaart en zijn prijzen.
                              Greetzz

                              Comment


                                #30
                                Ben de overlaats keer meegeweest me ne maat van mij (dan kon die 6 gram kopen in plaats van 3).

                                Fuck, die is in ene keer vriendelijk geworden, ik herkende hem bijna nie meer, hij zal't waarschijnlijk wel voelen dat er geen volk meer over de vloer komt, want er komt letterlijk haast geen volk meer.
                                -"We learn more by looking for the answer to a question and not finding it, then we do from learning the answer itself."

                                Comment

                                Bezig...
                                X