Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

High life, een goede shop in Goes

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    High life, een goede shop in Goes

    Korting op 420shop
    Vorige zaterdag, omstreeks een uur of acht, wilde mijn vrouw en overigens ik ook, eens wat anders roken dan dat we voorhanden hadden.
    Dus we besloten wat nieuws aan te schaffen bij High Life, aan de Westwal in Goes.

    Aangezien mijn vrouw docent is op een Hoge School in de directe omgeving, moet ik de "boodschappen" doen: ze vindt het een beetje lullig om met een van haar leerlingen in een shop te worden aangetroffen om wiet te kopen.

    Per persoon -mag door een of andere dwaas in de gemeenteraad- niet meer dan drie gram per persoon worden aangekocht.
    Dat is op zich niet zo moeilijk: want ik heb een dubbelzijdig T-shirt.

    Met mijn shirt met de beige kant buiten, koop ik drie gram wiet, geef dat aan mijn vrouw in de auto, waarna ik mijn shirt binnenste buiten trek en met de zwarte kant ervan weer drie gram wiet ga kopen, maar dan met een bril op en nooit geeft dat een probleem.

    Afgelopen zaterdag evenwel werd ik aangesproken door een Pool, die gebrekkig Engels sprak: bij mijn tweede binnentreden van de shop-met omgedraaid T-shirt- stopte hij me 50 euro in de hand met het verzoek om wiet voor hem te kopen.

    Ik ken de eigenaren en baliemedewerkers al jaren en vroeg hem mee naar binnen. zodat hij zijn eigen keus kon bepalen.
    Dat was dus geen enkel probleem: ik had mijn ID bij me, legde hem de "kaart uit", en mocht voor de beste man drie gram wiet kopen.
    Alleen kon ik -overigens terecht- niet een tweede portie van drie gram wiet voor onszelf kopen.

    Overigens zei de baliemedewerker, kom in de toekomst exact om zes uur, want dan verwisselen we van wacht.
    Dan kunnen jullie op die manier beiden twee keer drie gram wiet kopen.

    Het is een kleine moeite om iemand te gerieven: de Pool heeft mijn 06-nummer, met die restrictie dat mijn dienstverlening uitsluitend voor hem is bestemd en dat ik niet voor zestig andere lotgenoten -ze slapen in een of ander klooster dat door hun werkgever is omgebouwd tot appartementen- als boodschappenjongen ga spelen.
    Last edited by Kwasimodo; 15 December 2014, 15:57.
    [COLOR=#000080][I]Wie ik ben, is mijn persoonlijkheid,
    mijn houding richting jou is afhankelijk van hoe jij bent.[/I][/COLOR]

    #2
    Re: High life, een goede shop in Goes

    Dus dit is een tip voor ons om voortaan om 6 uur te komen?

    Comment


      #3
      Re: High life, een goede shop in Goes

      Misschien kan de Pool jou een wederdienst verlenen bij het klussen in je huis ?
      Stemma doet het forum, stout 2017

      Stemma doet stout (2016)
      Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

      Comment


        #4
        Re: High life, een goede shop in Goes

        Liever niet, want hij gaf me uit dankbaarheid een kus op mijn wang.

        En als ik ergens de pest aan heb, is door mannen gekust te worden.

        Psychologen schijnen deze aversie te beschouwen als onderdrukte homoseksuele gevoelens.

        Of dit zo is, weet ik niet: wij hebben -mijn vrouw en ik dus- alleen maar positieve gevoelens richting anders geaarden.

        Onze tuinarchitect en interieuradviseur waren zonneklaar homoseksueel: nochtans hebben ze een voortreffelijke prestatie geleverd.

        Waarop zal dit topic op uitdraaien?

        Wellicht gaat dit weer de verkeerde kant op, omdat er af en toe woorden worden gebruikt van meer dan drie lettergrepen.
        Last edited by Kwasimodo; 16 December 2014, 09:10.
        [COLOR=#000080][I]Wie ik ben, is mijn persoonlijkheid,
        mijn houding richting jou is afhankelijk van hoe jij bent.[/I][/COLOR]

        Comment


          #5
          Re: High life, een goede shop in Goes

          Ik heb er ook nooit slechte wiet gehad... Ben er wel al een tijdje niet meer geweest maar het zag er wel altijd goed uit

          Comment


            #6
            Re: High life, een goede shop in Goes

            Ik vind het een nette zaak met aardig personeel.
            Lekker professioneel, daar houd ik van.
            Niks afwegen en dergelijke: gewoon vooraf gewogen gripzakjes met een barcode en afrekenen.
            Je kan door die grote ruitpartij en glazen deur niet naar binnenkijken, maar wel naar buiten.
            Verder is de zaak met zo'n diagonaal invaliden "oprijgeval" rolstoel toegankelijk.
            Als ik de zaak een cijfer zou moeten geven, verdient die een dikke acht.
            Om te roken moet je wel een trap op naar de 1e etage. In de shop is dat niet toegestaan.

            Maar daarbij doe ik Aarden aan de Grote Markt te kort.
            Ook heel professioneel: particuliere bewaking (in uniform) bij de ingang.
            Maar je moet wel een trap beklimmen om bij de verkoopruimte te komen, waar je echter wel een joint mag roken.
            De bewakers houden tegenwoordig -op mijn verzoek- wel mijn wandelstok in bewaring: ze noemen me de "Benidorm Basterd".
            [COLOR=#000080][I]Wie ik ben, is mijn persoonlijkheid,
            mijn houding richting jou is afhankelijk van hoe jij bent.[/I][/COLOR]

            Comment


              #7
              Re: High life, een goede shop in Goes

              Hahaha, Benidorm Basterd. Dat is een goede. Goes is een hele leuke stad. Me broer heeft op kamers gewoond op de grote markt. Hele gezellige stad, goede shops.

              Comment


                #8
                Re: High life, een goede shop in Goes

                Ik kom eigenlijk niet zo vaak in die shops, maar ze kennen me wel.
                Bij mijn laatste bezoek bij High Life hadden ze wiet in de aanbieding: drie gram voor vijftien euro.

                Toen ik vroeg of dat "buitenwiet" was, vertelden ze me dat het echt "binnenwiet" was, maar te slordig geknipt.

                En de High Life Special, drie gram voor 27 euro, is altijd redelijk goed, maar het is altijd een indica dominante soort.
                Last edited by Kwasimodo; 16 December 2014, 13:41.
                [COLOR=#000080][I]Wie ik ben, is mijn persoonlijkheid,
                mijn houding richting jou is afhankelijk van hoe jij bent.[/I][/COLOR]

                Comment


                  #9
                  Re: High life, een goede shop in Goes

                  Ik heb laatst gehoord dat je bij deze shop en andere shops alleen nog wiet kan kopen als je in de gemeente Goes woont, weet iemand of dit nog steeds zo is?

                  Comment

                  Bezig...
                  X