Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Ik ga een van de dagen een weekendje naar Vlissingen , hopelijk krijgen we iets kopen in de shop ... Maar vrees van niet als je geen wietpas hebt Denkik? Iemand meer info hierover ? Thx !
Coffeeshop Purple's "TROPICAL" (50% haze / 50% zoet)
en voor de hasj liefhebbers is de "Purple's CHOICE" een echte aanrader...
Ik ben zelf inwoner van het Coffeeshoploze middelburg !
maar voor de goede kwaliteit van Coffeeshop Purple kruip ik nog op mijn tandvlees naar Vlissingen..
blow ze.... ;>)
Coffeeshop Purple Vlissingen
Openingstijden :
maandag tm zaterdag van 11:00 tot 21:00 uur
uitgezonderd zondag van 12:00 tot 20:00 uur
WIETPAS inschrijven stelt helemaal niets voor bij die gasten..
Gewoon geldige I.D meenemen en je krijgt een sleutel met een nummer....
Alleen je naam en woonplaats wordt genoteerd en verder registreren ze helemaal niets....
In vlissingen doen ze mee aan die klote wietpas... Als belg, of zonder pas kun je het proberen, maar ze geven je niets mee. Homegrow heeft het iets beter aangepakt, en heeft zijn deuren gewoon gesloten, en is vakantie gaan houden. Hij wacht dus het gedoe met de wietpas gewoon af. Hij zal ergens eind juli weer terug zijn.
Ok u bent genomineerd voor informatiebron van het jaar, bedankt voor de mooie reactie.
Voor mensen die echte info wensen: Vlissingen alle drie noppes dus...
Misschien eerst eens kijken in welke topic je reageert...
Ok, dan gaan we gokken, aangezien de Purple wellicht wel meepast en die aan de kerk ook, gaat het vermoedelijk over de HG? Reactie zou leuk zijn kwestie van geen kilometers af te leggen voor een gesloten deur
Leave a comment: