Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Coffeeshops Vlissingen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Coffeeshops Vlissingen

    Korting op 420shop
    Hey jongens,

    Wat je ook kan doen is rijden tot breskens dan het veerbootje pakken (vaart de heledag door) 30 min en je bent in vlissingen. Hier bevinden zich 3 mooie shops.

    A. Deep purple:

    Aagje Dekenstraat 7a
    4381 RM Vlissingen (Flushing)
    Telephone 0031 (0)118 430678
    Open Mon-Sat 11:00-22:00; Sun 12:00-20:00

    Goed van kwaliteit, wil je echt heel goede wiet moet je de iets duurdere nemen. De white widow is maar zeer normaaltjes... De rest is zeer lekker.

    B. Home Grow zeeland:

    Kasteelstraat 121-123 (GESLOTEN!)
    Deze coffeeshop bestaat niet meer!


    C. Aarden:

    Kerkstraat 8
    4381 HM Vlissingen (Flushing)
    Telephone 0031 (0)118 431030
    Open (opening hours not known)

    Zeer goed.
    Last edited by Jointjedraaien; 15 October 2013, 16:56.

    #2
    Hoi saint, kan je ook met de wagen op de boot?
    Grtz
    420Shop, Online Headshop, Seedshop, Cannabis Souvenirs & Lifestyle
    Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

    Comment


      #3
      Nee, dude je moet je wagen in Breskens aan de ferie zetten. Eens je in vlissingen bent zijn de shop best tevoet te doen. Kijk op google maps.

      Comment


        #4
        pas op belgen, ook aan sluis in het terug rijden naar de knokke kunnen flikken staan
        ik spreek uit ervaring.
        mijn broek uit en al
        Etiam inter vepres rosae nascuntur

        Comment


          #5
          Hoi , kan je met de brommer/moto op die overzet boot ? (nu het wa mooi weer is wille we wel eens met de brommers naar nederland.

          mvg B

          Comment


            #6
            Ja dat kan
            Veel gestelde vragen over het forum

            JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
            420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

            Comment


              #7
              Als je perse met de auto wil moet je de westerscheldetunnel nemen bij Terneuzen. Voor 4,80 euries mag je door de 6,6 km lange pijp naar de overkant.
              Grtz Kim
              "Een dwaas die weet dat hij een dwaas is, is al wijzer dan een dwaas die denkt dat hij wijs is." .

              Medigebruiker

              Comment


                #8
                Re: Coffeeshops Vlissingen

                Verleden wekend eens naar vlissingen geweest om de coffeeshops te bezoeken en het was echt tof . De 3 shops gedaan opt gemak wel moeilijk om te vinden in die kleine straatjes . Gelukkig dat er nog west vlamingen waren anders was ik en mn vriendin verloren gelopen . Echt eens de moeite om te gaan .


                Grtzzz
                Last edited by Jointjedraaien; 14 October 2010, 11:34.

                Comment


                  #9
                  Re: Vlissingen

                  Brommer/scooter op ferry gaat perfect, en in Zeeland geen flik te bespeuren, belgen
                  Aangekomen in Vlissingen pak je aan de Ferry gewoon de bus en de halte van het Wolffplein stopt letterlijk voor de deur van Purple
                  Acid, the drug that changed our world.

                  Comment


                    #10
                    Re: Vlissingen

                    Toch vlug effe melden... In Vlissingen is de Aarden reeds gesloten voor onbepaalde duur (toch als ik er was ongeveer 2 maanden geleden), de Purple moet op 24 januari dicht voor niet minder dan 3 maanden, de enige die blijkbaar geen opdonder gekregen heeft is de Homegrow... (daar zijn Misty en Daydream het lekkerst!)

                    Toch voorzichtig wezen, in Breskens aan de bootterminal doen ze wel degelijk controles!! Ook gebeuren er controles tussen Breskens en Sluis. En nu meer dan vroeger. Ik raad het a

                    Comment


                      #11
                      Re: Vlissingen

                      ... ik raad het AF om in groep naar daar te gaan in ieder geval. Zo val je tien keer meer op. Ik rij bijna altijd alleen, of max. met twee.

                      Wel als je gaat... succes... en breng 'n twintigtje Amnesia mee he!

                      Greetz!

                      Comment


                        #12
                        Re: Vlissingen

                        Correctietje... Aarden is toch weer open... goeie Jack Herrer daar..

                        Comment


                          #13
                          Re: Vlissingen

                          wat zijn de openingsuren van deze shops?
                          en zijn ze in het weekend ook open?

                          Comment


                            #14
                            Re: Vlissingen

                            int weekend zijn die normaal wel open salomon.
                            ​fuck you, you fucking fuck

                            Comment


                              #15
                              Re: Vlissingen

                              iemand een idee of de purple nu effectief gesloten is? daar 20 januari nog geweest en dan niets vernomen over sluiting



                              ivm die openingsuren:
                              purple is bij mijn weten open vn 10h tot 20h, homegrow van 12h tot 20h
                              aarden heb ik geen idee van, vind de weed daar wat vreemd smaken

                              Comment

                              Bezig...
                              X