Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Coffeeshops Vlissingen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #31
    Re: Coffeeshops Vlissingen

    Waarom risico lopen bij het voet/fietsveer? Je aanvaardt willens en wetens een risico van een boete van 400 euro. Tussen Roosendaal en Bergen op Zoom heb je volop mogelijkheden de grens te passeren, bijvoorbeeld bij Achtmaal. Dan kun je in Goes op de heenweg bij de shops van Aarden aan de Grote Markt en bij High Live in de Wijngaardstraat terecht en vervolgens in Vlissingen bij de shop van Aarden in de Kerkstraat en nog een andere shop (waarvan ik de naam niet weet) in de Paul Krugerstraat. Dan kun je met 20 gram naar huis, of neem een passagier mee, dan scoor je 40 gram. Je kunt na je bezoek aan Vlissingen op de terugreis nogmaals de shops in Goes bezoeken. Dan pak je 20 gram extra. Dus voor zo'n 600 euro kun je veilig met 60 gram huiswaarts keren. Maar dan wel via de grensovergangen bij Achtmaal. Alles is beter dan een boete van 400 euro en in beslag genomen wiet.

    Comment


      #32
      Re: Coffeeshops Vlissingen

      Aarden lijkt me wel gesloten in vlissingen.... had eens gekeken op google maps xd en het is helemaal toegetimmerd...

      Comment


        #33
        Re: Coffeeshops Vlissingen

        Oorspronkelijk geplaatst door Tamtam View Post
        Aarden lijkt me wel gesloten in vlissingen.... had eens gekeken op google maps xd en het is helemaal toegetimmerd...

        denk dat je verkeerd adresje hebt, is kerkstraat in vlissingen en deze was nog open bij mijn weten.

        Comment


          #34
          Re: Coffeeshops Vlissingen

          Zo, maandag ga ik terug naar Vlissingen, deze keer met de vriendin mee. Tis voor haar de eerste keer in een shop xD

          Comment


            #35
            Re: Coffeeshops Vlissingen

            is coffeeshop aarden nog open?
            Last edited by actajon; 18 June 2011, 16:52.

            Comment


              #36
              Re: Coffeeshops Vlissingen

              Voor zo ver ik weet zijn ze nog allemaal open hoor
              kdenk dat ik morgen ook nog eens naar vlissingen ga of goes
              al viel de hls wel een beetje tegen laaste keer
              My only fear of death is reincarnation and have to come back to this f*** up nation

              Comment


                #37
                Re: Coffeeshops Vlissingen

                alledrie goede shops den purple ken ik nog van vroeger (den indiaan) nu er al een tijdje niet meer geweest

                Comment


                  #38
                  Re: Coffeeshops Vlissingen

                  all dem coffeeshop in vlissingen sold me sprayed weed man went back to the purple and shoved the weed back in that bitches face they eventually gave ma p's back but still#

                  dont buy in any of the coffeeshop in vlissingen as they will sell you shit you cant smoke without emphysemea

                  Comment


                    #39
                    Re: Coffeeshops Vlissingen

                    Went the day before..didn"t notice this...

                    Enjoying Daydream from the Home Grow...

                    grtz

                    Comment


                      #40
                      Re: Coffeeshops Vlissingen

                      Ja man, alle 3 de shops zijn nog steeds open hoor!
                      En even voor de duidelijkheid, de purple is open tot 21u en niet tot 22 of 20u wat sommigen beweren, daardoor vaak aan een gesloten deur gestaan doordat ik altijd 'savonds die kant opga.
                      De openingsuren van de home weet ik nu niet echt maar als je in de purple nog snel kunt gaan kopen kunje zeker nog een jonko roken in de home!

                      peace my fellow tokers

                      Comment


                        #41
                        Re: Coffeeshops Vlissingen

                        De homegrow is open van 12:00-20:00 dacht ik, maar in de kleine vakanties zijn ze regelmatig gesloten! Daydream is meestal wel lekker daar maar dat wisselt
                        Aarden heeft lekkere goedkope supercristal.
                        Bij de purple neem je best de duurdere soortjes bv. dimensia of supersilverhaze (12,5/g), altijd zeer de moeite!

                        Comment


                          #42
                          Re: Coffeeshops Vlissingen

                          kan er iemand mij zeggen als alle shops in vlissingen nog open zijn?

                          Comment


                            #43
                            Re: Coffeeshops Vlissingen

                            hallo ik heb een vraag dus ik kom van oostende en ik had aleens gerookt maar ik werd misselijk dus ik ga kijken van het bij de kern te halen dus ik zou willen met me fiets komen want kheb geen auto en ik weet nog niet helemaal waar het is ik kan wel proberen de kust te volgen maar dat is zekker om toer ik zou willen paar zakjes kopen algemeen voor in belgie zelf hoe zou ik het best doen? want het is al 4 u om naar die overzet te graken hebk al beetje berekent
                            Groetjes J

                            Comment


                              #44
                              Re: Coffeeshops Vlissingen

                              Jo, drie weken later maarkom, toch een antwoord:

                              Zelf ook oostendenaar, en ook nog met de fiets naar Breskens gereden.
                              Das te doen, maar maak er een chille zaterdag van, waarbij je rond 11u30 - 12u vertrekt.
                              Rijdt naar brugge langs de vaart, dan damme, sluis, breskens.
                              Of, ooit nog in terugkeren gedaan, tram tot Knokke Heist. En dan echt gewoon windrichting Z-O gereden tot we plakaten zagen.
                              4u rijden idd.
                              Bootje pakken, rest ook nog fietsen, jointje, frietje, zonnetje, jointje, bootje, en terugfietsen.


                              -----

                              Vraag:
                              Sinds 28/10 wordt er in de media gezegd dat men in Zeeland niet meer zou kunnen kopen zonder NLpasport/pasje?
                              Al belgen geweest sindsdien?

                              ik versta het allemaal niet goed, in Venlo bvb, das daar gewoon fucking supermarkt voor duitsers, ook met onbenullig pasje, maar totaal geen drama voor buitenlanders, Maastricht zitten ze dan weer te janken...
                              Anywayz, fucking fransozen fokn het wss up voor ons.

                              Comment


                                #45
                                Re: Coffeeshops Vlissingen

                                @FishOnTheHook: Gentenaar groet ook u, aan't tzeetje
                                Meestal ritje Gent Goes, prachtige route en absoluut a.s.i.c.s. maar ben uit naar nieuwe uitdagingen/shops..Vlissingen here we come :p
                                Krijgen 2 wielers, vb fietsen een aparte behandeling op de veerboot(ivm Politiecontroles en bepaalde vrijheden ) tov de vierwielers??
                                Ivm de windrichting valt't wat te doen?
                                Grtz

                                Comment

                                Bezig...
                                X