Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Belgen welkom in Goes

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: Belgen welkom in Goes

    Ja ik was het ook zat om zover te rijden en veel te veel te betalen!
    Heb mij een LED lamp aangeschaft en dit is het resultaat

    2015-11-03 12.54.17.jpg2015-11-03 12.54.00.jpg

    Comment


      #17
      Re: Belgen welkom in Goes

      Geweigerd in plan b (aarden) nu op weg naar high life. Hopelijk de trip niet voor niets gemaakt. ..

      Comment


        #18
        Re: Belgen welkom in Goes

        Maf.
        Laat je iemand op straat ff wat halen.
        Pas u aan aan de onaangepasten. Wees tolerant voor de intoleranten. Omarm hen die u afwijzen. Het systeem heeft gefaald.
        Het systeem betreurt dit ten zeerste.

        Comment


          #19
          Re: Belgen welkom in Goes

          Wou ff checken wat wil graag iets om te relaxen maar ken die Namen niet....

          Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

          High life ook niet! 5 mensen aangesproken zonder succes! Dikke baal dat is dus 2 uur rijden geweest voor niks!

          Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

          Niemand die kan helpen? Onderweg van goes terug naar stholen. ..

          Comment


            #20
            Pas u aan aan de onaangepasten. Wees tolerant voor de intoleranten. Omarm hen die u afwijzen. Het systeem heeft gefaald.
            Het systeem betreurt dit ten zeerste.

            Comment


              #21
              Re: Belgen welkom in Goes

              Ondertussen terug thuis. Jammer genoeg niets gevonden, gelukkig een goed fles gin bij. Mja heel jammer. Sterk over na aan denken om thuis een plantje te zetten! Even kijken hoe en wat

              Comment


                #22

                Comment


                  #23
                  Gisteren naar high life Goes geweest maar niets gekregen als Belg jammergenoeg

                  Comment


                    #24
                    Kan je nu als Belg terecht in Goes of Terneuzen ? Dankuwel alvast

                    Comment


                      #25
                      In Goes mag het niet. Zelfs mijn Belgische vriend die al 7 jaar in Nederland woont krijgt het niet mee.

                      Comment


                      • bushkabouter
                        bushkabouter commented
                        Editing a comment
                        Beste Belgische vrienden go go toermalijn in Tilburg top shop en geen racistische nederlanders die iets tegen belgen hebben echt kort zichtige mensen soms niet ......

                      • Jamzieman
                        Jamzieman commented
                        Editing a comment
                        Idd bushkabouter ik ga daar ook die glazen potjes zijn echt goed en altijd behulpzaam daar

                      • QnQ
                        QnQ commented
                        Editing a comment
                        Heeft niks met racisme te maken eh..Het "Belgische ras" is voornamelijk wit, en het Nederlandse ook.
                        Jammer weer dit. Meestal zijn het juist de gekleurde mensen die de racismekaart trekken.
                        Die zouden daar zelf gewoon eens wat minder mee bezig moeten zijn.

                        Het is gewoon bepaald in de wet.

                      #26
                      Whoops voor mn belgishe mede bewoners kijk uit als je zelf kweekt de straffen zijn echt absurd als je er toch voor ga dek je dan op voorhand goed in dat het mocht fout lopen dat ze niet heel je inboedel kunnen aanslagen ze kunnen er wa van die flikkers hier

                      Comment


                      • Jamzieman
                        Jamzieman commented
                        Editing a comment
                        1 plant per volwassene moet kunnen je moet natuurlijk niet te koop lopen met wat je doet en low profile blijven.
                        Jaloezie en te koop lopen daar worden de meeste mee genekt.
                        Voor 1 plant minimum straf geldboete.als ik naar de shop ga en ik word onderweg gepakt ben ik men weed ook kwijt en krijg je pv. Dus wat is het verschil.niks verkopen van je eigen spul en zelf consumeren wij zijn geen broodkwekers maar zelfvoorzienend.
                    Bezig...
                    X