Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Miami

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Miami

    Korting op 420shop
    zou graag even weten als meer mensen dit al hebben voorgehad,

    ik ben belg 19 jaar gisteren naar miami geweest voor de 4e keer

    anders nooit geen problemen gehad,

    vroeg voor 4 gr white widow, en zei al lachend wil gerust wat meer betalen dan,

    kreeg ik daar een antwoord van jewelste

    ik goef je geld niet 3 gram meer niet dan kan je opzouten ???

    hebben meer mensen dit al voorgehad want las dat ze daar onvriendelijk zijn

    maar vind dit er toch wat over of was dit omdat ik belg was?

    Pz

    Magic Smoke

    #2
    Re: Miami

    snap je uitleg niet zo goed...
    sigpic

    Comment


      #3
      Re: Miami

      Als het de kapitein was (stoppelbaard , kijkt scheel en beetje scheve bek) dan is dat absoluut normaal , die man heeft zo zijn dagen waarop hij tegen zijn zin leeft.

      Comment


        #4
        Re: Miami

        ja je mag maar 3 gram meer kopen en vind je het dan raar met wat er de laatste tijd gebeurt met de coffee shops dat hij kwaad wordt als je 4 gram vraagt
        Het leven is als een neus, je moet er uit halen wat er in zit.

        Comment


          #5
          Re: Miami

          Vanaf nu boot naar vlissinge als ik nog eens naar nederland ga,
          twas precies god in frankrijk en twas idd de kapitein ja
          denk dat hij zelf teveel aan de joints zit man ,
          vind wel spijtig voor belgen is dit de dichtste coffeeshop die dicht bij de grens ligt
          en als de ' klanten ' dan afgesnakt worden zuller er veel zijn die zeggen we gaan naar ergens anders,

          blijkbaar was het dus toch waar wat ze zeiden van miami
          en is het wel degelijk normaal

          Comment


            #6
            Re: Miami

            Ik wil de kapitein zeker niet verdedigen maar kan me voorstellen dat er een duidelijk beleid is, 3 gram en niet meer dit word de shop door de gemeente opgelegd, bij overtreding kan hij zijn vergunning kwijtraken en als je die vraag dan al 100 keer hebt gehad en je bent met het verkeerde been uit bed gestapt,.........

            Comment


              #7
              Re: Miami

              Ik haat het om naar miami te gaan, ze kennen me al jaaaren en nog steeds lappen ze me dat ik mn paspoort moet laten zien, vind het vernederend! en dan die vingerafdruk... kom je boven sta ik daar alleen aan die bar, vraag ik een jointje staat hij (kapitein) mij te begapen van top tot teen krijg ik al die irritante vragen zoals ben je nog vrijgezel? hoeveel rook je per dag, waar haal je je shit ls je niet hier komt... echt wreed!! ik zou al echt zeer desperate moeten zijn voor ik daar nog een voet binnenzet!!!

              Comment


                #8
                Re: Miami

                monty en erst het is 5 gr.
                Zelfs in belgie staat in de wet 5 gr en zelfs meer maar ga daar niet over uitwijken.
                Klant is koning en al vraag ik j-het je elke min gie hebt vriendelijk terug te antwoorden.
                Ik ben daar vroeger veel geweest en ken kaptin heel goe maar als dat met mij zou gebeuren dan zouden er geen mensen genoeg kunnen aanwezig zijn om mij tegen te houden die kerel en klop op ze smoel te geven.
                Beleeftheid kost niets ook niet in de klote miami.

                Comment


                  #9
                  Re: Miami

                  De klant is idd koning, en als je die niet goed behandeld dan ben je een dief van je eigen beurs. Als dat de normale gang van zaken is zal de klandizie snel teruglopen.

                  Een gemeente kan zelf bepalen welke voorwaardes zij aan een vergunning steld!!!! dit staat los van een landelijke wetgeving.



                  Het coffeeshopbeleid verschilt per gemeente. Gemeenten kunnen kiezen voor de nuloptie. Veel gemeenten staan de opening van nieuwe coffeeshops of uitbreiding van het aantal niet toe. In Amsterdam zijn coffeeshops verplicht een groen-witte coffeeshopvergunning met shopnummer op het raam te hangen. Rotterdam wil in 2009 de helft van zijn coffeeshops sluiten omdat ze te dicht bij een school staan. Ook andere gemeenten, maar ook de regering beraden zich op het vaststellen van minimale afstanden tussen coffeeshops en scholen.
                  Maastricht is van plan om alle coffeshops te verplaatsen naar een Wietboulevard buiten de stad. Op 16 september 2009 waren de gemeenten Bergen op Zoom en Roosendaal coffeeshopvrij; alle acht coffeeshops in die twee steden zijn gesloten. Bergen op Zoom en Roosendaal zijn de eeste gemeentes die het gedoogbeleid voor coffeeshops afschaft.
                  Op 12 mei 2009 werd bekendgemaakt dat in de hele provincie Limburg vanaf 1 januari 2010 een pasjessysteem zal worden ingevoerd. De houder van zo'n pasje kan per dag maximaal 3 gram in de hele provincie kopen.

                  Grtz

                  Comment


                    #10
                    Re: Miami

                    Wijze monty, Ja daar heb je dan weer gelijk maar ik noem het gewoon apartheid tegen de wietblower.

                    Comment


                      #11
                      Re: Miami

                      is deze open op 30dec?

                      Comment


                        #12
                        Re: Miami

                        Oorspronkelijk geplaatst door monty View Post
                        De klant is idd koning, en als je die niet goed behandeld dan ben je een dief van je eigen beurs. Als dat de normale gang van zaken is zal de klandizie snel teruglopen.
                        Dat is idd in de meeste gevallen van kracht, maar helaas minder voor de coffeeshop Miami, de uitbater is werkelijk heel negatief gekend, dat al zowat zolang als ie eigenaar is, sterker nog, volgens mij werd zijn gedrag nog irritanter met de jaren (de megalomanie steeg leek me), maar dat ging niet direct gepaard met slechte zaken, helaas moet ik stellen, ik ben de laatste die zulks een attitude zal verdedigen.
                        Dat hij nog steeds goede zaken kon blijven doen met zulks een attitude ligt natuurlijk vooral aan het feit dat het een grensshop is, met weinig tot geen concurrentie in de buurt (al zeker niet na het sluiten van de veel populairdere Checkpoint lijkt me) die zijn inkomsten vooral haalt bij buitenlandse coffeeshop klanten.

                        Toch wel opmerkelijk vind ik persoonlijk, zoals meerdere mensen hier reeds aanhaalden wil je daar gewoon geen voet binnenzetten voor een groot aantal redenen, maar toch zou je schrikken van de winstcijfers dat die zaak toch draait...

                        Comment


                          #13
                          Re: Miami

                          Das Natuurlijk helemaal waar jem. Beetje monopoly positie

                          Comment


                            #14
                            Re: Miami

                            ik dacht dat het voorbij was ermee...closen die keet. Afzetters!!!
                            Grtz $iR
                            sigpic

                            Comment


                              #15

                              Comment

                              Bezig...
                              X