Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Onlinekweken.nl

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Onlinekweken.nl

    Korting op 420shop
    Heeft iemand ervaring met deze webwinkel onlinekweken.nl?
    Met betaling gaat het bij mij nogal vrij wazig en ik hoopte dat iemand hier wist hoe het met de betrouwbaarheid zit. Klantenservice bellen kan niet, alleen via mail. Ik ben nog steeds wachtend op een reactie van hen.

    Groetjes Dani

    #2
    Hier ben ik ook benieuwd naar. Ook ik zit met dit probleem. Ik volg....

    Comment


      #3
      Waarom post je alles in "kweken voor beginners" ?
      Er zijn topics met honderden posts specifiek over growshops, seedshops, kweekverslagen, bladproblemen etc etc etc...

      Kijk de index van het forum eens door, de meeste info staat niet in 'kweken voor beginners'

      Een online winkel die niet bereikbaar is, of waar je geen naam of adres bij kunt vinden zou ik geen geld naartoe sturen.
      Er zijn genoeg betrouwbare shops, te vinden in het topic over growshops natuurlijk.
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

      Comment


        #4
        Kijk altijd of je een kvk nummer vind. en zoals qnq al zei, als de winkel geen telefoonnummer of adres heeft zeker niks kopen.

        Bewerkt: Ik heb even voor je gekeken en ze hebben een kvk adres en telefoonnummer, zoals ik kan zien lijkt mij de site zeker betrouwbaar.
        Succes met je kweekje!

        Comment


          #5
          Growland.nl heb ik nu en setje besteld vraag me alleen af of er ook egt alles bij zit?
          You do not have permission to view this gallery.
          This gallery has 1 photos.

          Comment


            #6
            Ik vindt een paar dingen niet het allerslimste de
            Afzuiger is echt op het voor 600watt lamp en zeker met de zomer ga het niet redden.
            Ook de timer/schakelklok zou ik voor davin gaan betrouwbaarder

            Een luchtvochtigheid/temperatuurmeter die zie ik er niet bijstaan en voeding.

            Comment


              #7
              Welkel afzuiger adviseer jij dan voor deze tent? Luchtvochtigheid/temperatuurmeter hebben we besteld. Schakelklok zal ik ook agteraan gaan bedankt voor de reactie

              Comment


                #8
                Nou ik draai ook met een 600watt en kweek bewust niet meer in de zomer.
                Maar als je kweekt waar het niet heel warm wordt kan het.
                De kast van mijn staat onder het dak en daar is het warm.
                Het voordeel van een grote afzuiger is dat het minder herrie maakt en in de zomer koelt.
                Als het kan meer dan 600m3 of een actieve inlaat scheelt ook.

                Ik wil je alleen maar helpen ik heb namelijke ook bijna alles 2x gekocht omdat de eerste keer niet fijn/goed was

                Comment


                  #9
                  Oke ik ga hm op de slaap kamer zetten. Opzich valt het daar nog mee kwa warmte. Ik ga het proberen en dan zie ik het wel. Toekomst maar eve kijke voor en grotere. Bedankt!

                  Comment


                    #10
                    Een 600 watter in de zomer in de slaapkamer, veel succes... Ik deed men rondes onder HPS ook altijd in de winter, dan gebruik je die warmte nuttig. Een weekje hittegolf en ofwel doe je geen oog dicht, ofwel moet er daar ergens een airco overuren draaien.

                    Comment


                      #11
                      Het is tegenwoordig altijd verstandig om eerst even contact op te nemen met een webshop voordat je iets besteld. Bel of mail eerst even met een vraag zoals of ze iets op voorraad hebben of zoiets.
                      Als je snel een reactie krijgt weet je dat ze in ieder geval nog bestaan. Als je na een dag nog geen reactie hebt ontvangen zou ik er niets kopen.
                      Dit is waarom ik een chatfunctie in mijn webshop hebt. Handig voor als iemand die een vraag wil stellen en daar snel antwoord op wil hebben en dan weten ze ook gelijk dat we operationeel zijn.

                      Ik begrijp alleen niet waarom mensen van die complete setjes kopen. Als ik die setjes bekijk zie ik altijd wel iets erin wat niet klopt.
                      Handig en beter is het om het zelf samen te stellen zo kun je het geheel afstemmen op je eigen wensen en situatie.

                      Neem gewoon eens de tijd om hier op het forum te kijken wat een ander heeft en vraag gewoon om advies. Hier of bij de betreffende winkel.
                      Je kan je geld maar 1 keer uitgeven......
                      No Mercy Supply - No Mercy Shop

                      Comment


                        #12
                        Oke ik zal daar is eve naar toe bellen. Verder ga ik voor deze set omdat ik zelf er weinig verstand van heb. Ken ook niemand om heen die dit wel kan. Heb idd veel gelezen maar wat nu het beste is vind ik nogal lastig. Erg veel verschillende meningen. Ik heb de tent besteld en ga van daar uit kijken wat het beste is. Bedankt voor je reactie

                        Comment


                          #13

                          Comment


                            #14


                            Een wijs man die Urban.....
                            No Mercy Supply - No Mercy Shop

                            Comment

                            Bezig...
                            X