Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

zaadjes kopen

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    zaadjes kopen

    Korting op 420shop
    hej ik zou graag lowryder zaadjes bestellen bij saniesshop
    nu vroeg ik mij af hoe ze deze zaadjes verzenden?
    is het onopvallend? want als het in de bus komt mag het niet opvallen dat het van een growshop komt (ivm ouders...)

    al iemand ervaring met het bestellen van zaadjes en hoe ze ingepakt zijn?
    laat me dan aub iets weten.

    grtz okke

    #2
    Re: zaadjes kopen

    Ben je zeker dat je ouders je post niet open doen?
    Ik weet niet hoe het bij sannies zit,maar bij Alien is het zeer discreet.
    Het is wel een grotere envelope, dus je ouders zullen wel merken dat er iets in zit.

    Greetz,
    zion

    Comment


      #3
      Re: zaadjes kopen

      Het is inderdaad een eveloppe. Groter dan het standaard formaat, en ook dikker, want je zaden zitten in van dat bubbelplastic ingepakt. Op de enveloppe staar er enkel je naam en adres, dus vind ik het zeker discreet genoeg. Ik weet het niet meer zeker, maar ik dacht dat je wel kan zien dat de post van nederland afkomstig was.
      Nu, als je weet dat je ouders je post niet opendoen zou ik ervoor gaan. Anders laat je je pakje bij een goede kennis thuis afleveren.(Verwittig wel op voorand )

      Over de bestelling zelf: echt goed. Bestelling was na 3 dagen bij mij thuis afgeleverd. (Nederland->Belgie)

      Grtz
      Skanna

      Comment


        #4
        Re: zaadjes kopen

        Oorspronkelijk geplaatst door Skannabis

        Over de bestelling zelf: echt goed. Bestelling was na 3 dagen bij mij thuis afgeleverd. (Nederland->Belgie)
        Welke soort verzending heb je dan gekozen? (Verzendlocatie + gekozen manier van verzenden)

        thx

        Comment


          #5
          Re: zaadjes kopen

          Wel ik woon regio Leuven (belgie dus). Ik had online overgeschreven. Via KBC online banking.
          Het kan zijn dat ik ook geluk had, want ik kan me wel inbeelden dat die man niet elke dag pakjes gaat versturen, maar eerder om de 3 dagen.
          Veel succes

          Grtz
          Skanna

          Comment


            #6
            Re: zaadjes kopen

            ok, bedankt!
            ik denk dat ik ze dan toch maar bij een vriend van me op zijn kot laat leveren, is misschien het veiligste.
            normaal doen ze men post nooit open maar als er op staat dat het van nederland komt en er zit iets in dan weten ze genoeg denkik

            dus voor de vrede in huis te bewaren een ander adres opgeven

            bedankt voor de info !!

            grtz

            Comment


              #7
              Re: zaadjes kopen

              Ik heb ook betaald via KBC Online op maandag en ik had ze in de bus op donderdag Wreed rap dus

              Greetz

              Comment

              Bezig...
              X