Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Inval: desjop.nl

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Oorspronkelijk geplaatst door beowulf View Post
    ...Je zou die spullen gewoon moeten blijven kunnen aanbieden zonder die paprika en pepers en ander uitvluchten...
    Ik las dat ze vooral boos worden als je "meer dan twee" verdachte artikelen tekoop aanbiedt. (alhoewel dat haast wel ter plekke verzonnen lijkt te zijn, ik ken die regel niet)

    Dan zie ik wel iets in een koolstoffilterwinkel. Gewoon, alleen koolstoffilters, voor de paprika's natuurlijk.
    Meneer van CAN, stuur me maar een PM.
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment


    • Stemma
      Stemma commented
      Editing a comment
      Ik ken een tuincentrum die inderdaad de koolstoffilters in een loods naast alle overige spullen aanbood. In hun webshop staan ze wel door elkaar.

    #17
    Op den duur durf je nergens online nog wat kopen, who's next...

    Comment


      #18
      Ik zag laatst op de site van bol.com ook koolstoffilters staan.

      Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

      Comment


        #19
        Door de vele invallen kopen we binnenkort alles buiten belgie en nederland ... en wie slim is koopt in een winkel en niet online

        Comment


        • Stemma
          Stemma commented
          Editing a comment
          Dan gaan we maar zelf busreizen organiseren

        #20
        Wees slim gebruik glim, wees nog slimmer en gebruik het nimmer

        Comment


          #21
          Echt belachelijk.

          Waarvan worden ze verdacht? Van GROW spullen aanbieden? Het heet niet voor niks een GROWshop.

          Ongetwijfeld dat ze dmv die nieuwe growwet een 'aanleiding' hadden van grootschalig verkoop aan enkele personen. Maar in feite waren ze gewoon opzoek naar grote (zwart) geld bedragen en hoeveelheden hard- en softdrugs.

          Niet voor niets nemen ze het cash mee en de auto (die met cash is betaald)

          En als dat het dan is, de buit 'een paar duizend euro en een auto' nou jippie dat hebben ze dan toch nog weer even gedaan hier in dit landje. Een lachwekkend resultaat. Het onderzoek en de actie zelf heeft meer gekost, belastinggeld welteverstaan. Per saldo schiet niemand er wat mee op, behalve dan dat er zo'n klootviool ergens promotie maakt. Bahbah. Laat ze verkrachters en moordenaars pakken, niet mensen die werken voor hun geld.

          Comment


            #22
            Oorspronkelijk geplaatst door w33d3r View Post
            wie slim is koopt in een winkel en niet online
            Mijn angst is dan weer dat er een ripper of politieagent de shop in de gaten houdt. Voor mensen die thuis kweken en met hun eigen auto rijden is dat ook weer niet hadig. Ken iemand die claimt dat ze hem zo gevonden hebben. Liep de zaak uit met de armen vol en een politie auto zag hem gaan. Verder geen aandacht aan besteed, maar een paar dagen later stond ene heel team voor de deur.

            Het is jammer, maar wie slim is zorgt eigenlijk dat ie alle benodigdheden in reguliere winkels koopt.

            Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

            Comment


              #23
              Mijn growshop heeft een gedeelde parking met een appartemensblok en die wordt ook gebruikt door een fritkot. De parking ligt achterin en kan vanaf het straat onmogelijk int oog gehouden worden. De winkel zit onderaan het blok. Je kan niet zien of je de winkel binnenstapt of het appartement. Zo kan je ook rustig alles inladen zonder gezien te worden. Allen daarheen
              Online houden ze niks van gegevens bij en ze gebruiken een eigen server. Bezorgdienst met eigen vervoer. En dat in Belgie...

              Comment


                #24
                Er zijn verschillende manieren om spullen anoniem online te bestellen, denk er maar eens overna hoe dan lukt het wel

                Comment


                  #25
                  Oorspronkelijk geplaatst door Wietefras View Post
                  Mijn angst is dan weer dat er een ripper of politieagent de shop in de gaten houdt. Voor mensen die thuis kweken en met hun eigen auto rijden is dat ook weer niet hadig. Ken iemand die claimt dat ze hem zo gevonden hebben. Liep de zaak uit met de armen vol en een politie auto zag hem gaan. Verder geen aandacht aan besteed, maar een paar dagen later stond ene heel team voor de deur.

                  Het is jammer, maar wie slim is zorgt eigenlijk dat ie alle benodigdheden in reguliere winkels koopt.
                  Er zijn grow shops waar je langs achter kan laden , maar je hebt idd wel een punt, t blijft allemaal risky ...

                  Comment

                  Bezig...
                  X