Heb jij ideeën of tips, voor het opzetten van een nieuwe growshop, graag delen!

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • groworld
    Stekje
    Nieuw Lid
    • Mar 2018
    • 5

    #1

    Heb jij ideeën of tips, voor het opzetten van een nieuwe growshop, graag delen!

    Korting op 420shop
    Wij zijn momenteel bezig met het opzetten van een online en fysieke GS. Heb jij tips, of ideeën, of bijv producten die je meestal mist bij andere GS. Deel dit graag met ons, en het wordt in dank afgenomen.
  • ganjagast
    Elite Grower
    420 MemberMemberLucky Member
    • May 2016
    • 2881

    #2
    Veelal ontbreekt er duidelijke en recente informatie over de producten. Ook wijken de afbeeldingen af van het product wat je uiteindelijk ontvangt (afzuiger, variac zonde shuko contact etc)
    Daarom is het belangrijk dat ze de site ook goed bijhouden. Kortom, duidelijke info is belangrijk.
    Ad usum proprium!

    Comment

    • groworld
      Stekje
      Nieuw Lid
      • Mar 2018
      • 5

      #3
      Oorspronkelijk geplaatst door ganjagast
      Veelal ontbreekt er duidelijke en recente informatie over de producten. Ook wijken de afbeeldingen af van het product wat je uiteindelijk ontvangt (afzuiger, variac zonde shuko contact etc)
      Daarom is het belangrijk dat ze de site ook goed bijhouden. Kortom, duidelijke info is belangrijk.
      ganjagast, bedankt voor je tip. Ik zal hier goed op letten dat het werkelijke product overeenkomt met de afbeeldingen op de website.

      Comment

      • groworld
        Stekje
        Nieuw Lid
        • Mar 2018
        • 5

        #4

        Comment

        • joremkrank
          Cronic Grower
          Lucky Member
          • Oct 2015
          • 3260

          #5
          strijkzakken met een kijkvenster
          verzonden vanaf mijn bos hut met tamtam

          Comment

          • Urban
            Amazing Grower
            MemberLucky Member
            • Jan 2008
            • 4104

            #6
            Vooral blijven dromen en een flink budget vrijmaken voor een advocaat want ik kan je vertellen dat die een redelijke cent kost tijdens een verdediging als justitie je toko weer eens leeg haalt vanwege de growshopwet.

            Comment

            • Eerstekamerlid
              Exquisite Grower
              MemberLucky Member
              • Jan 2013
              • 5066

              #7
              Jamaar jij was ook helemaal niet gemachtigd voor dat ruime assortiment hondenbrokken van je.
              Pas u aan aan de onaangepasten. Wees tolerant voor de intoleranten. Omarm hen die u afwijzen. Het systeem heeft gefaald.
              Het systeem betreurt dit ten zeerste.

              Comment

              • Helemaal Top
                Junior Grower
                MemberLucky Member
                • Jul 2014
                • 565

                #8
                Hoi,

                ik heb zelf ook een webwinkel. Ik verkoop alleen kweektenten + Lampen & huismerk groente zaden. Ik kan je als tip mee geven om ALLES via dropshifting te doen. Dat houdt in dat jij besteld bij x en bezorgd bij x. Op deze manier zit je wel veilig als je het maar binnen de wet houdt.

                Probeer een (Chinese) fabrikant te benaderen. Vraag of zij een warehouse hebben in de EU. Vele hebben er wel wat in Duitsland. Ze zullen wel je contact gegevens willen +kopie ID. Maar dan krijg je ook vaak samples op gestuurd van producten en super service.

                Ben je al ingeschreven bij de KvK? Die willen nog wel lastig doen met veel vragen. Ook de belasting dienst wilt duidelijkheid. Denk daar goed over na.

                suc6

                Comment


                • Urban
                  Urban commented
                  Editing a comment
                  drop shipping

                • Helemaal Top
                  Helemaal Top commented
                  Editing a comment
                  Oops mijn hersenen verzinnen soms woorden
              Bezig...