Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Aanschaffen zaden beste ervaringen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Aanschaffen zaden beste ervaringen

    Korting op 420shop
    Dag medegrowers, het is enige tijd geleden dat ik hier gepost heb, maar ook dat ik iets geplant hebt, inmiddels ben ik van plan toch weer iets in de grond te plaatsen.
    Ik ga dus op zoek naar een goede zaden boer, in het verleden heb ik bij suzyseeds besteld, wat mij aardig beviel, maar ik wil mij ook eens gaan richten op andere aanbieders.
    Er zit hier op dit forum aardig wat ervaring en wou daarom eens vragen wat zijn tot op heden jullie ervaringen, waar kan ik het beste mijn zaadjes bestellen (420? azarius?) en waar absoluut niet (RQS?)?

    Alvast dank voor jullie input!

    #2
    Pak wat je lekker vindt en googel dan de soort + herma. Kom je al een heel eind mee. Ik bestel overal, meestal waar iets in promo is. Voornamelijk sweet seeds aangezien die prijs kwaliteit ok zijn en grotendeels zoete soorten hebben met weinig sativa genen. Praktisch alles bloeit af in 10 weken. Buiten wat stressballen van te toppen nog geen herma's gezien. De cheese van sweet seeds is in promo op 420, 11 euro voor 4 zaadjes en zeker na een maand curen is dat een topper. Verandert fel van smaak tijdens het curen.

    Comment


      #3
      Bij zamnesia kan je van elke zaadboer bestellen via hun site...
      van meerdere mensen gehoord rqs veel herma's heeft
      Haze kweek #1,Haze kweek #2,Indica/sativa, weske's indoor garden

      Comment


        #4
        Als je fem zaden zoekt, Zamnesia, Azarius, 420shop, wietzaadjes.nl, Nirvana
        Er zijn wel meerdere goeie shops die zaden verkopen van allerlei zaadmakers.

        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

        Comment


          #5
          ik tot hiertoe al meerdere kweekjes gedaan met fem zaden van Wietzaadjes.nl van hun huismerk en tot hiertoe heel tevreden over qua prijs en ontkieming 100% tussen natte bruine koffiefilters

          Comment


            #6
            Allen bedankt voor de goede tips, hiermee komen we ergens!

            Comment


              #7
              Cali Connection seeds zijn deze gewoon overprijst of echt super goed ?

              Comment


                #8
                RQS niet goed ? Heb daar net besteld... smh

                Comment


                • beowulf
                  beowulf commented
                  Editing a comment
                  Alle soorten (70 tal) zijn continue beschikbaar. Dan moet er al een lampje gaan branden. Ze kopen maar wat op hier en daar en je moet er chance mee hebben. Zijn veel beter zaadbanken. Gewoon goeie marketing, bijna elke beginner komt er op uit.

                • WillyWally
                  WillyWally commented
                  Editing a comment
                  Goed om te weten in het vervolg...
                  Met welke zaadbank hebben jullie de beste ervaringen ?
              Bezig...
              X