Tneon verbogen geleverd Raja

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Cookieekush
    Wicked Stoner
    420 MemberMemberLucky Member
    • Oct 2017
    • 246

    #1

    Tneon verbogen geleverd Raja

    Korting op 420shop
    Hallo ik heb een TNeon 75w besteld maar nou kreeg ik hem vandaag binnen
    maar nou is heel die kap krom lijkt me niet dat dit zo hoort toch?
    mooi waardeloze lui die raja trading
    laatste keer dat ik daar ooit wat weg haal
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 3 photos.
  • QnQ
    Godlike Grower
    Lucky Member
    • Sep 2010
    • 26093

    #2
    Anders paste hij niet in de doos zeker.
    Niet zo netjes inderdaad.
    Gelukkig kan je ‘m zelf herstellen, het buigt makkelijk (zonder lampjes erin)

    mooie auto heb je!
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment


    • Burundanga
      Burundanga commented
      Editing a comment
      Is dit er niet eentje voor in je mislukte foto topic??
  • Cookieekush
    Wicked Stoner
    420 MemberMemberLucky Member
    • Oct 2017
    • 246

    #3
    Haha bedankt

    Comment

    • Flip Hasjkip
      Wicked Grower
      420 MemberMemberLucky Member
      • Sep 2008
      • 3595

      #4
      Kan natuurlijk zo zijn dat er onderweg iemand op de doos is gaan staan met overladen, die koeriersbusjes worden vaak ergens op de hoek van de straat overgeladen en er wordt niet zachtzinnig met de spullen omgegaan.

      Ik zou er melding van maken, het is een schade die je aan de buitenkant niet kunt zien dus heb je ook geen aantekening kunnen maken op de vrachtbrief. Je moet het dan wel asap melden.

      Vraag voor een vervangende kap of, als je dat liever hebt, een financiele tegemoetkoming.

      Zullen ze niet moeilijk over doen lijkt mij.

      Een dag zonder wiet kent Flip niet.

      Comment

      • WillyWally
        Wicked Stoner
        MemberLucky Member
        • Jan 2019
        • 257

        #5
        Gewoon naar ne mail naar hun sturen in plaats van hier, zij kunnen er iets aan doen wij niet .

        Comment

        • Cookieekush
          Wicked Stoner
          420 MemberMemberLucky Member
          • Oct 2017
          • 246

          #6
          Jij sws niet nee ...
          Maar Had ze vanmiddag al gelijk een e-mail gestuurd maar nog geen gehoor gehad.
          zal vast morgen wel zijn ik wacht rustig af

          Comment


          • Weske
            Weske commented
            Editing a comment
            Reken maar op paar dagen voor je antwoord krijgt...
            heb het al meerdere xren meegemaakt bij raja...maar omdat dichtbij is toch kans gegeven
            (Laatste bestelling zou €686 zijn)
            Ik mailde of ik het op kon komen halen
            Nooit niks van gehoord tot 3 weken terug automatisch bericht bestelling geanuleerd is

          • WillyWally
            WillyWally commented
            Editing a comment
            Er zijn volgens mij niet veel growshops die correct handelen spijtig genoeg...

          • beowulf
            beowulf commented
            Editing a comment
            Greensell is er toch ene van.
        • WillyWally
          Wicked Stoner
          MemberLucky Member
          • Jan 2019
          • 257

          #7
          Een ander ook niet

          Comment

          Bezig...