Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Kleding in online growshops / seedbanks etc

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Kleding in online growshops / seedbanks etc

    Korting op 420shop
    Ik was weer wat growshops aan het doorbladeren, en zag dat ze bij DNA GeneticsAlibongo ook nog even noemen.
    Ze hebben veel tof spul daar, alleen ik heb er nog nooit iets besteld.
    Geen ervaring mee dus.
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    #2
    Re: Kleding in online growshops / seedbanks etc

    Rondlopen in wietmerken kledij is meer iets voor niet-kwekers. ik heb mooie shirts liggen, maar vind het ambetant om ze te kunnen dragen. Vindt het om problemen vragen om rond te lopen met kledij die met wiet geassocieerd is. Voorkomen is beter dan genezen.

    Comment


      #3
      Re: Kleding in online growshops / seedbanks etc

      Ik heb hier 2 shirts liggen, gewonnen bij de Lotto Prijzen hier op het forum. Eentje is me te groot, de ander past me wel maar heb ik ook niet echt vaak buitenshuis aan. (Is van Plagron.. dat gaat nog, de ander is van 'Carboriginal', over koolstoffilters idd). Verder loop ik ook niet in wietkleding.. da's totaal niet mijn stijl.
      [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

      Comment


        #4
        Re: Kleding in online growshops / seedbanks etc

        Ik ga ook niet met een wietblad op de voorkant en een wietboom op m'n rug rondlopen, maar zo'n vest van DNA-Genetics vond ik wel wat. Beter dan bij de Wehkamp.
        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

        Comment


          #5
          Re: Kleding in online growshops / seedbanks etc

          Ik heb ook een paar shirts van carb-filters, atami en hoodedsweaters van hoodlamb
          Die van hoodlamb draag ik echt dagelijks , zit lekker en is gemaakt van hennep
          De Atami shirt's liggen op Curacao , betekend zo iets als "hier ben ik" "ik ben hier"

          Ajo
          Ventje
          Living in Second live for real

          Ticket is geboekt maar ik mag niet meer vliegen

          Comment

          Bezig...
          X