Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Growarena.eu?

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Growarena.eu?

    Korting op 420shop
    Dag mensen, ik ben hier net nieuw, heb ook een account op wietforum gestart maar daar had niemand antwoord op mijn volgende vraag.

    Ik heb vandaag besteld bij Growarena, maar heeft iemand van jullie ervaring met deze site want het gaat toch wel om een groot geinvesteerd bedrag.

    ik maak me geen zorgen ofzo ( heb vandaag pas besteld ), alleen er is nog niet iemand die ervaring heeft met deze site wellicht is die nieuw, of koopt er gewoon niemand maar ik ben benieuwd, hoop van jullie te horen! eerste keer dat ik zoiets online bestel. aan de telefoon klonk het prima, heb mijn bestelling ook twee keer veranderd en dat was geen probleem.


    Hoor graag van jullie!

    Groet,

    Shaan

    #2
    Re: Growarena.eu?

    Lijkt me een vrij nieuwe site nog veel is niet helemaal ingevuld maar ziet er wel professioneel uit. Verder was me deze onlineshop nog niet bekend en heb ik er geen ervaring mee. Succes in elk geval en laat wat horen hoe de levering gegaan is.

    Grtz

    Comment


      #3
      Re: Growarena.eu?

      Oke bedankt voor je reactie, dat denk ik dan ook, morgen zal ik mijn bestelling binnen krijgen als het helemaal goed gaat, dus ik plaats mijn ervaring hier dan ook wel onder!

      Groet,

      Shaan

      Comment


        #4
        Re: Growarena.eu?

        Dag mensen,


        Ik heb inderdaad mijn bestelling keurig ontvangen met de post vanmiddag, ben dus blijkbaar de eerste maar wel zeer tevreden over die growshop growarena.eu aangezien ik dinsdag avond pas besteld had.


        Ik ga nu beginnen, heb het dus hartstikke druk haha,


        Groet

        Shaan

        Comment


          #5
          Re: Growarena.eu?

          Bedankt voor de melding en veel succes met de spullen.

          Comment

          Bezig...
          X