Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Waar koop je best zaadjes

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Waar koop je best zaadjes

    Korting op 420shop
    Hey iedereen !

    Ik vroeg me af waar jullie je zaadjes halen.
    ik zelf heb mijn zaadjes gehaald bij RQS maar kreeg van een vriend te horen dat ik beter ergens anders zoek omdat ze fake genetics hebben etc.

    Als jullie goeie alternatieven hebben zou je me misschien kunnen doorverwijzen?

    Alvast bedankt

    #2
    Fake genetics zou ik niet meteen durven zeggen. Wel staan ze 'gekend' om het feit dat er af en toe een herma tussen sluipt.

    Ik koop al mijn zaad bij wietzaadjes.nl, net als de meerderheid op dit forum. Veel keuze en een goeie service van Tim.
    https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...20#post1540729

    Comment


    • Herbsenstems
      Herbsenstems commented
      Editing a comment
      Ja dat heb ik ook gehoord, had al 3 zaadjes van rqs maar heb om veilig te spelen dan nog maar is 4 zaadjes chemdog besteld van wietzaadjes.nl

    #3
    Ik haal mijn zaden eigenlijk altijd bij sannies seeds top genetica en zo nu en dan ook prima aanbiedingen..!
    nu 1x gg#4 gehaald bij zamnesia deden het ook prima maar is mijn strain niet helemaal.

    Comment


    • Urban
      Urban commented
      Editing a comment
      Sannie loopt weg met met andersman genetica, zelf kan hij weinig. Buitenom een nieuws lettertje die ik niet lees, hoor of zie ik niks meer van die gast, je zaden koop je op 420 shop als je ze vers en een goede service verwacht.

    #4
    Zal best dat hij ze genetica ergens anders vandaan heeft gehaald.
    naar mijn idee is het prima genetica elke x weer prima opbrengst en heerlijk te roken.
    dat Sannie zelf niet meer actief is op internet klopt wat de rede hiervoor is geen idee. Ik stoor
    me hier dan ook totaal niet. Over de service etc kan ik alleen maar zeggen dat deze prima is en elke bestelling binnen 2 dagen thuis is.

    Comment


      #5
      wietzaadjes.nl
      Barneys farm
      seedstockers
      ...
      The dude with the AK420 sitting on his OG KUSHsion licking his GELATO41 and eating his GSC
      5 lekkere grieten onder de zon

      Comment


        #6
        Zamnesia heb ik tot zo ver ook goede ervaringen mee, leuke extra's ook altijd.

        Comment


          #7
          Zambeza heeft leuke kortingen deze week

          De famkes van Waldpiek https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...s-van-waldpiek

          Comment


          • Rreppellsteeltjam
            Rreppellsteeltjam commented
            Editing a comment
            Zambeza heeft slecht zaad en ook slechte service, las ik van de week op dit forum!!

          • Waldpiek
            Waldpiek commented
            Editing a comment
            Die post heb ik idd ook gelezen ... volgens mij was dat weer via Zamnesia, wie weet hoe lang ze daar op de plank hebben gelegen

          #8
          Free seeds online, super zaden

          Comment

          Bezig...
          X