Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

De beste zaadbanken/merken naar jullie mening ?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    De beste zaadbanken/merken naar jullie mening ?

    Korting op 420shop
    Ik wil al lang een indoor tentje neerzetten en ik zoek nog naar een leuk soortje om te kiezen , daarom wil ik jullie even vragen met welke zaad merken en strain jullie de beste resultaten behaalden van oogst , potentie en smaak

    suggesties zijn altijd welkom ik wil vooral indicas omdat ik ze wil toppen maar sativa's mag je ook altijd aanraden dus ga jullie gang !

    #2
    Think Different, Dutch Passion



    Qua bijna oogst dan.
    Smaak en potentie duurt nog 15 a 29 dagen.

    Comment


    • TangerineDream
      TangerineDream commented
      Editing a comment
      hebben ze die ook in fem versie ?

    #3
    Hy-Seeds.
    Beetje underated seed bank.
    Ben hele erge fan van hun Bubble
    Last edited by SweetMango; 22 February 2020, 12:12.
    sigpic

    Comment


      #4
      TangerineDream Ja, Think Different is gefeminiseerd
      Veel gestelde vragen over het forum

      JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
      420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

      Comment


      #5
      ik wil vooral indicas omdat ik ze wil toppen maar sativa's mag je ook altijd aanraden



      Sativa kan je toch ook toppen.Ik snapem ni
      The dude with the AK420 sitting on his OG KUSHsion licking his GELATO41 and eating his GSC
      5 lekkere grieten onder de zon

      Comment


      • Jamzieman
        Jamzieman commented
        Editing a comment
        Ja ons oudste krijgt van de zomer laptop,fiksen aiaiai ik ken daar geen hol van,eer ik hier op de forum wat wegwijs ben geraakt zijn ook al ettelijke maanden gesleten.Maar ja nooit niet te oud om te leren zeker.

      • QnQ
        QnQ commented
        Editing a comment
        www.hirensbootcd.org is handig voor veel problemen.
        Ik heb dat al een tijdje niet meer gebruikt, maar ik neem aan dat het nog net zo goed werkt als voorheen.
        Niet heel makkelijk als je er weinig kennis van hebt, maar zolang je de howto's en google erbij kunt pakken op een andere computer is er meestal wel uit te komen.
        Linux erop zetten zou nog fijner zijn, dan kunnen ze alleen de eigen account verknoeien, niet het hele systeem.
        En als dat gebeurt dan kun je die account verwijderen en kunnen ze met een ander account verder.
        Mja, Linux is niet zo geliefd bij de kids, want gamen, en scholen zijn alleen gericht op Windows gebruik.
        Ik heb mijn kinderen nooit zover gekregen, alleen maar vieze gezichten als ik het woord Linux gebruikte
        Mja, het komt goed, de jongste is precies de IT kant op gegaan

        Gaan we offtopic ?
        Ohja, zelfs in een topic van iemand anders zie ik nu.
        Uuh, oke, gelukkig is het in de comments.

        Ik zal nog even iets zinnigs zeggen dan.
        Ik lees hierboven "vooral Indica's omdat ik wil toppen."
        Maar Indica's groeien minder snel, als toppen de enige reden is zou je juist niet voor Indica's moeten gaan.
        Mja, echte Indica's zijn er niet veel, bijna alles is hybride dus moet je altijd maar even zien wat het wordt.
        Dat gezegd hebbende, kan ik je wel een reuze goeie groeier verklappen: De Acapulco Gold van Barney's farm.
        - "High: 10 you will be compleatly shit faced! Memory loos so forgive my spelling", is een van de comments op seedfinder

      • Jamzieman
        Jamzieman commented
        Editing a comment
        Ik zal er mij zeker wat meer in moeten verdiepen voor ze meer kennen van een pc dan hun vader.Ga je link zeker bekijken samen met de madam die heeft er al iets meer kaas van gegeten.Houd op de gsm ook de oudste wat in het oog via bepaalde sturende appjes.

      #6
      Doe eer aan je naam....
      tangerine dream van barney's farm
      Haze kweek #1,Haze kweek #2,Indica/sativa, weske's indoor garden

      Comment


        #7
        Speedy chile, bubba's gift en berry bomb, zijn heel lekker.

        Comment

        Bezig...
        X