Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Bestel never nooit bij zamnesia

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Bestel never nooit bij zamnesia

    Korting op 420shop
    Zoals jullie weten ben ik opnieuw begonnen met een nieuwe ronde
    (alle zaadjes van zamnesia besteld)
    gelato 5 van de 5
    amnesia lemon 5 van de 5
    hawaiian snow 0 van de 5

    en weer komen ze met de grootste teringonzin het aan mijn ontkieming ligt en ze zijn verstikt door mijn ontkiemingstechniek.

    (ik doe het gvd altijd zo wat nou verstikking en wel raar de andere 2 soorten wel ontkiemd zijn)

    ter composatie mag ik zaden uit hun eigen lijn kiezen
    donder eens heel gouw op vieze oplichters die zaden die ik kocht waren gvd 38 euro nu kan ik zaden kiezen van hooguit 15€

    als je slim bent en goed nadenkt bestel je hier never nooit meer je word genaaid waar je zelf bij staat
    Haze kweek #1,Haze kweek #2,Indica/sativa, weske's indoor garden

    #2
    20200311_140530.jpg
    Haze kweek #1,Haze kweek #2,Indica/sativa, weske's indoor garden

    Comment


      #3
      En ik heb ze ook meteen aan de lul pak ze nu op hun eigen woorden kijk wat green house zegt op hun site
      Screenshot_20200311-141249_Samsung Internet.jpg

      en dan het lef hebben tegen mij te zeggen deze ontkiemtechniek niet goed is degene van wie de zaden zijn bied deze ontkiemtechniek aan
      vies goor laks bedrijf
      Haze kweek #1,Haze kweek #2,Indica/sativa, weske's indoor garden

      Comment


      • kelderkastje
        kelderkastje commented
        Editing a comment
        Dus nadat we om 16u20 de cnnbs stand hebben gepest met zij allen naar de zamnesia toko.

      • Weske
        Weske commented
        Editing a comment
        Hahaha zowizooo jaaa jij snapt m!!!!
        Dit gaat wel sws mee naar de beurs en word daar voorgelegd kijken hoe hun zichzelf er uit redden.....
        Hoe kan je het op de ontkiemtechniek gooien als de zaden van je eigen lijn en nog een andere lijn wel zo ontkiemd zijn.

        Mooiste is de zaden zijn van greenhouse en zoals je hierboven ziet zeggen hun ik zo moet ontkiemen

      • QnQ
        QnQ commented
        Editing a comment

      #4
      Anders ga je mijn review verdraaien om zelf beter uit te komen!!!!!

      review staat hierboven er staat duidelijk de zaden van greenhouse niet ontkiemd zijn en niet alle 15.....

      oplossing zaden waren van greenhouse €35
      composatie zaden zamnesia hooguit €22
      composatie is gewoon zelfde zaden opnieuw en niet iets om mensen stil te houden!!!!

      Screenshot_20200311-151509_Samsung Internet.jpg

      Haze kweek #1,Haze kweek #2,Indica/sativa, weske's indoor garden

      Comment


        #5
        Heb ook zwak zaad
        verzonden vanaf mijn bos hut met tamtam

        Comment


        • QnQ
          QnQ commented
          Editing a comment
          Scheelt een berg alimentatie

        • Weske
          Weske commented
          Editing a comment
          Whuhahahahah Q

        • beowulf
          beowulf commented
          Editing a comment
          Zetelverwarming in de wagen, check.

        #6
        Mooi waardeloos van hun uit .!!!

        Comment


        • Weske
          Weske commented
          Editing a comment
          Yeppp

        #7
        Heb er ook al eens besteld, toen kwamen er ook en deel niet uit en toen moest ik foto's sturen van alle materialen die ik had gebruikt, hoe ik ze had ontkiemd, de slechte zaden, de verlichting enz enz. Hele discussie later hebben ze toch nieuwe zaden opgestuurd.

        Ook wel eens bij Sensiseed gehad dat er 2 of 3 niet uitkwamen, die stuurden gelijk 5 nieuwe op, zonder vragen.

        Ik gooi ze overigens tegenwoordig gewoon in de ingewaterde aarde en heb 100 % succes tot nu toe, geen gedoe meer met te nat of te droog papier, rotte zaden enz.

        Succes Wes !
        Een dag zonder wiet kent Flip niet.

        Comment


        • Weske
          Weske commented
          Editing a comment
          Dat van dat rotten is gewoon kant en klare onzin ga een naar de site van greenhouse en zoek daar even hoe je de zaden moet ontkiemen.

          Zo heb ik het precies gedaan dan hadden de gelato en de amnesia lemon ook moeten stikken.

          Vind het nogal behoorlijk laks!!!

          Je gaat niet voor niks klagen bij hun en dan krijg je een goedmakertje om je zoet te houden.

          Wat voor hun natuurlijk veel voordeliger is want bij hun eigen zaden hoeven ze niks af te geven en bij zaden van andere banken wel.

          Zat daar ook aan te denken maar dan ks het altijd maar afwachten of ze boven komen of niet.

        #8
        Idem, en jaren sweet seeds besteld bij zamnesia oa en nooit geen problemen. Heb je de zaden een koudebehandeling gegeven overigens? Dat wordt ook wel is vergeten. Zaden die niet weten dat het winter geweest is ontkiemen niet.

        Comment


        • Weske
          Weske commented
          Editing a comment
          Yoooo beowulf.....

          Nee heb ik niet gedaan enige wat ik heb gedaan zijn de zaadjes opgeschuurd zodat ze wat makkelijker vocht doorlaten

        • QnQ
          QnQ commented
          Editing a comment
          Dat schuren is nergens voor nodig met nieuwe zaden.
          Ik doe dat nieteens met zaad van 10 jaar oud.
          Das ook weer zo’n dingetje voor een discussie, zaad schuren.

        • Weske
          Weske commented
          Editing a comment
          Zit tussen de oren dan Q haha

        #9
        Wha!... 2 van de 5 zaadjes ontkiemen niet krijg net een
        melding dat ik gratis 5 nieuwe toegezonden krijg!
        Zonder kosten......

        Comment


        • Weske
          Weske commented
          Editing a comment
          Kijk zoals het hoort toch netjesss

        #10
        Nog betere regel... koop bij geen enkele zandbank maar rechtstreeks bij de breeder als het kan

        Comment


        • Weske
          Weske commented
          Editing a comment
          Dat zou helemaal perfect zijn!!!!

        #11
        En ni bij Sannie want die kwaliteit is ook ver naar beneden gezakt zelle. Altijd fan van geweest, maar daar kwam laatst ook niks van op. Zaden aan 50%. Nochtans zo moeilijk is het ni om ze in de freaking koelkast te bewaren en dan zijn ze 5 jaar later nog goed.

        Comment


          #12
          Ik kreeg bij wietzaadjes ook 3 vervangers voor 3 zaden maar mocht dan wel uitsluitend uit huismerk kiezen. Dat werden de purple hazen en achteraf was ik er blij mee.
          Lopend Verslag

          Comment


          • Weske
            Weske commented
            Editing a comment
            Vind ik ook niet kloppen dan hadden ze 5 dezelfde zaden moeten opsturen en niet of je toch een beetje tevreden te houden maar het probleem net niet oplossen

          #13
          Bij zamnesia wat gratis zaadjes bij bestelling gekregen, kwamen niet op in mijn container-warmtemat manier, maar kon 5 nieuwe kiezen uit de catalogus!

          Het kan dus wel.

          Comment


          • Weske
            Weske commented
            Editing a comment
            Ja dan is het netjes!!!!
            maar niet zaadjes alleen van hun eigen lijn omdat het hun dan niks kost.

            En dan als eerste gooien op mijn ontkiem techniek (dat geintje hebben ze al een x eerder gedaan).
            Toen moest ik ook foto's van alles sturen en kreeg ik ook alleen zaden van hun eigen lijn.

            Terwijl ik juist op de manier heb gedaan die bij greenhouse op hun site staat.

            Dus ze verkopen zaden van greenhouse maar hun zeggen ook de techniek die greenhouse aanbied verkeerd is etc etc....

          #14
          Oorspronkelijk geplaatst door beowulf View Post
          En ni bij Sannie want die kwaliteit is ook ver naar beneden gezakt zelle. Altijd fan van geweest, maar daar kwam laatst ook niks van op. Zaden aan 50%. Nochtans zo moeilijk is het ni om ze in de freaking koelkast te bewaren en dan zijn ze 5 jaar later nog goed.
          Ben ik het niet mee eens had laatste x 11 sannies Jack zaden alle 11 kwamen op van de 11 zaden waren uiteindelijk 8 vrouwen!
          je kan altijd pech hebben blijft de natuur!
          ook kun je sannie gewoon een bericht doen en als het goed is krijg je ook gewoon nieuwe zaden .
          Ik ben er nog steeds happy mee!

          Comment


          • Weske
            Weske commented
            Editing a comment
            Raar dat de andere 10 wel uitgekomen zijn als fout bij de fabrikant ligt moet ik me toch niet gematst voelen met een goedmakertje?

          • QnQ
            QnQ commented
            Editing a comment
            Bij een auto is dat te zien, daar zit ook garantie op.
            Bij zaden is het service wat ze aanbieden.
            De ene zaak heeft betere service dan de ander.

            Maar wat ik zat te denken, heb je de klantenservice van Greenhouse al gebeld ?
            Als je daar uitlegt dat je een meningsverschil hebt met een verkoper van hun zaden en als je uitlegt dat je hun kiemmethode gebruikt hebt maar dat Zmnesia die methode niet goedkeurd, dan heb je een (kleine) kans dat zij misschien iets willen doen.
            Nee heb je he...
            Veel zal afhangen van de manier waarop je ze benadert en het probleem uitlegt.

          • Weske
            Weske commented
            Editing a comment
            QnQ ja klopt heb je gelijk in blijft nu de vraag of aan mezelf ligt of aan de zaden en inderdaad de een heeft een betere service als de ander.

            Maar alsnog word er eerst gezegd het aan mezelf ligt en uiteindelijk willen ze me toch tegemoet komen met zaden na een review van mij.

            Oftewel dan kan het wel maar eerst proberen ze het af te schuiven en als ik nu ja had gezegd hadden ze nergens geen last van.

            Als ze nu meteen met zon oplossing kwamen was er niks aan de hand maar dat kan pas na een review.

            Ik heb wel green house gemaild(de volgende dag nog)maar echt geen idee of ze daarop reageren.

            Gevraagd hoe het zit met de ontkiem methode die hun op hun site aanbieden en uitgelegd wat er aan de hand was

          #15
          Dus jullie doen echt klagen als ze niet uit komen?
          Heb hele zaden van hun weg kunnen mikken omdat ze niet uit kwamen. Ook van dutch passion.. Growers choice(nog steeds grooste oplichters ooit)
          Hy seeds ook wel is een paar.
          tuurlijk sommige zijn duur.. Maar echt klagen? Moek ook misschien is gaan doen
          sigpic

          Comment


          • SweetMango
            SweetMango commented
            Editing a comment

          • SweetMango
            SweetMango commented
            Editing a comment
            Voor het eerst die tijden heb ik ook maar ik ga mij gewoon weg niet spannen om 20 euro.
            Vind het mijn tijd niet waard, werk wel uurtje extra.

          • Weske
            Weske commented
            Editing a comment
            Nee hoor dit was nog steeds van de 1e x ervaring toen kreeg ik een voucher dat was wat ik eruit gehaald had dus die had ik maar weg moeten gooien toevallig met inwisselen zag ik ze die soort hadden en heb die erbij gekocht.

            En jij denkt serieus ik om een paar euro gelegen lig he hahaha.... leuke vooroordelen hier hou ik wel van heerlijk.

            Gaat mij om princiepe niet om dat poen douw ik in me holle kies,als ik iets koop moet gwn goed zijn klaar en niet meteen op mijn gaan gooie .

            Maar je kan denken wat je wil ik lig er niet wakker van gelukkig hebben meerdere dit probleem met zamnesia en iedereen die ik heb kunnen waarschuwen (al is het er maar 1) is een win voor mij dus
        Bezig...
        X