Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Blumatshop

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Blumatshop

    Korting op 420shop
    Wil je echt een geweldige online winkelervaring?? Ga dan voor blumatshop.nl

    Je besteld op 14-04-2020 om 08.41u. Op de website wordt aangegeven dat indien er voor 17.30u besteld wordt deze dezelfde dag nog wordt ingepakt en verzonden. Mooi toch? De letterlijke tekst op de website:

    "De volgende dag in huis?

    Indien u voor 17:30 uur bestelt en de artikelstatus aangeeft dat de producten op voorraad zijn, pakken wij uw bestelling dezelfde dag nog in. De vervoerder haalt het pakket bij ons op waarna deze in het sorteercentrum arriveert en u van ons een track&trace code ontvangt per mail. Op deze wijze kunt u te allen tijde in de gaten houden waar uw bestelling zich bevindt.

    Wij streven ernaar om in samenwerking met de vervoerder binnen 24 uur te leveren, uiteraard onder voorbehoud van onvoorziene omstandigheden of voorraadverschil."


    Nu snap ik dat i.v.m. corona de bezetting in het magazijn iets lager is maar volgens hun eigen infographic verwerken ze gemiddeld zo'n 8000 bestellingen per jaar. Dat komt neer op zo'n 30 pakketten per dag (uitgaande van een gemiddelde van 260 werkdagen). Volgens mij moet je toch wel een hele luie donder zijn als je op een hele werkdag nog geen 30 pakketten kunt verwerken in je eentje (ik heb zelf 13 jaar lang een webshop gehad en weet dus waar ik over praat).
    Echter vandaag (18-04) blijkt mijn bestelling nog steeds niet verwerkt te zijn... ik heb weliswaar een track en trace code ontvangen maar de zending is nog niet aangemeld bij DHL dus wellicht ook nog steeds niet ingepakt. Na telefonisch contact kreeg ik de opmerking dat ik dan maar beter kan annuleren (vreemd... pakket is toch al verzonden). Dan kan ik binnen 14 dagen mijn geld terug verwachten.

    Wellicht een idee om mijn bestelling (die volgens de medewerkers ruim op voorraad is) gewoon te verzenden????
    Lopend Verslag

    #2
    Dus je gaat al over de zeik als je 4 dagen verder bent vanaf de besteldatum ?
    Beetje overdreven of niet ?

    Van die 8000 orders hebben ze er waarschijnlijk 80% in april, mei en juni.
    En inderdaad Corona, daar zal Blumatshop weinig last van hebben, behalve de voorraad op peil zien te houden, maar de bezorgdiensten hebben momenteel wel topdrukte hierdoor. (aangezien die eerst het pakket moeten ophalen en daarna nog eens verwerken)
    Ik zou pas gaan informeren bij Blumat na 7 werkdagen ofzo, 14/4 was op dinsdag, dan zou ik bijv. de week erop op woensdag eens gaan bellen.
    Maar misschien ben ik iets relaxter ofzo, idunno..

    Voor wat betreft mijn eigen ervaring; Ik heb afgelopen jaren totaal een keer of 4 dingen besteld bij Blumatshop, en ik hoefde er nooit achteraan te gaan.
    Dat was er altijd binnen 2-3 dagen. Zal het nu misschien 2-3 dagen langer duren.
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment


    #3
    Tja.. Alles duurt wat langer.
    Heb ook was dingen besteld deze / eind vorige week.
    Bij alle webshops stond dat het de volgende dag in huis zou moeten zijn, geen van allen was dat het geval.
    Een pakket kwam pas 5 dagen na het bestellen binnen.

    Ik maak me er zelf niet zo druk over.
    PostNl etc heeft het gewoon enorm druk in deze tijd, en daar komen bij de verkopers waarschijnlijk nog wat vertragingen bij,
    Wel vervelend als je iets snel nodig hebt.

    Howto foto's in je berichten plaatsen | Belangrijk: Topic Titels
    Veel gestelde vragen over het forum | Hoe Quoten / Citeren

    Comment

    Bezig...
    X