Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Groei & Bloeivoeding kopen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Groei & Bloeivoeding kopen

    Korting op 420shop

    #2
    greensell- plagron alga grow/alga bloem.
    https://www.greensell.nl/c-822456/voeding/
    Howto foto's in je berichten plaatsen | Belangrijk: Topic Titels
    Veel gestelde vragen over het forum | Hoe Quoten / Citeren

    Comment


    • Nayah420
      Nayah420 commented
      Editing a comment
      Boeken de plagron producten betere resultaten dan de biobizz producten of heb je enkel hiermee ervaring?

    #3
    Aangezien de hoofdvraag volgens mij is waar je het moet kopen zal ik het topic verplaatsen naar het forum over Growshops.
    In dit forum vind je ook andere vragen, reviews en ervaringen.

    Je tweede vraag kun je alles over vinden in het forum over voeding.
    Daar staat alle info, alle vragen en alle ervaring met voeding.
    Ervaring kun je natuurlijk ook in alle kweekverslagen vinden, en dan zie je meteen of er problemen waren en wat het resultaat was.

    Ik gebruik Biobizz, mijn ervaring kun je lezen in m'n kweekverslagen. Linkjes staan onder dit bericht
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment


      #4
      las in een andere verslag van je dat je plagron niet meer kon krijgen en je dus gewone potgrond nam en dr een hoop dingen aan toevoegde.

      is plagron goed om als beginner mee te beginnen liefste zo min mogelijk werk etc ? euh en uw verslagen lezen vanaf 2014 dat wordt een computer marathon denk ik hehe.
      wanneer ik daar klaar mee ben, ben ik 10kg kwijt

      "Ik heb vorig jaar een kruiwagen zaden gehad van Old Dutch Genetics, en daar zou deze kweek ook mee zijn, ware het niet dat ik het een beetje verknoeid heb" hehe kan je dat voortaan stil houden
      ben al onzeker genoeg om te beginnen met kweken dat zelfs gij de boel kan verknoeien dat tempert mijn verwachtigen als maagd (met kweken voordat ik ipie mij weer gaat dissen hehe echte vrouwen zijn
      makkelijk maar een vrouwlijke wietzaadje opkweken naar fatsoenlijk resultaat lijkt mij kei lastig hehe).

      Comment


        #5
        Tja, toen ik begon met kweken hadden we alleen de bibliotheek in het dorp met 0 boeken over cannabis.
        Al die info kun je ook als iets positiefs zien
        Als ik iets verknoei zeg ik dat ook gewoon in m'n kweekverslagen, das wel zo eerlijk toch.
        Als je een beetje inleest en dan gewoon begint en een verslag bijhoudt, dan gaan bijna alle 1e kweken op dit forum goed.
        Omdat het niet zo moeilijk is, en omdat je er nog niet zoveel van weet blijf je meer van de plantjes af.
        (en natuurlijk omdat je hier meteen commentaar krijgt als je iets niet helemaal goed doet in de ogen van iemand anders)

        Gewoon de tijd nemen, alles netjes opbouwen en testen, en dan gewoon doen.
        Bijna elke grond van de growshop is wel oke, of je nou allmix, growmix of lichtmix neemt.
        Vaak zit het verschil in de soort voeding die erbij hoort, dus begin daarmee: kijk welke voeding je wil.
        Grofweg zijner twee soorten : bio-organisch of mineraal.
        En als je de voeding hebt, kies je daar de juiste grond bij.
        Op de site van (bijvoorbeeld) Plagron kun je meer details vinden over de verschillende soorten grond.

        Anywaysssssss...dit was het topic van Nayah420.
        Is het al gelukt Nayah, of heb je meer hulp nodig ?
        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

        Comment


          #6
          Heb een starterspack van Biobizz aangeschaft met biogrow, biobloom en topmax. Geef men plant de helft van de aanbevolen dosis uit voorzichtigheid. De plant lijkt er goed op te reageren aangezien hij de laatste dagen flink in hoogte en breedte is toegenomen.

          Comment

          Bezig...
          X