Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

onlinetopgarden

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    onlinetopgarden

    Korting op 420shop
    Zijn er nog die slechte ervaringen hebben met https://onlinetopgarden.com/
    Ik zit al 14 dagen op een bestelling te wachten die op stock was en die tot 3 maal toe een bericht heeft gegeven dat er vertraging is.
    En als je mailt krijg je een automatisch antwoord dat het 2 dagen duurd voor een reply en duurd het meer dan 2 dagen voor je een antwoord krijgt.

    #2
    Ja. Ikke. Ik heb een paar maanden geleden weken moeten wachten op een bestelling. Telefoon namen ze niet op en mail reageerden ze niet op. Heb toen via webwinkel.nl een klacht ingediend. Voor zij een klacht op hun website publiceren, nemen ze eerst contact op met de betreffende webwinkel. Toeval of niet. Een dag later had ik mijn bestelling in huis.....

    De famkes van Waldpiek https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...s-van-waldpiek

    Comment


      #3
      Haze smoker heeft niet zulke beste ervaringen ermee mischien kan hij het toelichten

      Comment


        #4
        Is zowiezo de laatste shop waar je moet bestellen, heb al gevallen gezien waar ze een ph meter ontvingen die overduidelijk al gebruikt was...

        Comment


          #5
          Ik heb laatst 4 flessen biobizz besteld, kreeg binnen 24 uur een mailtje dat ze vertraging opgelopen hadden. Uiteindelijk is het wel binnen 4 dagen geleverd dus ik verdenk ze van drop-shipping.
          De Bloemen Van Bri

          Comment


            #6
            Oorspronkelijk geplaatst door Waldpiek View Post
            Ja. Ikke. Ik heb een paar maanden geleden weken moeten wachten op een bestelling. Telefoon namen ze niet op en mail reageerden ze niet op. Heb toen via webwinkel.nl een klacht ingediend. Voor zij een klacht op hun website publiceren, nemen ze eerst contact op met de betreffende webwinkel. Toeval of niet. Een dag later had ik mijn bestelling in huis.....
            Hmm dat ga ik ook doen.
            Ik vertrouw die shop nog minder na de reacties hier.
            Was al bang dat ik mss te hard ben maar er is echt iets mis mee duidelijk.

            Comment


              #7
              Er staan veel reviews van hun op deze site https://www.webwinkelkeur.nl/webshop...n_1939/reviews

              Daar krijgen ze veel 1 sterren maar ook veel 5 sterren.

              Wat me opvalt is dat ze soms wel veel goedkoper zijn dan anderen.

              Comment


              • Italbri
                Italbri commented
                Editing a comment
                Ik vind het wel vreemd, die biobizz was volgens mij wel aan de goedkope kant en gewoon netjes geleverdt, als ik weer een keer voeding moet hebben bestel ik het gewoon weer bij ze. Mijn alternatief is een gesloten grow-shop die nu opereert vanuit een opslag-box die zeggen daar elke dag tussen 16:00 en 18:00 te zijn maar ze zijn er vaker niet dan wel.

              #8
              Ik koop er nooit meer wat
              ze reageren gewoon niet op mails
              en ik heb een tent gekocht waar meer gaten in zitten dan in de horren voor me vensters

              Comment


                #9
                Ik was vd week bij greensell.
                Daar wist de dame achter de balie mij te vertellen dat er in veel kweekspulletjes een zwaar vertraagde levering is door Corona.
                verschillende tenten worden niet op tijd geleverd vanuit de fabriek etc.. Op een type tent zat ze al 3 maanden te wachten. Op een ander al 2 etc..

                Veel zwaar vertraagde leveringen naar de consument als gevolg natuurlijk.

                Waarschijnlijk heeft onlinetopgarden precies hetzelfde.
                Het zou ze sieren om daar open en eerlijk over te zijn.
                Last edited by Nederhigh; 13 August 2020, 14:02.
                Howto foto's in je berichten plaatsen | Belangrijk: Topic Titels
                Veel gestelde vragen over het forum | Hoe Quoten / Citeren

                Comment


                  #10
                  Is er al ooit iemand iets gaan ophalen bij OnlineTopgarden?
                  Schijnt te kunnen.

                  Ik denk trouwens dat de meeste online growshops slechte revieuws krijgen.
                  Ze hebben bijna nooit alles op voorraad en moetne gewoon wachten tot hun leveranciers het brengen.

                  Comment


                    #11
                    Shops waar ik nooit problemen bij heb gehad met bestellen... NoMercy, Desjop, Greensell

                    Comment


                      #12
                      Oorspronkelijk geplaatst door nederhigh View Post
                      Ik was vd week bij greensell.
                      Daar wist de dame achter de balie mij te vertellen dat er in veel kweekspulletjes een zwaar vertraagde levering is door Corona.
                      verschillende tenten worden niet op tijd geleverd vanuit de fabriek etc.. Op een type tent zat ze al 3 maanden te wachten. Op een ander al 2 etc..

                      Veel zwaar vertraagde leveringen naar de consument als gevolg natuurlijk.

                      Waarschijnlijk heeft onlinetopgarden precies hetzelfde.
                      Het zou ze sieren om daar open en eerlijk over te zijn.
                      Dat is hoogstwaarschijnlijk waar.
                      En het staat ook vermeld dat corona wat vertraging kan oplopen.
                      Maar als er staat 'op stock' dan verwacht je op stock en niet dat ze het nog bij een random leverancier moeten bestellen.
                      Op zich dat iets van een externe leverancier komt is niet raar maar de levertijd moet wel correct vermeld zijn.

                      Zoals je zegt zijn ze niet eerlijk.

                      Persoonlijk heb ik besteld omdat ze daar alles op stock zouden hebben en snel kunnen leveren ook al waren ze duurder dan een andere eigenlijk.
                      Last edited by rubberduck; 13 August 2020, 19:59.

                      Comment


                        #13
                        Ook al meermaals besteld de ene keer loopt alles vlot de andere keer trekt de service op niks.
                        The dude with the AK420 sitting on his OG KUSHsion licking his GELATO41 and eating his GSC
                        5 lekkere grieten onder de zon

                        Comment


                          #14
                          Als concurrent denk ik dat het organisatorisch in de soep loopt. Ik probeer zelf alles in voorraad te houden maar vele sites zetten alles online en zien later hoe ze de produkten verkrijgen.

                          Dit systeem werkt nu minder goed sinds vroeger je op 1 dag geleverd kreeg, nu kan het 4 dagen duren en meer kans dat dingen tijdelijk uit stock raken. Dan kan het makkelijk weken duren.
                          Iedere stap van winkel is belangrijk als een deeltje niet goed draait kan rap voor problemen zorgen, zoals slecht voorraadbeheer.
                          Met betere communicatie zouden ze grotendeels probleem onder controle kunnen houden, maar dit kost ook tijd en die persoon moet weten wat probleem is met iedere order. Die informatie moet ergens vandaan komen en als dat niet gaat zal communicatie ook niet lukken.

                          Een shop met een goed systeem zal zelfs met corona goed functioneren albeit ook met kleine vertraging. Ik zelf merk dat coronavertraging grotendeels voorbij is. Er was een tijd datjdat een week op een levering moest wachten als shop zelf.

                          Comment


                            #15
                            Onlinetopgarden is een van de weinige Growshops die GHE voeding in het assortiment heeft - mijn favoriete voedingslijn - en zodoende heb ik al meerdere keren bij hun besteld. Doch herken ik de klachten niet, ik kan de klantenservice prima bereiken via mail en telefoon. De prijzen zijn scherp en je kan betalen met Paypal. Wanneer ik iets nodig heb vergelijk ik vaak de prijzen en kom dan meestal uit bij hun.

                            En nee, dit is geen verkooppraatje, want ten eerste werk ik niet in een growshop en als men elders hetzelfde artikel goedkoper aanbiedt, dan koop ik het daar!
                            Horks Fototopic 2.0

                            Comment

                            Bezig...
                            X