Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

waar koop ik lampen 400w 600w

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    waar koop ik lampen 400w 600w

    Korting op 420shop
    Hallo ik ben opzoek naar 1 x 400w lamp en 1 x 6o0w lamp en die blokken die er aan zetten iemand suggesties waar k dke goedkoop kan krijgen ? En zijn er betere merken qua lampen?
    Alvast bedank

    #2
    Het ligt eraan wat je eraan uit wilt geven
    Een blok zoals jij het noemt is een ballast je hebt er twee soorten van een vsa en een evsa de evsa raad ik je aan deze worden minder warm en zijn vaak te dimmen.
    Vergeet ook niet dat je timer nodig hebt een goedkope van de action of van de bouwmarkt werkt niet daarvoor heb je er eentje van bijvoorbeeld een davin

    Comment


      #3
      Thanks voor de info

      Comment


        #4
        welk bedrijf verkoopt die vca's dan

        Comment


          #5
          Er zijn er heel wat .... google kan helpen ...


          https://www.google.com/search?client...e-gws-wiz-serp

          Comment


            #6
            En ik wil er vanaf omdat ik met een slimme meter zit die dagelijks word afgelezen...Maar een goede en voor mij betaalbare led verlichting uitzoeken valt nog niet mee.

            Comment


            • Tsjara
              Tsjara commented
              Editing a comment
              Heb hier ook al een slimme meter, maar ook zonnepanelen en een opblaasjacuzzi dus verbruik kan van dat ook zijn en bv ook minder opbrengst panelen of zo maar eigenlijk heb ik daar nog niet over nagedacht ... Zolang ik facturen betaal zullen ze niets onderzoeken of zo ... privacy en dergelijke ...

            • Henk111
              Henk111 commented
              Editing a comment
              ,Als je rekeningen jaarlijks niet afwijken is er idd geen reden tot paniek.Maar als er een uitzet beleid is bij jou in de gemeenten dan snap ik het wel.maar led is even strafbaar .. Stedin gebruikt software om misbruik op te sporen en dan bedoel ik degene die ,voor de meter zitten ,in vakjargon taal

            • Superskunknl
              Superskunknl commented
              Editing a comment
              Ik heb ook een slimme meter.. Als je 1 of 2 lampjes hebt branden zul je echt niet opvallen. Volgens mij zijn die slimme meters er vooral om diefstal tegen te kunnen gaan.

            #7
            Led !!!!!!!!!!!!!!!!!!

            Comment


              #8
              Led, of LED dat kan ook. Hedde ook geen doosje nodig.

              Comment

              Bezig...
              X