Dag iedereen , ik wil even jullie mening horen welke zaadbank vinden jullie de beste. Met barney's heb ik tot nu toe de beste resultaten .
Beste zaadbank
Collapse
X
-
10 mensen 10 meningen, maar Barneys is mij ook altijd goed bevallen.
Seedstockers ook (goedkoop) en dinafem.
-
-
Ja, was het maar zo makkelijk.
Iedere zaadmaker heeft goeie en slechte, er zijn er zo'n 1000 plusminus, waar we kunnen bestellen, en dan heb je alle particuliere ook nog.
Dus om er even eentje "de beste" te noemen verklapt alleen dat je nog niet erg veel onderzocht hebt.
Ik denk dat er wel 700-800 zijn die minstens 1 goeie soort hebben, en minstens net zoveel die meer dan 1 slechte soort verkopen.
Tip: Bepaal wat je wil gaan kweken, en zoek daar de beste zaadbank bij.
(en ga dan geen topic openen "welke verkoopt de beste blablawiet maar doe zelf een beetje onderzoek.
Je kunt de meeste info halen uit kweekverslagen)
Comment
-
-
Comment
-
Comment
-
Comment








Comment