growdiscounter.nl ervaringen ?!?!?

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • lange1908
    T.H.C. Master
    MemberLucky Member
    • Nov 2010
    • 543

    #16
    Re: growdiscounter.nl ervaringen ?!?!?

    het beste is dat je hen telefonisch contacteert, en niet opgeven!!! Heb ze ook zeker tien keer moeten bellen voordat ze opnamen... amateurs...

    ik had had dan nog wel voor 200 euro gekocht... én nieuwe klant... je zou dan zeggen... maar nee zeg, hoe kom je daar bij?!!?



    yow

    Comment

    • M06777
      Junior Stoner
      Nieuw Lid
      • Mar 2011
      • 17

      #17
      Re: growdiscounter.nl ervaringen ?!?!?

      Hoi hoi

      Nou ik heb vandaag m'n bestelling binnen gekregen,ok das opzich wel toppie
      ik had 5 10l potten besteld 20 5l potten en 120 kleine kweek potjes.
      Ik heb alles binnen gehad behalve de 120 kleine potjes zucht.....(heb er 4 gekregen)

      Ik heb die dus maar bij de http://www.eugrowshop.eu/nl/potten-k...n/potten-rond/ besteld en betaald via paypal(aanrader,bij oplichting of niet leveren kan je via paypal binnen 45 dagen je geld terug vragen)

      Ik kan bijdeze gelijk iedereen aanraden om je spullen(al is de growdiscounter nog zo goedkoop!)niet bij de growdiscounter te bestellen.

      Het scheeld je een hoop gestress en frustratie

      Want tis maar op geluk wat je binnen krijgt bij die gasten,en probeer nu nog maar eens de rest van je spullen te krijgen(telefoon is bij hun inmiddels ook uit gezet)

      greetzzz M06777

      Comment

      • M06777
        Junior Stoner
        Nieuw Lid
        • Mar 2011
        • 17

        #18
        Re: growdiscounter.nl ervaringen ?!?!?

        by the way,

        lange1908 bedankt voor je reaktie en advies.

        Was daardoor zeker minder gestrest

        Greetzzz M06777

        Comment

        • Quattro
          Grower
          • Jan 2011
          • 669

          #19
          Re: growdiscounter.nl ervaringen ?!?!?

          Tuintechniek. De beste en goedkoopste. Vrijdag om 1500 uur voor 145 euro besteld. Zaterdag 1730 uur in huis. Wat voedings samples en aansteken cadeau. Ooknog de goedkoopste van NL

          Grtz

          Comment

          • Frits
            Chronic Stoner
            MemberLucky Member
            • Jan 2010
            • 152

            #20
            Re: growdiscounter.nl ervaringen ?!?!?

            Sorry hoor, maar ik blijf Growdiscounter adviseren!

            Comment

            • angel777
              Cronic Grower
              • Mar 2010
              • 3409

              #21
              Re: growdiscounter.nl ervaringen ?!?!?

              heb je er aandelen van??
              HOE MOET IK ONTKIEMEN
              JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

              Comment

              • Stjansen
                Retired
                • Feb 2011
                • 2

                #22
                Re: growdiscounter.nl ervaringen ?!?!?

                It is now over 6 months sides,( 2 Januar) I made ​​an order by growdiscounter.nl and I still have not received anything.

                I have sent numerous emails but get no answers. not even one reply.

                So I can only tell that they have stolen my money! 150 eur ...
                Beware of doing business with them ...




                Stjansen
                Denmark

                Comment

                Bezig...