Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Belgiesche Growshops

Collapse
Dit is een Sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #31
    Re: Belgiesche Growshops

    Belgische growshop staat achter. Zelfs hun websites trekt op niets. Helemaal rommelig, traag bij het uploaden en de prijzen zijn niet aan de goedkope kant. aankoop + verzendkosten= duurkoop Dus in mijn mening Belgsiche growshop moet nog veel leren.

    Ik ben het ook eens dat nederlandse growshop op de number 1 of best growshops maar ze zouden wat meer moeite doen bij het aanschaffen van nieuwe spullen ,want ze blijven wel heeeeeeeeel lang met de zelfde assortiment en alle growshops verkopen de zelfde kweek materiaal, zelfs headshops.........j

    Comment


      #32
      Re: Belgiesche Growshops

      lol
      http://www.indoorgardens.fr/catalog/fr/

      keten van een kleine 100 shops waarvan 4 in BE, zijn geen amateurs me gedacht...

      Comment


        #33
        Re: Belgiesche Growshops

        Het probleem is dat ze enkel Frans spreken. Ik kan, als voorbeeldige Belg -kuch kuch-, mijn woordje Frans, maar ik voel me toch meer thuis in het Nederlands. Het praat voor mij een pak gemakkelijker, en ik denk dat dit voor veel Vlamingen opgaat. Ook al is het met een wereldvreemd accent

        Maar ik snap je plannetje wel Je wilt vermijden dat growshops in NL zouden moeten sluiten omdat er teveel growshop-toerisme zou zijn
        "Old Tom Bombadil is a merry fellow, bright blue his jacket is, and his boots are yellow"

        Comment


          #34
          Re: Belgiesche Growshops

          Nee, het punt is (denk ik?) dat dit topic gaat over Belgische Growshops.
          Voor de Hollandse zijn andere topics.
          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

          Comment


            #35
            Re: Belgiesche Growshops

            Al wie een beetje opgelet heeft op school bij de les frans kan toch wel zijn plan trekken en zich verstaanbaar maken, desnoods met wat gebarentaal, bovendien kan je ook de site op engels zetten en zo je bestelling plaatsen.

            Comment


              #36
              Re: Belgiesche Growshops

              http://www.indoorgardens.fr/catalog/...t-1l-2861.html
              Zou de engelse website moeten zijn Ik heb nooit Frans geleerd op school, een taal leer je alleen maar door er mee bezig te zijn, en dat is hoe ik het opgerakeld heb. Maar een talenknobbel blijft mij vreemd: Ik kan Frans en Engels lezen en begrijpen, wat gewoon met veel westerse talen lukt met een goede dosis gezond verstand, maar o wee als ik het moet gaan aanhoren en zelf spreken. Geef mij dan toch maar een accentwijziging dan een hele andere taal ^^"
              Anderszijds sta ik in Brussel in een half uurtje, dichtsbijzijnde growshop in NL is al ruim een uur. Ze hebben precies wel veel meer fluo-materiaal, wat mijn interesse wel gewekt heeft. Je vindt er wel geen ander biologisch merk dan "France Organique", Plagron hebben ze wel, net zoals Canna en Atami. Hun prijzen zijn dan weer wel stevig, ben niet zo direct zeker of ik er mijn benzine op terugwin
              "Old Tom Bombadil is a merry fellow, bright blue his jacket is, and his boots are yellow"

              Comment


                #37
                Re: Belgiesche Growshops

                toch wel grappig,een topic dat ik in februarie 2011 startte,
                komt nu in september 2013 tot leven

                Comment


                  #38
                  Re: Belgiesche Growshops

                  leefde tussen 2011 en 2013 ook ze

                  Comment


                    #39
                    Re: Belgiesche Growshops

                    Als ze wat meer passie hadden voor dat plant ipv voor geld....dan zouden ze eigenlik moeten begrijpen wat een kweker allemaal zo nodig heeft......en elke kweker is anders. Dus verkoop geen 2 soorten voedingen maaaaaaaar we aan de andere kant we mogen blij zijn dat er een paar growshops zijn in Belgie

                    Comment


                      #40
                      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                      Comment


                        #41
                        Re: Belgiesche Growshops

                        nee ma gij kun wel een par blauwe ogen scoren grote mond anoniem ken u soort !

                        Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                        Oorspronkelijk geplaatst door Ganjax View Post
                        Wat zit jij nu uit je nek te lullen, niemand doet hier serieus in deze zaken?, holland staat 15 jaar voor?, maak er potverdomme geen toegepaste wetenschappen van van een handel in growmarchandies, je kan hier alles vinden wat je in Nederland kan vinden.
                        Wil je ergens punten scoren of wat, onzinverkoper.
                        ok slimmerik geef dan 1 adres op ipv zelf te lullen man wat haat ik kleine kinderen zoals jij !

                        Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                        neen zo is het QnQ het is precies van ik weet en jij nie echt peuter tuin mentaliteit

                        Comment


                          #42
                          Veel gestelde vragen over het forum

                          JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
                          420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

                          Comment


                            #43
                            Last edited by Jointjedraaien; 8 November 2013, 16:38.

                            Comment


                              #44
                              Re: Belgiesche Growshops

                              On topic blijven graag, de laatste overbodige reacties zijn verwijderd.
                              Veel gestelde vragen over het forum

                              JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
                              420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

                              Comment


                                #45
                                Re: Belgiesche Growshops

                                Culture indoor in de georges henri laan te brussel is aan te raden. De eigenaar kan voldoende Nederlands. Ik ben dikwijls genoeg naar Alien gegaan, maar Brussel is voor mij een stuk korter. Ze hebben kennis genoeg, maar als ze kunnen gelinkt worden aan cannabis dan kunnen ze de boeken toe doen. Dus denk eerst twee minuten na voor je daar begint op te mekkeren. Je vind er alles, maar het meeste materiaal moeten ze uit het zicht leggen. Heel vriendelijke mensen, ga er eens langs voor ze binnenkort moeten gesloten worden.

                                Comment

                                Bezig...
                                X