Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Zaadleverancier

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Zaadleverancier

    Korting op 420shop
    Hey een goede dag fellow greenthumbs,

    Ik heb een vraagje over een zaadleverancier: Weedheadshop.nl
    Ik ben all tijden op zoek naar een specifieke Mephisto genetics strain, nu heb ik ze gevonden hier maar kan niks vinden over de onderneming(recensies) iemand ervaring met deze leverancier? Let me know

    GreetingZzz

    #2
    Nee, die kennen we niet.

    Welke strain precies?

    Sannieshop.nl heeft die zaden ook. En die kennen we en zijn erg betrouwbaar.

    Comment


      #3
      Het gaat om strawberry nuggets van Mephisto genetics, deze zijn all een tijdje uit de omloop zover ik weet.

      Comment


        #4
        Uitverkocht idd. Helaas.

        Stuur een mailtje en vraag of ze die terug binnenkrijgen.

        Comment


          #5
          Je kan de zaden van Mephisto het beste via hun eigen site bestellen:
          https://www.mephistogenetics.eu
          Vaak krijg je bij een 3-pack, 1 a 2 extra zaadjes en je krijgt leuke freebies!

          Helaas is de vraag op moment groot (en corona?) waardoor ze enkele uren per 1 a 2 maanden open gaan.
          Van te voren geven ze via onder andere reddit aan welke zaden ze aan gaan bieden, je kan je ook abboneren op de nieuwsbrief.

          Vorig weekend is de shop circa 2 uur open geweest, toen was alles alweer uitverkocht.
          Gelukkig kon ik nog net 3x Double Grape en 3x Forum Stomper bestellen, gisteren kreeg ik ze binnen en kreeg ik 5x HubbaBubbaBear als freebie.

          Om klaar te zijn voor de volgende "drop" is het handig om of BTC of een creditcard te hebben, anders lukt het bestellen niet.
          Op reddit kun je alles in de gaten houden: https://www.reddit.com/r/MephHeads/
          Zo worden de seed banks nu aangevuld (Volgensmij USA only) en helaas geen Strawberry Nuggets.

          Succes met je zoektocht, het heeft mij bijna een jaar gekost om eindelijk aan de Double Grape zaadjes te komen.

          Comment

          Bezig...
          X