Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Communicatie All4plants

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Communicatie All4plants

    Korting op 420shop
    Helaas... 3e bestelling die nu weer vertraagd geleverd wordt (ervan uitgaande dat deze wel geleverd wordt).
    Vertraging zie ik niet als een probleem mits ik dat weet. Als je mij zegt vandaag iets te regelen dan verwacht ik dat je dat vandaag regelt. Mocht dat door omstandigheden niet lukken wat altijd kan voorkomen laat het me dan weten... Verder geen issues met deze shop maar het feit dat ze mijn klacht keer op keer naast zich neerleggen met de betrekking tot de communicatie heb ik vandaag besloten dat dit wel mijn laatste bestelling bij hun is.
    Lopend Verslag

    #2
    Als je goeie snelle communicatie wil moet je bij greensell zijn.

    Comment


    • beowulf
      beowulf commented
      Editing a comment
      Ondertussen al wel een jaar of 2 geleden dat ik er iets besteld heb, maar aantal keer over en weer gemaild en kreeg direct antwoord en meerdere keren per dag. Dus ja, dat was echt snel.

    • Nederhigh
      Nederhigh commented
      Editing a comment
      Grappig, heb zelf ook hele goeie ervaringen met greensell. Altijd goed en snel geholpen, vriendelijke mensen. ga er zo nog eens ff langs om een filtertje te scoren voor mijn droogtentje. Maar ik ben ook niet van het mailen, ik bel ze gewoon. Dat is veel directer en makkelijker.

    • Nirvana
      Nirvana commented
      Editing a comment

    #3
    Helemaal mee eens!! Verschillende keren bij ze besteld omdat het soms toch wel wat duiten scheelde bij all4plants. De 2, 3 bezorging met problemen werden alleen adequate opgelost als ik iedere dag een belletje pleegde om te vragen naar de status..maargoed uiteindelijk alles wel netjes bezorgd dus als ik er weer bestel houd ik er op voorhand maar rekening mee slechte zaak maar soms zijn eurotjes toch meer waard

    Comment


      #4
      Oorspronkelijk geplaatst door Voor het eerst View Post
      Helaas... 3e bestelling die nu weer vertraagd geleverd wordt
      Wat is vertraagd ?

      Online shops hebben nooit veel op voorraad, en in deze tijd kost het een paar dagen extra om alles binnen te krijgen voor ze het kunnen verzenden.
      Ik hou rekening met een week levertijd als er 1-2-3 dagen op de site staat.
      Wat vertraging vind ik normaal in deze tijd, het wordt een probleem als er niets geleverd wordt imo.

      Er zijn zelfs leveranciers die meteen al meerdere weken levertijd voorspellen, zelfs voor producten op voorraad.

      levertijd.png


      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

      Comment


      • Voor het eerst
        Voor het eerst commented
        Editing a comment
        Ik heb nogmaals geen problemen met een langere lever tijd. Ik heb er wel problemen mee als die afwijkt van hetgeen je vermeld op je site. Bij a4p staat er meerdere keren aangegeven dat de producten op voorraad zijn en indien besteld voor 17.00u dezelfde dag verzonden. Dat er wat vertraging is bij de postbezorgers is me duidelijk ivm Corona. Maar dan moet je het wel aanbieden en niet achteraf met de opmerking komen dat je het druk hebt. Dit had je dan ook voor de tijd op de site kunnen melden

      #5
      Last edited by GreenBio; 24 February 2021, 10:25.

      Comment


        #6
        Heb het nu even niet over bepaalde online shops in het bijzonder maar over Online shops in het algemeen....en ik zie dat er smerig misbruik word gemaakt van een situatie genaamd het Corona virus door 95% van online shops....of het nou om algemene dingen gaat of growshops...hoe groter de naam, de groter het misbruik

        Comment


          #7
          Toevallig net een all4plants bestelling gedaan. Besteld op de 23e, de dag daarna verzonden, vandaag geleverd. Niet de beloofde 'voor 17 uur besteld = dezelfde dag verzonden', maar toch lang niet slecht. Op een vorige week gemailde vraag moet ik het antwoord nog krijgen, da's dan weer minder.

          Comment


            #8
            Zelfs Bol.com kan vaak niet voldoen aan de 'voor 17u besteld, morgen in huis' slogan.

            Als je een webwinkel hebt en je zet er neer 'vandaag besteld, ergens volgende week in huis' besteld er ook geen hond. Bovendien, waarom zou jij qua levertijd wel goudeerlijk zijn als de concurrentie het niet is? Het is allemaal money, money, money.

            Comment


            • Voor het eerst
              Voor het eerst commented
              Editing a comment
              Zodat je vertrouwen bij je klanten wekt lijkt me best een goede reden. Nu levert het vooral veel frustratie op in 2 richtingen. Ik heb het spul uiteraard in de tussentijds elders gehaald en mijn bestelling annuleer ik gewoon.

            • TheBigDudeski
              TheBigDudeski commented
              Editing a comment
              Daar heb je gelijk in. Dat is ook zo, of zou het in elk geval moeten zijn. Als je iets online koopt wil je het vaak zsm in huis hebben en dus kijk je naar wat het verkopende bedrijf beloofd qua levertijd. Het bedrijf met de beste voorwaarden koop je vaak bij.

              Ik ben zo'n eigenwijze sjomp die altijd vooraf betaald, dus wat jij in dit geval hebt gedaan gaat bij mij vaak niet op, want dan ben ik tijdelijk twee keer m'n geld kwijt en/of moet ik een tijd wachten tot het teruggestort is en daar hou ik nooit zo van. Geldstroom moet bij mij overzichtelijk zijn

            • Voor het eerst
              Voor het eerst commented
              Editing a comment
              helaas betaal ik meestal ook vooruit. Maar het bevredigt dan wel weer dat hun er ook minimaal 2 handelingen voor uit moeten voeren. En feit is... ze moeten binnen 14 dagen terugbetalen... daar kom ik wel overheen
          Bezig...
          X