Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Goede service No Mercy Shop

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Goede service No Mercy Shop

    Korting op 420shop
    Zoals de titel het al zegt, wilde ik hier mijn ervaring vertellen over de goede service van No Mercy Shop door Roy.
    Had het er al even over gehad in de helpdesk bladproblemen:
    https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...en-donkergroen

    ik ben op een vriendelijke en positieve manier behandeld door Roy, en gaf mij service v/d bovenste plank, zonder te morren of verwijten, en hebben op een fijne manier gecommuniceerd, de nieuwe Milwaukee ph55 is gister binnengekomen en werkt zoals het hoort.

    Conclusie, je kan met gerust hart spullen bij No Mercy Shop kopen/bestellen zeker als je ouderwetse service en eerlijke advies belangrijk vindt.

    Bij deze wilde ik Roy van No Mercy Shop hartelijk bedanken.
    Last edited by Silas; 20 April 2021, 11:09. Reden: op verzoek

    #2
    ik kan er ook alleen maar goeie dingen over zeggen
    superwebshop met fantastische service en advies !!!

    Comment


      #3
      Dat wil ik ook beamen, beste man die roy!
      De gekregen bestelling van no-mercy was zo goed ingepakt dat ik de helft straal over het hoofd heb gezien tijdens het uitpakken

      3 weken nadat mijn bestelling binnen was gekomen, kwam ik erachter dat ik maar de helft had ontvangen (dacht ik dus)...shit dacht ik nog, hoe ga je dit nou uitleggen...na 3 weken bellen dat je iets mist is niet echt geloofwaardig

      Maargoed toch maar gebeld en geprobeerd...
      Gelijk met het eerste belletje, in contact met Roy gekomen. Toen werd al snel duidelijk dat ik minder moet blowen..zonder bestelnummer door te geven wist hij meteen te vertellen dat ik in de ultra geheime dubbele bodem de rest van mijn bestelling kon vinden.

      Comment


        #4
        Ah leuk te weten dat er nog een eerlijk en vriendelijk alternatief is naast Greensell Shop.
        Goed en loyaal je dit hier even neerpoot na verkregen goeie service, hier net ook zo na tevredenheid
        ​​​​​​Everything is nothing and nothing is everything.

        Comment


          #5
          ik ben op een vriendelijke en positieve manier behandeld door Roy, en gaf mij service v/d bovenste plank, zonder te morren of verwijten, en hebben op een fijne manier gecommuniceerd, de nieuwe Milwaukee ph55 is gister binnengekomen en werkt zoals het hoort.

          Conclusie, je kan met gerust hart spullen bij No Mercy Shop kopen/bestellen zeker als je ouderwetse service en eerlijke advies belangrijk vindt.

          Bij deze wilde ik Roy van No Mercy Shop hartelijk bedanken.
          Heel fijn om te lezen. Voor mij is het normaal en logisch dat de klant een goeie service krijgt. Dit doen we al jaren. Wij kunnen niet altijd mee met prijzen van andere onlineshops maar we kunnen wel betere service geven en dat blijven we doen!

          3 weken nadat mijn bestelling binnen was gekomen, kwam ik erachter dat ik maar de helft had ontvangen (dacht ik dus)...shit dacht ik nog, hoe ga je dit nou uitleggen...na 3 weken bellen dat je iets mist is niet echt geloofwaardig

          Maargoed toch maar gebeld en geprobeerd...
          Gelijk met het eerste belletje, in contact met Roy gekomen. Toen werd al snel duidelijk dat ik minder moet blowen..zonder bestelnummer door te geven wist hij meteen te vertellen dat ik in de ultra geheime dubbele bodem de rest van mijn bestelling kon vinden.
          Hier heb ik stiekem wel om gelachen, je besteld iets en trekt niet meteen de doos open om te kijken wat er in zit en of het compleet is. En vervolgens dan 3 weken later achter komen dat je iets mist. Gelukkig had je niet de moeite genomen om de doos weg te gooien en de dubbele bodem ontdekt.

          Wel weer een voordeel van een kleinere onlineshop. Degene aan de telefoon heeft je bestelling gedaan en kan je snel antwoord geven op je vragen.

          Last edited by Silas; 20 April 2021, 11:11. Reden: op verzoek
          No Mercy Supply - No Mercy Shop

          Comment


            #6
            Het is je zeer gegund.
            Er gaat niets boven een goede betrouwbare online shop.

            Niets gaat boven een goede review. Wij gooien geen zand in deze goedlopende machine
            Last edited by Silas; 20 April 2021, 11:12.
            Veel gestelde vragen over het forum
            JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
            420Shop.NL
            "Wat je kunt maken, kun je ook kraken."

            Comment


              #7
              Mijn kelderkastje en allerlei kweekgerief komt via Roy. Erg fijne ervaring bij hem op de koffie. Leuke madam en een fijne woef. Eerste kweekjes ook erg succesvol met de no mercy voedingslijn.

              Comment


                #8
                Oorspronkelijk geplaatst door kelderkastje View Post
                Mijn kelderkastje en allerlei kweekgerief komt via Roy. Erg fijne ervaring bij hem op de koffie. Leuke madam en een fijne woef. Eerste kweekjes ook erg succesvol met de no mercy voedingslijn.
                Goed om te horen!
                De madam is er nog alleen de woef helaas niet meer....
                No Mercy Supply - No Mercy Shop

                Comment

                Bezig...
                X