Goodie bag - dutch-headshop

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

  • JPBlunt
    replied
    Re: Goodie bag - dutch-headshop

    wahahaha, wat een commotie

    Leave a comment:


  • jumpy
    replied
    Re: Goodie bag - dutch-headshop

    zo zo leuke actie hoor :d

    Leave a comment:


  • monty
    replied
    Re: Goodie bag - dutch-headshop

    Ik zal de zaden niet int bos gooien maar ze mogen deze zomer in je tuintje veilig en goed verzorgd oproeien. Ik stuur je een montysmoke pakketje Bel. Zoon schattig tasje heb ik er niet bij maar kan je wel een leuk envelopje samenstellen.

    Leave a comment:


  • angel777
    replied
    Re: Goodie bag - dutch-headshop

    monty gooit niks in het bos
    hij gaat ze ergens in het bos laten groeien en bloeien
    en dat vinden die zaadjes echt niet erg hoor

    Leave a comment:


  • belladonna
    replied
    Re: Goodie bag - dutch-headshop

    Nou eigenlijk ging het me om het tasje Goodiebag las ik en ik zag een piepklein schatig roze tasje met bleomtjes er op en pasteltinten
    en dan zo schattig hangseltje waar ik mn tasje aan vast houden..................... en toen flipte ik want ik zag jullie MANNEN gaan met die schattige roze
    veel te schattige tasjes , tot iemand typte dat het geen tasjes warem maar stomme bubbeltjes folie nou toen ontkende ik voor me zelf dat ik dat heb gelezen en toen
    zetten MONTY effe een berichtje neer dat HIJ wel so schattig GOODIEBAG tasje heeft gehad en dat hij de zaden hup in het bos gaat gooien nou das nie leuk hoor.

    Leave a comment:


  • angel777
    replied
    Re: Goodie bag - dutch-headshop

    niet zo wanhopig bella
    je kan ze ook gewoon kopen bij dutch headshop

    de zon is al voor niks dus wat wil je toch steeds alles voor niks zien te krijgen

    Leave a comment:


  • belladonna
    replied
    Re: Goodie bag - dutch-headshop

    Echt niet Monty die autflowers ga ik jij op sturen aan Bella en dan stuur bella jou wel een rokertje

    Leave a comment:


  • monty
    replied
    Re: Goodie bag - dutch-headshop

    Ook hier is het pakketje binnen. Erg mooi dat logo zo op die grinder, top. Deense filters zijn wel best fijn voor een blund te draaien maar id de gewone vloei vind ik ze ook wat grof. Maar gaan wel op hoor. Futurola vloei vind ik wel erg fijn, lekker dun. Ik denk dat ik de auto flowers op geurilla zet.

    Hartstikke bedankt voor dit mooi gebaar.

    Grtz

    Leave a comment:


  • lange1908
    replied
    Re: Goodie bag - dutch-headshop

    Bij mij is het pretpakket ook gearriveerd!!! Thanks Dutch headshop voor al dat moois!! én JD natuurlijk want anders was deze actie nog niet eens mogelijk...

    Deense filters vind ik ook wat overdreven...groot...én lomp... Maar de autoflowers met lowrider genen, die zie ik wel zitten! Maar eerst m'n kush'en, ice, blue mistic, WW én dwarfjes afbloeien.... oempf
    nog werk genoeg!! Maar zou niks liever willen..


    yooow

    de lange

    Leave a comment:


  • melosma
    replied
    Re: Goodie bag - dutch-headshop

    hier zijn ze gisteren ook gepaseerd !
    Zeer leuke pakketje moet ik zeggen, hoewel ik precies toch geen fan ga worden van die grote deense filtertjes , maar we gaan ze grondg testen voor echte conclussies te trekken !
    multifunctionele infobladeren vind ik ook zeer creatief gevonden ! en de 5 zaadjes gaan we in de zomer aan een binnekweekje wagen denk ik
    thx, zo blij as een kindje ^^

    Leave a comment:


  • ceBep
    replied
    Re: Goodie bag - dutch-headshop

    En jullie bedankt voor deze leuke actie

    Leave a comment:


  • Dutch Headshop
    replied
    Re: Goodie bag - dutch-headshop

    Oorspronkelijk geplaatst door B27
    jepla, dutchie, ik heb de goodies ook ontvangen,
    je kan toevallig niks meer vertellen over de zaadjes, autoflower weten we al ..........
    Ja het zijn Autoflowers van ons huismerk en een directe nakomeling van de Lowryder 1

    Bedankt voor alle leuke reacties !

    Leave a comment:


  • JPBlunt
    replied
    Re: Goodie bag - dutch-headshop

    er is geen tasje, 't was een ordinaire bubbeltjes enveloppe, dus je hebt niks gemist

    Leave a comment:


  • belladonna
    replied
    Re: Goodie bag - dutch-headshop

    En dan gaat het over zo zeer schatig tasje en dan er is dan niet 1 van deze Heren die dan denk Tasje=Belladonna op geven
    Bella en Tasje dat hoort bij elkaar .
    Maar nee de Heren willen zo schattig tasje en ik tja tja tja

    Leave a comment:


  • tiezzz
    replied
    Re: Goodie bag - dutch-headshop

    Hallo

    Hier is de goodie bag ook aan gekomen.

    Heel erg bedankt.

    Grzzz Tiezzz

    Leave a comment:

Bezig...