wahahaha, wat een commotie
Goodie bag - dutch-headshop
Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
-
Re: Goodie bag - dutch-headshop
Ik zal de zaden niet int bos gooien maar ze mogen deze zomer in je tuintje veilig en goed verzorgd oproeien. Ik stuur je een montysmoke pakketje Bel. Zoon schattig tasje heb ik er niet bij maar kan je wel een leuk envelopje samenstellen.
Leave a comment:
-
Re: Goodie bag - dutch-headshop
monty gooit niks in het bos
hij gaat ze ergens in het bos laten groeien en bloeien
en dat vinden die zaadjes echt niet erg hoor
Leave a comment:
-
Re: Goodie bag - dutch-headshop
Nou eigenlijk ging het me om het tasje
Goodiebag
las ik en ik zag een piepklein schatig roze tasje met bleomtjes er op en pasteltinten
en dan zo schattig hangseltje waar ik mn tasje aan vast houden..................... en toen flipte ik want ik zag jullie MANNEN gaan met die schattige roze
veel te schattige tasjes , tot iemand typte dat het geen tasjes warem maar stomme bubbeltjes folie nou toen ontkende ik voor me zelf dat ik dat heb gelezen en toen
zetten MONTY effe een berichtje neer dat HIJ wel so schattig GOODIEBAG tasje heeft gehad en dat hij de zaden hup in het bos gaat gooien nou das nie leuk hoor.
Leave a comment:
-
Re: Goodie bag - dutch-headshop
niet zo wanhopig bella
je kan ze ook gewoon kopen bij dutch headshop
de zon is al voor niks dus wat wil je toch steeds alles voor niks zien te krijgen
Leave a comment:
-
Re: Goodie bag - dutch-headshop
Echt niet Monty die autflowers ga ik jij op sturen aan Bella en dan stuur bella jou wel een rokertje
Leave a comment:
-
Re: Goodie bag - dutch-headshop
Ook hier is het pakketje binnen. Erg mooi dat logo zo op die grinder, top. Deense filters zijn wel best fijn voor een blund te draaien maar id de gewone vloei vind ik ze ook wat grof. Maar gaan wel op hoor. Futurola vloei vind ik wel erg fijn, lekker dun. Ik denk dat ik de auto flowers op geurilla zet.
Hartstikke bedankt voor dit mooi gebaar.
GrtzLeave a comment:
-
Re: Goodie bag - dutch-headshop
Bij mij is het pretpakket ook gearriveerd!!! Thanks Dutch headshop voor al dat moois!! én JD natuurlijk want anders was deze actie nog niet eens mogelijk...
Deense filters vind ik ook wat overdreven...groot...én lomp... Maar de autoflowers met lowrider genen, die zie ik wel zitten! Maar eerst m'n kush'en, ice, blue mistic, WW én dwarfjes afbloeien.... oempf
nog werk genoeg!! Maar zou niks liever willen..
yooow
de langeLeave a comment:
-
Re: Goodie bag - dutch-headshop
hier zijn ze gisteren ook gepaseerd !
Zeer leuke pakketje moet ik zeggen, hoewel ik precies toch geen fan ga worden van die grote deense filtertjes
, maar we gaan ze grondg testen voor echte conclussies te trekken !
multifunctionele infobladeren vind ik ook zeer creatief gevonden ! en de 5 zaadjes gaan we in de zomer aan een binnekweekje wagen denk ik
thx, zo blij as een kindje ^^Leave a comment:
-
Re: Goodie bag - dutch-headshop
En jullie bedankt voor deze leuke actie
Leave a comment:
-
Re: Goodie bag - dutch-headshop
Ja het zijn Autoflowers van ons huismerk en een directe nakomeling van de Lowryder 1
Bedankt voor alle leuke reacties !Leave a comment:
-
Re: Goodie bag - dutch-headshop
er is geen tasje, 't was een ordinaire bubbeltjes enveloppe, dus je hebt niks gemist
Leave a comment:
-
Re: Goodie bag - dutch-headshop
En dan gaat het over zo zeer schatig tasje en dan er is dan niet 1 van deze Heren die dan denk Tasje=Belladonna op geven
Bella en Tasje dat hoort bij elkaar .
Maar nee de Heren willen zo schattig tasje en ik tja tja tja
Leave a comment:
-
Re: Goodie bag - dutch-headshop
Hallo
Hier is de goodie bag ook aan gekomen.
Heel erg bedankt.
Grzzz TiezzzLeave a comment:

Leave a comment: