Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Eerste keer indoor... Kweekset Onlinetopgarden goed?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Eerste keer indoor... Kweekset Onlinetopgarden goed?

    Korting op 420shop
    hallo, ik ben nieuw hier... weet nog niet zo juist hoe de topics enzo in hun werk gaan.
    ik heb een leuke outdoor opbrengst gehad laatste zomer, ondanks het verschrikkelijke weer, (regen wind...)
    dit heeft me doen inzien hoe goed zelfkweek eigenlijk is.
    na lang nadenken heb ik besloten om toch maar eens een indoor setje te beginnen.
    deze heb ik vorige week besteld:

    100X100X200CM SJ Hydro Shoot 400W complete kweektent (onlinetopgarden.com)

    is dit een goede start setup?
    en achteraf heb ik hier op het forum gelezen dat onlinetopgarden niet goed is... is dat correct?
    ik heb vorige week besteld en nog steeds niets ontvangen, buiten gisteren een email waarin staat dat
    "niet verzonden wegens drukte"
    misschien zou ik het hele zaakje annuleren om dan mss naar een echte shop te rijden en daar alles in persoon en in cash te betalen. (ik heb online met paypal betaald)
    any advice is welcome.
    i have so many questions
    peace

    #2
    nvm..
    Last edited by QnQ; 31 December 2021, 10:58.
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment


      #3
      Hun klantgegevens belanden ook wel eens bij de politie ...

      En ik zou een LEDLAMP nemen. Een beetje sparen, maar dat betaald zich vanzelf terug. En meer opbrengst per watt.

      Bel Roy van No Mercy en hij geeft eerlijk en goed advies. Verkoopt enkel goede ledlampen ook, dan ben je voor de volgende paar jaar gesteld.

      Bij Urban in Terneuzen is het ook altijd gezellig ja.

      Comment


      • Bo$wachter
        Bo$wachter commented
        Editing a comment
        kelderkastje Gegevens belanden ook wel eens bij de politie ?heb je daar ervaring mee? Of iets dergelijks. Want m’n klomp breekt nu helemaal compleet nadat ik dit lees

      • kelderkastje
        kelderkastje commented
        Editing a comment
        Er is daar 2x een inval door de popo geweest. En ze zijn aan de slag gegaan.met de klantendatabase.

      #4
      Nu wordt het een beetje raar.

      In de lijst staat geen lamp, maar op de algemene foto staat/ligt wel een HPS lamp met kap.

      Zoals Q aangeeft kun je nog alle kanten op...maar je moet eerst zekerheid krijgen dat er een lamp bij zit.


      Veel gestelde vragen over het forum
      JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
      420Shop.NL
      "Wat je kunt maken, kun je ook kraken."

      Comment


      • kelderkastje
        kelderkastje commented
        Editing a comment
        Geen idee over HPS, maar dan heb je ook zo een ballast doos nodig dacht ik.

      • Silas
        Silas commented
        Editing a comment
        Ja tuurlijk heb je dat (VSA) ook nodig. Even niet aan gedacht.
        Wordt het nog vreemder...

      #5
      Heb al veel besteld daar, omdat ze goedkoop zijn . Maar niet altijd correct en op tijd zeker niet. Zoals vermeld zou ik ook voor led gaan . Dat is een investering die je je niet gaat beklagen. Nieuwere generatie led met van die samsung diodes enzo
      Ganja always does the trick.

      Comment


      • Svenson85
        Svenson85 commented
        Editing a comment
        niet correct ok, maar wat bedoel je? gebroken spullen ontvangen of niets ontvangen? Ook heb ik contact gehad met hen want had een lamp set bijbesteld met balast, maar die zit blijkbaar bij in de set dus dat heb ik geannuleerd. (ookal staat dat niet bij in de description) alles zou er bij zitten... (is wat ze wisten te zeggen) thx iedereen om je mening te geven... en ja led idd, maar dat zal voor later zijn, ik heb nu al voor alles samen (potten, grond...alles ) ongeveer 550 Euro gespendeerd. voor een eerste keer proberen is dat al genoeg, en als dit goed verloopt ga ik 100% voor LED

      • Wesley pipes
        Wesley pipes commented
        Editing a comment
        Bij elektrisch materiaal , een ander merk. Maandje wachten , of verkeerde flensmaat filter al tegengekomen . Maar meestal goed opgelost geweest dan ook.
    Bezig...
    X