Seedshops

Collapse
Dit is een Sticky topic.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Giel
    Wicked Stoner
    420 MemberMemberLucky Member
    • Feb 2014
    • 255

    #286
    Re: Seedshops

    Haha ja ik heb nog geen slechte ervaring hier op jd, en ik ben een beeeeetje cranky. Wat een klote weer (ook al is de regen hard nodig) maar had gehoopt nu toch wel de bossen in te kunnen. Maar goed genoeg over gehad, beetje off topic
    Grow bitch! Grow!

    Comment

    • Modest
      Expert Grower
      MemberLucky Member
      • Apr 2010
      • 1390

      #287
      Re: Seedshops

      Heb vroeger vaak besteld bij wietzaadjes, en heb er nooit klachten over gehad.
      Vind hun wel iets duurder als de rest, maar je betaald geen verzendingskosten, dat scheelt ook wel weer wat.
      Stap voor stap geraken we er wel.

      Comment

      • grinderke
        Senior Grower
        MemberLucky Member
        • Jul 2014
        • 974

        #288
        Re: Seedshops

        ja maar je hebt bij wz ook huismerk dan heb je alle pluspunten in 1site

        Comment

        • Gps
          Super Grower
          MemberLucky Member
          • Apr 2014
          • 1988

          #289
          Re: Seedshops

          Ik heb nog nooit zaad online gekocht. Ik woon in Amsterdam en heb keuze genoeg.

          Toen ik een paar maanden terug zaad wilde hebben, ben ik toch maar voor een voor mij zeer bekende naam gegaan.
          Sensi seeds. (Die bestaat namelijk al zeker 25 jaar)
          Drie white skunk zaadjes, whitelabel, fermenized, en ik heb nu drie white skunk plantjes. "iedereen" vind dat me planten er erg mooi uitzien.
          Lets not criticize but legalize

          Comment

          • angel777
            Cronic Grower
            • Mar 2010
            • 3409

            #290
            Re: Seedshops

            sensi seeds is toppie
            HOE MOET IK ONTKIEMEN
            JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

            Comment

            • HJM
              Wicked Grower
              MemberLucky Member
              • Mar 2010
              • 3714

              #291
              Re: Seedshops

              Ik zou ook niet zomaar nieuwe zaden geven aan een figuur die denkt dat melk uit de fabriek komt en zaadjes tussen watjes of zo moeten.
              En dan klagen; "ze kiemen niet en er zit allemaal pluis op"
              http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

              Comment

              • Goudeerlijk
                Senior Grower
                MemberLucky Member
                • Feb 2012
                • 796

                #292
                Re: Seedshops

                AZARIUS BEDANKT !!!!!!!!!

                Ik had zaden besteld via azarius.
                Ging om de volgende female zaden:
                15 k2
                5 afghaan
                5 super cristal
                Kreeg van azarius 3 bic jack zaden kado en nog een starbud.
                Nu had ik de 15 k2 zaadjes gezaaid en er kwamen er maar 6 van op.
                Ik heb op een volwassen manier azarius mailtje gedaan om hun even te waarschuwen dat die k2 zaden niet ok zijn.
                En ik ook niet uit was op gratis zaden.
                Krijg vandaag (zelfde dag nog) netjes een mailtje van azarius dat ze het netjes vonden dat het niet om de zaden ging.
                Echter mag ik van hun toch nog voor 30 euro nieuwe zaden kiezen.

                EN DAT VIND IK SUPER !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

                Azarius bedankt dat jullie dit zo netjes hebben opgelost zonder enige problemen.
                Doet me goed dat er ook nog eerlijke mensen zijn waar je netjes zaken mee kan doen.
                Thx

                Gr Goudju

                Comment

                • HJM
                  Wicked Grower
                  MemberLucky Member
                  • Mar 2010
                  • 3714

                  #293
                  Re: Seedshops

                  Azarius is ok, al hééééél lang
                  Net als Sensi e.d.
                  http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

                  Comment

                  • Smowkie
                    Elite Grower
                    MemberLucky Member
                    • Sep 2011
                    • 2684

                    #294
                    Re: Seedshops

                    Mooie review goudjeeee

                    Top van Azarius!

                    Comment

                    • Goudeerlijk
                      Senior Grower
                      MemberLucky Member
                      • Feb 2012
                      • 796

                      #295
                      Re: Seedshops

                      Nieuwe zaden binnen!!!!!!!!!!!!!!!!!
                      Heb 5 royal haze automatic gekregen.(gekozen maar heb hun de keuze gegeven hoeveel ze me zouden sturen)
                      Nogmaals super bedankt azarius.

                      Gr Goud

                      Comment

                      • Jointjedraaien
                        Admin
                        Admin
                        • Oct 2007
                        • 4362

                        #296
                        Re: Seedshops

                        En zo hoort het, die €30,- aan nieuwe zaden heeft Azarius toch goede reclame opgeleverd en een tevreden klant. Dat is wel wat meer waard denk ik zo
                        Veel gestelde vragen over het forum

                        JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
                        420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

                        Comment

                        • Nik
                          Ultra Grower
                          MemberLucky Member
                          • Jan 2013
                          • 2207

                          #297
                          Re: Seedshops

                          Royal haze auto's zijn top planten heb daar vorig jaar een super run mee gedraaid en top rookwaar!
                          Probeer gelukkig te zijn met wat je hebt, ook al is dat niet veel!

                          Comment

                          • soulrebel
                            Super Grower
                            MemberLucky Member
                            • Jun 2014
                            • 1606

                            #298
                            Re: Seedshops

                            Oorspronkelijk geplaatst door Nik
                            Royal haze auto's zijn top planten heb daar vorig jaar een super run mee gedraaid en top rookwaar!

                            Comment

                            • Eclecticon
                              Ultra Grower
                              MemberLucky Member
                              • Apr 2014
                              • 2073

                              #299
                              Re: Seedshops

                              Heeft iemand een idee waar ik Red Hair skunk kan krijgen?
                              Het was begin negentiger jaren m'n favoriet, zoet en een heerlijke roes.
                              Ik zag het wel op http://en.seedfinder.eu/seedbanks/re...uanaseeds_com/ maar dat zijn oplichters.
                              Google says no hiero.. zoek me kaput.
                              Baas in eigen brein.

                              Comment

                              • Ruben1980
                                Chronic Stoner
                                Lucky Member
                                • May 2014
                                • 191

                                #300
                                Re: Seedshops

                                Oorspronkelijk geplaatst door Eerstekeer
                                Heeft iemand een idee waar ik Red Hair skunk kan krijgen?
                                Het was begin negentiger jaren m'n favoriet, zoet en een heerlijke roes.
                                Ik zag het wel op http://en.seedfinder.eu/seedbanks/re...uanaseeds_com/ maar dat zijn oplichters.
                                Google says no hiero.. zoek me kaput.
                                Hier heb ik goeie ervaring mee :

                                Wihte widow

                                Comment

                                Bezig...