Seedshops

Collapse
Dit is een Sticky topic.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • shivaman
    Senior Grower
    MemberLucky Member
    • Jul 2012
    • 905

    #256
    Re: Seedshops

    ik zou zeggen kijk hier eens

    ziet er niet heel goed uit..
    Shivaman-s-Amnesia-scrogg

    Shivaman-s-BigBang-Church-en-Somango
    (running)

    Comment

    • GDog
      Grower
      MemberLucky Member
      • Apr 2014
      • 671

      #257
      Re: Seedshops

      thx shiva!! had ik nog niet gevonden
      https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...of-the-woods!!

      Comment

      • angel777
        Cronic Grower
        • Mar 2010
        • 3409

        #258
        Re: Seedshops

        Weedseedshop is listed as "red" at the SeedFinder. This means we absolutely not recommend to order in this shop! Lots of problems here - or they simply try to fool you.

        One good misleading bargain offer (wss-skunk) the rest are overpriced and unlabelled Nirvana-Seeds. Sensi Seeds is the owner of this shop since 2009, so you will get your seed - but you can buy the same much cheaper everywhere else! Result: Don't use this Site!

        bron
        HOE MOET IK ONTKIEMEN
        JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

        Comment

        • shivaman
          Senior Grower
          MemberLucky Member
          • Jul 2012
          • 905

          #259
          Re: Seedshops

          Ik was al klaar toen ik zag dat je een verzekering kon kopen voor 5 euro extra.
          m.a.w. Bij geen verzekering houden ze 18 vd 20 zendingen achter misschien ?
          en dan heb je geen poot om op te staan...
          ik vraag me af... Vind het wiel niet opnieuw uit.. Er zijn zoveel goede sites vermeld op dit forum.
          Maakt 10 euro extra voor goed zaad nou echt uit op die oogst die je gaat krijgen...
          Shivaman-s-Amnesia-scrogg

          Shivaman-s-BigBang-Church-en-Somango
          (running)

          Comment

          • MWay
            Amazing Grower
            MemberLucky Member
            • Sep 2012
            • 4999

            #260
            Re: Seedshops

            = beter dan

            Comment

            • Giel
              Wicked Stoner
              420 MemberMemberLucky Member
              • Feb 2014
              • 255

              #261
              Re: Seedshops

              Mijn bestelling bij wietzaadjes.nl ging alles behalve soepel, maar naast een standaard extra zaadje kreeg ik er nog 1 extra als excuses. Dat is wel weer netjes! De bestellingen via royal queen seeds daarin tegen liepen perfect! Iedere keer binnen 2 a 3 dagen in huis! Niet de brievenbus maar een mooi pakketje aan de deur. En natuurlijk de standaard 'kado's' zoals overal.
              Grow bitch! Grow!

              Comment

              • Cookaap
                Elite Grower
                • Dec 2011
                • 2730

                #262
                Re: Seedshops

                ah jij ook al Giel? Bij wietzaadjes.nl doen ze vrij lastig over vergoeding van zaadjes die niet uitkomen.
                Heel erg commercieel onderneminkje is dat. Voortaan koop ik liever bij de breeders zelf.

                Comment

                • MWay
                  Amazing Grower
                  MemberLucky Member
                  • Sep 2012
                  • 4999

                  #263
                  Re: Seedshops

                  aarghhhhhhhhhhhLeer het dan is.
                  En wietzaadjes.nl is ook eugrowshop.eu plus nog een webshop met vaporizers.

                  Comment

                  • angel777
                    Cronic Grower
                    • Mar 2010
                    • 3409

                    #264
                    Re: Seedshops

                    420 shop is zo gemakkelijk maar iedereen besteld bij die rare handelaartjes!!!
                    wat is er mis met betrouwbare verkopers?????????????????
                    of is het voor die 1 euro die je goedkoper bent op 'n andere plaats?
                    HOE MOET IK ONTKIEMEN
                    JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

                    Comment

                    • psychedelic1988
                      Retired
                      • Oct 2012
                      • 2796

                      #265
                      Re: Seedshops

                      Goed zaad is zoveel beter maar het duurt ff voordat je je ogen opent
                      Hier is idd het prijsverschil de grote boosdoener denk ik waarom 10 euro voor een zaadje betalen als dezelfde strain ergens anders 3 euro kost. Hier komt een stukje achtergrond kennis om de hoek denk ik.

                      Comment

                      • angel777
                        Cronic Grower
                        • Mar 2010
                        • 3409

                        #266
                        Re: Seedshops

                        iedereen betaald de hoofdprijs voor 1 gram wiet in de shop
                        als 1 zaadje dan 5 euro kost staan ze te stuiteren dat de zaadjes zo duur zijn.
                        maar ze vergeten steeds dat dat ene zaadje voor vele grammetjes gratis wiet kan zorgen die hun 'n hoop geld gaat besparen ( als het tenminste geen broodkwekers zijn )
                        HOE MOET IK ONTKIEMEN
                        JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

                        Comment

                        • psychedelic1988
                          Retired
                          • Oct 2012
                          • 2796

                          #267
                          Re: Seedshops

                          Oorspronkelijk geplaatst door angel777
                          maar ze vergeten steeds dat dat ene zaadje voor vele grammetjes gratis wiet kan zorgen die hun 'n hoop geld gaat besparen ( als het tenminste geen broodkwekers zijn )

                          dat zeg je goed

                          Comment

                          • MWay
                            Amazing Grower
                            MemberLucky Member
                            • Sep 2012
                            • 4999

                            #268
                            Re: Seedshops

                            Met betrouwbare verkopers is niets mis.
                            Waar zeg ik dat.
                            Wil alleen maar zeggen doe je huiswerk.
                            Deze hebben het schijnbaar druk heb er ook wat willen bestellen ga mij te moeilijk toen pick en mix genomen en lekkere Banana in mijn tentje kost wat meer maar is mijn eigen rookie.Verdien ik wel weer terug door zelf mijn grond op te mengen die extra kosten voor de zaden.
                            je moet het er voor over hebben.

                            Comment

                            • angel777
                              Cronic Grower
                              • Mar 2010
                              • 3409

                              #269
                              Re: Seedshops

                              ik had het niet tegen jouw persoonlijk MWay
                              ik doelde meer op de "wijsneuzen"!
                              HOE MOET IK ONTKIEMEN
                              JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

                              Comment

                              • MWay
                                Amazing Grower
                                MemberLucky Member
                                • Sep 2012
                                • 4999

                                #270
                                Re: Seedshops

                                Oke ik ook namelijk ze zitten met een laptop of pc voor hun neus en willen niet even wat tijd in effe zoeken naar goede zaden wel 12 weken voor de kat z`n kut zitten wachten of de gratis zaden wel wat zijn.

                                Comment

                                Bezig...