Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nood aan vlaamse growshop?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

• beowulf
    replied
    Re: Nood aan vlaamse growshop?

Oorspronkelijk geplaatst door eefenkevin View Post
    Ik zie enkel nog een probleem ivm verkoop van zaden ..
    Zoals reeds eerder vermeld is de verkoop van zaden in België niet toegelaten. Probleem opgelost.

Leave a comment:

• smokeykev
    replied

Vergeet ook wel ni dat ook ik niet george servantez ben :p
    ik zie gewoon vanuit men eigen punt een probleem met aanlevering van betrouwbare grond en voeding en wil daarop inspelen en mensen in verderhelpen (ja ik ben nog van de oude stempel)
    Verder kan ik de mensen wel met raad en daad bijstaan voor zover mijn kennis rijkt en ben ook altijd bereid beetje opzoekwerk te doen indien nodig!! (voor jou niet echt nodig aangezien je hier ook al zit ) en verder grote bandiere hangen met URL van dit forum.. (zonder de kennis die ik hier al bijeengeraapt heb en het mooie voorbeeldverhaal van JD zelf, 420shop, was ik nooit op het idee gekomen)
    En volk tja dat zien we wel... in ijzendijke is er ook een growshop met prachtig pandje in industriegebied, daar ben je ook altijd alleen aan het shoppen.. die man kan blijkbaar ook zen kosten eruithalen...
    Ik zie enkel nog een probleem ivm verkoop van zaden ..
    1 het overgrote aanbod
    2 feit dat ik niet wil concureren met 420 en alien (al zal dat wel nooit het geval zijn )
    Ook zou de verkoop van stekken wel handig zijn maar dit gaat al helemaal uit den boze zijn net als de verkoop van zaad uit eigen zadenkweek (lijkt me leuk paar exclusieve soortjes te kunnen aanbieden) want jah.. eigen kweek dus al bewijs van kweek en das ni zo best voor de toekomst van de zaak vermoed ik
    Weet er trouwens iemand waar de zaden van bijv RQS of andere 'fabricanten' worden gegrowt? (stel mij daar dan een hypermoderne serre bij voor met aparte afgesloten eenheden per soort en een half NASA achtig labo waar de bestuiving gebeurd?)
    We shall see... heb net email gestuurd naar eigenaar van een oud snoepwinkeltje dat staat te vervallen, en ze gaan in de buurt verkrottingstax invoeren dus misschien dat ik met die mens iets kan regelen

Tips ivm productenlijst nog altijd welkom!! (wat koop je zoal voor je planten en vooral wat vindt je momenteel NIET in je growshop en ga bijv in bouwmarkt halen)

Leave a comment:

• mister frank
    replied

wil alvast zeggen doe je er één open dat ik een klant van je wordt die zaden ga je er dan wel niet bij krijgen omdat de wet het hier niet toelaat, maar dan nog voeding, grond, belichting en zo verder, als je dan nog eens in de kempen zit kan niet beter zijn woon daar ook net zoals jou vlak op de grens van limburg

Leave a comment:

• Krisseep2
    replied
    Hey eefen :p ik kan je gerust stellen dat ik nooit alleen kom hoor :p ik ben een goede reclameman :p en je grond of elk product mag duurder zijn als de onlineshops hoor want jou ga ik zien , ik kan je dinge vragen je kent dat wel :p tegenover een postpakket jah da ga ni veel zeggen he :p ben wel geen grote kweker aangezien het hobby is...ma toch :p ik wens je in ieder geval al succes grtz krisse

Growing 4 fun

Leave a comment:

• smokeykev
    replied

nee monty beetje verder in de post lees je dat ik bij eerste winst ook terug eigen inbreng bijkomt...
    en na 10 zakken van een soort verkocht te hebben weet je ook gelijk dat ze goed verkopen en is het al wat safer om meer voorraad in te slaan
    En ik moet nog eens bekijken hoeveel de winstmarge op de verschillende artikelen is, indien hier iemand mee kan helpen (groothandel of iem die zelf growshopje heeft...)
    En voor de mensen die gelijk met 10 zakken kopen.. die kunnen op voorhand bestellen (voor die vraag zich ook aanbied)

Ik weet dat er op de hennepbeurs veel te vinden is maar gaat die nog door?
    en iemand die wil meegaan als 'assistent"? :p
    zoude da trouwens kunnen afschrijven zonder problemen? weekendje amidam voor hennepbeurs? :p

Leave a comment:

Bezig...
X