Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nood aan vlaamse growshop?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #76
    Re: Nood aan vlaamse growshop?

    Dit vind ik nu een goed voorbeeld
    http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...gen-!!help-aub!!!
    die jongen geeft 700 uit aan tent die om de een of andere (waarschijnlijk kleine domme) fout niet tegoei werkt en kan nergens beetje support krijgen van de fabrikant of verkoper uit...
    Vind dit echt niet kunnen!! Toegegeven het is de moment van de vakantiesluitingen maar dan nog moet je zorgen dat clienten met problemen geholpen kunnen worden..
    Tja misschien is het een visie en een droom die snel aan diggelen gaat eens bezig... but i can say... I did it myyyy waaaaaay

    Comment


      #77
      Re: Nood aan vlaamse growshop?

      en het advies wat jij hem geeft is super,nog nooit zoveel gezwets gelezen als in dat topic.

      Comment


        #78
        Re: Nood aan vlaamse growshop?

        lees reactie daar tumble... je vergeet dat zowel hij als ik maar gewone amateurkwekers zijn...
        Hij is al blij dat zen installatie zen planten gaat kunnen onderhouden... Laat de mooie oogst voor zen tweede en derde kweekje zijn...
        Vind da jullie opt forum vrij veel verwachten van beginnende kwekers en de mensen die zich niet aan de volgens jullie vooropgestelde 'kweekregels' houden nogal scheef bekijken... maar kom das dan weer mijn mening...
        Weed wordt al jaren amateuristisch gekweekt voor eigen gebruik.. 5 jaar terug sprak er niemand over een afzuiging... nu is dat ineens ZOOOO noodzakelijk...
        Met een gewone zelfbouwmarkt uitlaatfan en pasieve inlaat lukt het ook prima hoor...
        En zelfs zonder als je die tentjes achterwegen laat... dat diende vroeger om te kamperen dacht ik....
        Lekker oldskool straight to the point.... gewoon het echte hobbykweken want kweken voor max opbrengst is mijn eigen al broodkweek... (al is het voor je eigen brood)

        PS welk advies geef jij em? zen lampen snachts aanzetten en de hele zooi zolaten.... denk dat dit maar een schampje van mijn oplossing verwijderd is... mja hoge bomen vangen veel wind.. blijkbaar opvallende bomen ook

        Comment

        Bezig...
        X