Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Sjamaan San Pedro

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: Sjamaan San Pedro

    Ja op de site stond 600 gram per persoon
    En deze was er heel dichtbij.
    Ja, mss had ik hem beter nog even ingepland om wortel te laten schieten en droog laten staan.
    Thx for the tip

    Comment


      #17
      Re: Sjamaan San Pedro

      Ik denk ook dat de suiker en zoete ijsthee de trip minder hebben gemaakt.
      Normaal als je paddo`s eet en je wil dat de trip minder wordt helpt dat altijd goed door iets zoets te gaan eten of drinken.
      NLX outdoor kweek 2011
      Wierie Wierie`s Outdoor Festijn 2010
      De eerste maal; 4x NLX outdoor 2009

      Comment


        #18
        Re: Sjamaan San Pedro

        Wat hij zei, je had er geen suiker bij moeten doen. het feit dat je er thee van hebt gemaakt wil ook wel iets zeggen. Volgende keer, hoe ranzig 't ook is gewoon de hele cactus opeten.

        [HELP]Gelieve de quote functie correct te gebruiken, aub. Grtz[/HELP]
        Last edited by westport; 14 June 2009, 15:16.

        Comment


          #19
          Re: Sjamaan San Pedro

          Ik weet de topic is wat outdated, maar ik las dit door daggeroths reply een dag geleden, Mensen zeggen dat mescaline harder aankomt dan psylocibine (paddo's) ik heb geen idee waarvan die urban legend vandaag komt, maar mescaline is 1 van de zwakste hallucinogenen , lsd bv is 10000 maal actiever, dmt zelf nog meer en dan praat ik nog niet van chemische stoffen die in hoge dosissen ook hallucinogeen zijn als mdma of ketamine.

          Comment


            #20
            Re: Sjamaan San Pedro

            mdma hallucinaties zijn kut. Je ziet bomen aan voor mensen. nou nou..

            Comment


              #21
              Re: Sjamaan San Pedro

              Oorspronkelijk geplaatst door Daggeroth View Post
              mdma hallucinaties zijn kut. Je ziet bomen aan voor mensen. nou nou..
              Ikzelf heb nooit echt concrete hallucinaties op md, maar veel vrienden beweren dat ze sterkere visuele hallucinaties hebben dan op lsd op mdma. Ik heb wel het gevoel als ik het combineer met lsd dat het dat effect versterkt. Mijn punt was gewoon dat je op md ook heel sterke visuele hallucinaties kan hebben(waar je zelf ook van getuigd)

              Comment

              Bezig...
              X