No Mercy Shop: nét even anders, als het om jouw privacy gaat!

Collapse
X

• Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • roy
    Son of the Bong
    MemberLucky Member
    • May 2010
    • 441

No Mercy Shop: nét even anders, als het om jouw privacy gaat!

Korting op 420shop
    Bij No Mercy Shop kijken we nét even anders naar privacy!

In een tijd waarin steeds meer persoonlijke gegevens online worden gedeeld, vinden wij het belangrijk om daar bewust en zorgvuldig mee om te gaan.

Bij veel webshops ligt de nadruk vooral op producten, prijzen en snelle levering. Natuurlijk vinden wij dat ook belangrijk, maar voor ons is er nog iets dat minstens zo belangrijk is: het vertrouwen van onze klanten.

Daarom willen we bij No Mercy Shop op een andere manier met privacy omgaan. We vinden dat jouw persoonlijke gegevens van jou zijn en dat je erop moet kunnen vertrouwen dat daar zorgvuldig mee wordt omgegaan. Niet omdat het moet, maar omdat we vinden dat het zo hoort.

We willen hierin onze eigen koers varen en ons onderscheiden van andere webshops. Transparantie en respect voor jouw privacy zijn voor ons geen loze beloften, maar waarden waar we achter staan.

Benieuwd hoe we dit aanpakken en wat dat voor jou betekent? Lees dan ons privacybeleid:

Wat NoMercy Shop met je gegevens doet: alleen voor je bestelling, veertien dagen bewaard, nooit verkocht en alleen gedeeld met de vervoerder en betaaldienst.

Bij No Mercy Shop draait het niet alleen om wat je bij ons koopt, maar ook om het vertrouwen dat je ons geeft. En daar gaan we zorgvuldig mee om!
    Last edited by roy; 4 uur geleden.
    No Mercy Supply - No Mercy Shop
  • Takketoelli
    Cronic Grower
    420 MemberMemberLucky Member
    • Jan 2019
    • 3175

Ik las het net toevallig op jullie site. Ik ben wat aan het zoeken naar een afzuiger en wou jullie ff vertellen hoe goed en duidelijk die is. Dit privicy gebeuren is ook top

No Mercy

Goed man
    "Alles gaat goed, en anders doe ik wel alsof" - Takketoelli
    "Wat er ook gebeurt, altijd blijven lachen" - Bassie
    "Ajeto" - Buurman en Buurman

Comment

Bezig...