Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

sjamaan truffels (emiel)

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    sjamaan truffels (emiel)

    Korting op 420shop
    Nou zoals ik al had gemeld ik zou een trip report maken van de truffels ze zagen er goed uit en ze waren geeneens smerig er zat een soort van rare zoete smaak aan binnen een half uur begonnen ze te werken beetje evenwichts probleem Alles was echt super helder en alles super groot het leek als of ik en 2 vrienden die mee deden allemaal klein waren we stapte op de fiets en gingen fietsen (levensgevaarlijk maar wel leuk) de bomen leken op plastic of je in een soort kijk doos zat de kleuren veranderen per sec toen zaten we in het midden van de trip we gingen effe rustig fietsen toen waren we de weg kwijt het voelde als 1 groot doolhof een leuke ervaring echt een super leuke ervaring dit word zeker voor de herhaling vatbaar greetz
    Schutto In tha house

    #2
    Re: sjamaan truffels (emiel)

    Voor wat ik eruit begreep was het dus wel goed gelukt!

    Maar wat doet dit binnen "Smartshops & Growshops"? En ooit gehoord van interpunctie? Heb de tekst 2 x gelezen voordat ik 'm een beetje kon begrijpen.
    [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

    Comment


      #3
      Re: sjamaan truffels (emiel)

      waar moet het anders?? de andere trip report stond hier ook dus ik d8 plant hem hier ook en die interpunctie je bedoelt? punten enz ben ik slecht in
      Schutto In tha house

      Comment


        #4
        Re: sjamaan truffels (emiel)

        Ohja, het gaat hier over truffels. Dan kan hij wel goed staan hier, excuses.

        En interpunctie is inderdaad punten, komma's en dergelijke. Probeer er een beetje aan te werken, leest wat makkelijker
        [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

        Comment


          #5
          Re: sjamaan truffels (emiel)

          Voor sommigen kan het weglaten van leestekens best moeilijk zijn.
          Ik vind het eerlijk gezegd wel leuker lezen als je bent.

          Greetz,
          zion

          Comment


            #6
            Re: sjamaan truffels (emiel)

            Ik vind het wel fijner lezen met punten, maar kan het begrijpen als je een trip report maakt dat je wat punten vergeet te zetten

            btw, een hele fijne verjaardag emiel! veel plezier nog
            Veel gestelde vragen over het forum

            JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
            420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

            Comment


              #7
              Re: sjamaan truffels (emiel)

              hmm tijd dat wij die ook eens gaan halen ^^
              brabantse nachten zijn lang

              Comment

              Bezig...
              X