Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PAS OP met BLUMAT

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    PAS OP met BLUMAT

    Korting op 420shop
    Vandaag na een weekje wachten me blumat setje binnen gehad. Zie ik tot mijn schrik dat de verpakking doorzichtig is en dat er met koeienletters "BLUMAT IRRIGATIE SYSTEMEN" op de verpakking staat. Nu zijn mijn buren niet al te snugger maargoed je zal maar niet thuis zijn en op deze manier je buren aan het denken zetten.

    Denk goed na over het bestellen en bezorgen van je blumat setje!!

    #2
    Re: PAS OP met BLUMAT

    zou even een mailtje sturen dat dit niet een een goede manier van werken is.....
    In a democracy you are allowed to say whatever you think but if it's smart thats the second.

    Comment


      #3
      Re: PAS OP met BLUMAT

      Blumat valt toch niet per definitie te koppelen aan cannabisteelt?

      Comment


        #4
        Re: PAS OP met BLUMAT

        De meeste worden helemaal niet voor wiet gebruikt !!
        http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

        Comment


          #5
          Re: PAS OP met BLUMAT

          Het ligt ook aan de situatie, woon jij in een dorp met een grote tuin dan denkt de buurvrouw hmmm dat is leuk misschien ga ik dat ook kopen, woon jij in een appartement zonder balkon dan denkt de buurvrouw meteen dat je wiet kweekt.

          Comment


            #6
            Re: PAS OP met BLUMAT

            nee maar in mijn geval. een irrigatie systeempje bestellen in de winter. zonder tuin.... hmmmmm het zet mensen wel aan het denken

            Comment


              #7
              Re: PAS OP met BLUMAT

              Ik zou er ook even een mailtje aan wagen met je advies.
              Vorig jaar heb ik er ook nog van alles besteld, en dat kwam wel in een doos zonder opdruk.

              Nu we dit weten, kunnen we bij een bestelling ook aangeven dat we het in een blanco doos willen.
              ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

              Comment


                #8
                Re: PAS OP met BLUMAT

                mischien dan beter geen tabak kopen want das vast om jointjes van te rollen.
                er zijn nog steeds veel mensen die bloemen en planten in huis hebben zonder kennis van wiet, die kopen ook blumats hoor.

                lighten up, dont worry.

                grtz

                Comment

                Bezig...
                X