Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Groeipaleis nieuwegein

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Groeipaleis nieuwegein

    Korting op 420shop
    Dag mensen,
    ik ben nieuw hier, dus allereerst hallo tegen een ieder

    De reden dat ik dit topic plaats is omdat ik Het Groeipaleis te Nieuwegein even een klein beetje in het zonnetje wil zetten en aan bevelen.

    Ik weet het, het is al door een ander lid in een ander topic genoemd maar dat was uit 2008 en het topic is helaas al gesloten vandaar een nieuwe.

    Het verhaal is als volgt: ik kweek voor de fun. Ben niet vies van een lekker jointje maar ga net zo makkelijk naar de shop dus is meer een bezigheid. Ik heb dan ook maar 1, soms 2 plantjes staan in een kleine ruimte, micro kweek zeggen we dan. Daarom is dure lucht zuiverings apparatuur voor mij geen optie. Omdat me dames toch redelijke hun parfum door mijn huis verspreiden was ik op zoek naar een simpele oplossing, zoals een geur neutralisator. Gewoon een pot die je open draait en die constant de geur neutraliseert.

    Ik hoorde dat in de buurt van mijn werk een growshop zit (het groeipaleis) nooit eerder van gehoord, maar ik het adres ge-googled en langs gegaan. Ze hadden daar alleen een spuitbus, odor blaster ( een soort dure toilet verfrisser) om mij te helpen. Nou goed, bus is 20,- maar ik had het nodig. Ik gaf aan dat ik wou pinnen (wat inmiddels kan, normaal gesproken) maar het pin apparaat gaf storing en pinnen lukte helaas niet. Na een aantal keer geprobeerd te hebben lukte het nog niet. De medewerker (Remco) zei toen: ik vind het ook lullig voor je, neem de bus maar mee en kom maar een keer betalen wanneer je weer in de buurt bent!? Hier keek ik van op...ik ben geen vaste klant, sterker nog, het was de eerste keer dat ik er ooit kwam!

    Volgende dag ben ik braaf terug gegaan, dit maal gewapend met 2 verschillende pinpassen om vervolgens te horen bij aankomst dat het apparaat waarschijnlijk nog niet werkte. Remco probeert hem te resetten en pleegt een belletje, ondertussen praten we ook wat over de werking van de spuitbus en dat ik eigenlijk toch wel iets anders zoek. Ook voor het geen ik eigenlijk wil probeert hij te bellen voor me en geeft aan dat ze in de toekomst het waarschijnlijk wel gaan verkopen maar eerst nog goed willen testen om geen rommel aan te bieden. Ondertussen werkt de pin nog niet. Tot mijn grote verbasing word er gezegd: Joh, hou die bus maar en laat die 20,- maar zitten!!

    Ik zie dat dit al weer een lang verhaal word dus zal afsluiten

    Kortom, Het Groeipaleis in Nieuwegein, top service! Zeer klantvriendelijk en meedenkend! en gewoon een geweldige growshop, zelfs voor een brand new costumor, maar dan wel meteen eentje for life!!

    Heren van Het Groeipaleis, mochten jullie dit lezen, een DIKKE PLUIM voor jullie service en klantvriendelijkheid met name van Remco (weet zeker dat de andere ook goed zijn maar ben tot nu toe alleen door Remco geholpen) en jullie hebben mij als klant (al ben ik een kleintje) zeker gebonden!! Ik hoop op deze manier jullie goede naam enigzins te vergroten en meer klanten jullie kant op te sturen.

    Voor de leden, sorry als dit een te lang verhaal is maar dat maakt wel duidelijk hoe vol lof ik over deze zaak ben.

    Groetjes en hele fijne feestdagen aan een ieder!!

    Michael

    #2
    Re: Groeipaleis nieuwegein

    http://www.123video.nl/playvideos.asp?MovieID=1011279



    dankjewel voor jouw ook fijne daagjes toegewenst



    Comment


      #3
      Re: Groeipaleis nieuwegein

      Koop gewoon een koolstoffilter en afzuigertje.
      Al dat halve werk met luchtverfrissers en zogenaamde lucht-neutralisatoren en ozon-kanonnen...
      Straks is het huilen als er controle komt.
      xmas11-merry-christmas-xmas-christmas-smiley-emoticon-000331-large.gif
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

      Comment

      Bezig...
      X