Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Handelsonderneming Oud-Midden

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Handelsonderneming Oud-Midden

    Korting op 420shop
    Ola peeps,

    Valt mij steeds meer en meer op dat er in mijn regio growshops zijn welke geen tot weinig aandacht aan de kleine afnemers besteden , ik ben ondertussen bij veel growshops geweest en niet altijd naar wens behandeld.
    Vaak deden ze errug kortaf omdat ik maar een 400watt bulb met 2 0,5ltr voedings flessen wou hebben, en als ik ze vragen stelde kreeg ik nooit een antwoord waar ik iets aan had behalve dat ze me de duurste dingen proberen aan te smeren
    Nou ben ik dus een growshop tegen gekomen www.oud-midden.nl welke alles kan leveren dat een kleine/grote afnemer nodig heeft tegen vrij scherpe prijzen, et belangrijkste is dat jij als klant daar centraal staat of je nou met 5 euries aan komt zetten of met een bedrag met een paar nullen erachter.

    Heb je vragen dan kan je ze altijd stellen daar en je krijgt een duidelijk/helder antwoord waar je wat mee kan, er staan een paar testhokkies welke een voorbeeld kunnen geven wat verschillende apparatuur in huis hebben waaronder LED!!
    Voor mij is dit hoe een growshop inelkaar hoort te steken en niet al te veel bla bla om eigen zakken te vullen.

    Je kan hier echt van alles krijgen, mochten ze iets niet hebben wat jij wenst dan kunnen ze daar ook aan komen tegen een mooie prijs, kortom ik heb me growshop gevonden en raad het zekers een ieder aan om hen eens een bezoekje te brengen!!
    www.oud-midden.nl is het web adres waar nog niet super veel staat maar daar is de winkel weer voor.

    Gezien de super service dat ik daar krijg vind ik het wel waard om handelsonderneming Oud-midden ff de lucht in te prijzen !!!
    Willen jullie de zelfde service ervaren als dat ik heb mogen ervaren en nog steeds ervaar dan zijn ze zekers een bezoekje waard!!

    Growshop Oud-midden ruled!!!
    and we all love the weed
    Last edited by Paffy; 7 January 2012, 22:18. Reden: spel foutje :D
    Eens een paffer, altijd een paffer........


    #2
    Re: Handelsonderneming Oud-Midden

    ben blij dat je je vaste stekje gevonden heb,ik kom er niet vaak,maar als ik er ben is het gezellig en ze zijn 7 dagen in de week open,en dan heb ik het over tuinbouwcentrum jupiter! blijft de leukste schop in de haag.ps ze hebben ook warme chocomel

    Comment


      #3
      Re: Handelsonderneming Oud-Midden

      Oud-Midden is idd een nette winkel, ze hebben een soort huiskamer met een loungehoek en houten vloer enz
      Je kan er voor al je vragen terecht ongeacht je een kleine of een grote kweker bent. Ik moet zeggen lang geleden dat ik in Den Haag en omstreken een winkel als deze ben tegen gekomen. Op de 1e verdieping is een showroom te vinden met werkende opstellingen en binnenkort zullen ze deze draaiend maken met fruitsoorten. Al met al een kicke winkel. Deze maand is er ook een shop revieuw te vinden in het de HighLife om zo een nog beter beeld te krijgen van deze winkel.

      @ TT. Oud-Midden heeft ook warme chocomel en koffie verkeerd! En er lopen 2 hele leuke Engelse Bullen rond (mrgreen) Zeker de moeite om een keer daarheen te rijden en vermeld dan je forumnaam is, dan heb je denk ik al een hele leuke binnekomer! Oja ook Oud-Midden heeft een zondagservice waarbij het mogelijk is de winkel te bezoeken.
      sigpic

      Comment


        #4
        Re: Handelsonderneming Oud-Midden

        't Is weer een pokke-end weg voor mij. Zo'n shop heb ik hier in de buurt helaas nog niet gevonden.
        Mooi dat er in regio Den Haag wel zoiets is.
        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

        Comment


          #5
          Re: Handelsonderneming Oud-Midden

          Och, nog een paar van die regenbuitjes en we kunnen ze gewoon lossteken van die graspol die dan voorbij komt drijven QnQ... De Oud-Mdden aan-huis-servce
          Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

          Comment


            #6
            Re: Handelsonderneming Oud-Midden

            Oud-Midden heeft nu ook de Zadenlijn van Royal Queen op voorraad liggen! Sweet Seeds, Barneys Farm etc etc binnen 1 a 2 dgn leverbaar!
            sigpic

            Comment


              #7

              Comment


                #8
                Re: Handelsonderneming Oud-Midden

                Goeie reclame is niet slecht
                http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

                Comment

                Bezig...
                X