Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

opzoek naar T5 24watt

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    opzoek naar T5 24watt

    Korting op 420shop
    hallo,
    na lang zoeken heb ik uiteindelijk een mooi T5 setje gevonden bij "growdiscounter.nl"
    maar die hebben weer geen 24watt lampen weet iemand een webshop of winkel (omgeving rotterdam ongeveer denhaag/utrecht kan ook als het moet)
    http://www.growdiscounter.nl/epages/.../Superpl48watt dit wilde ik halen van ze (ik dacht ik post een link aangezien ik niet zo veel van T5 lampen weet wieweet vergeet ik wat belangrijks )

    en nog een vraagje, ben ik nou zo raar dat ik een wat lichtere lamp wil voor voor groeien of zijn d'r meer die dit probleem hebben? als ik zo raar ben wat zouden jullie mij aanraden? ik zou het liefste hps lamp willen maar tips zijn altijd welkom.

    alvast bedankt.

    #2
    Re: opzoek naar T5 24watt

    Dat setje staat niet op voorraad bij.
    Deze verkoopt ze inclusief lampen zo te zien ?

    Ik gebruik zelf t-neons.
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment


      #3
      Re: opzoek naar T5 24watt

      geweldig! bedankt, van die webshop heb ik nog nooit gehoord, ook in de laatste paar dagen heb ik d'r wel weer een hoop nieuwe / oude vergetenen hervonden met dank aan dit forum .

      ik kon zo snel geen reserve lampen vinden voor het setje, of ben ik nou zo "verblind" door hun overals?

      nu ik eraan denk, growdiscounter mailde mij terug dat ze problemen hadden met hun leverancier uit frankrijk (geen idee hoezo ze frankrijk erbij moesten vermelden mischien omdat iedereen problemen heeft met fransen?)
      en ehm hele lompe vraag hoor, maar duo fluor is wel wat anders als T5 toch? aangezien ik heb het nog nooit T5 / duo fluor gebruikt, ik heb hier (ja het is niet aangeraden maar werkt als je een klijn budget hebt ) mijn stekbak en kleine plantjes onder een aquarium tl balk staan, enige probleem is hij geeft eigenlijk net niet genoeg light voor stekjes aangezien die bloeien 95% van de tijd als ze klaar zijn wel altijd makkelijk ken teken haha.

      Comment

      Bezig...
      X