Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Growshop Outlet (puksupport)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Growshop Outlet (puksupport)

    Korting op 420shop
    Hallo allemaal,

    Wilde even vermelden dat ik nu al een paar keer een bestelling heb gedaan bij Puksupport en echt een geweldige service heb gehad!

    Ik had eerst een paar growshops ge-emailed voor hulp bij mijn opzet, maar kreeg alleen reactie terug van Puksupport - binnen 15min welteverstaan! Ook al verstookte ik ze met emails, ik kreeg altijd een email terug en ze gaven aan "geen problemen ermee te hebben om advies te geven - hoeveel dat ook wezen mag". Naast het advies wat ze gaven boden ze me ook goedkopere resultaten aan (waar betere resultaten mee zijn behaald); dit heb ik nog nooit meegemaakt!?

    Ook was iets gebroken tijdens mijn vorige verzending (schuld van TNT) en toen ik hierover mailde, kreeg ik gelijk een reactie dat ik het geld terug kreeg of bij mijn volgende bestelling een hele lading demo materiaal zou krijgen en dat ik (rijkelijk) tegemoet gekomen zou worden.
    Nu is mijn volgende bestelling in behandeling; we zijn dus benieuwd! Maar "thumps up" voor deze service!

    Ik heb trouwens geen aandelen van dit bedrijf maar ik vond het wel waard om dit te vermelden!
    {_̅_̅_̅_̅_̲̅м̲̅a̲̅я̲̅i̲̅ju̲̅a̲̅n̲̅a̲̅_̅_̅()ڪے~

    #2
    Re: Growshop Outlet (puksupport)

    Goed om weten, heb dit ook van andere mensen al vernomen
    dat het een goede shop is en zeer klantvriendelijk.

    Comment


      #3
      Re: Growshop Outlet (puksupport)

      Haha ik heb vandaag mijn pakket binnen gekregen; wat een gekken!
      Voor een paar vervelende bezorgingen (waarbij een flens van 4 euro brak), heb ik Gavita 600W Enhanced bulb, een van 3m en een paar t-shirts terug gekregen!
      {_̅_̅_̅_̅_̲̅м̲̅a̲̅я̲̅i̲̅ju̲̅a̲̅n̲̅a̲̅_̅_̅()ڪے~

      Comment


        #4
        Re: Growshop Outlet (puksupport)

        Dit klinkt als een growshop met goede service, zal eens kijken of ze nog wat voor me hebben wat ik wel kan gebruiken!
        Zal dan tevens een review achterlaten..

        Greetz,

        xslt66x

        Comment


          #5
          Re: Growshop Outlet (puksupport)

          Ook dit jaar goeie ervaring mee.
          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

          Comment


            #6
            Re: Growshop Outlet (puksupport)

            zekers goeie service vaste klant

            Comment


              #7
              Re: Growshop Outlet (puksupport)

              Voor mij is PUK 3 uur rijden, maar t is de tijd en afstand meer dan waard. Vakmensen en zeer klantvriendelijk!
              Ik ben PUK-fan!

              Comment

              Bezig...
              X