Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

eugrowshop.eu

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    eugrowshop.eu

    Korting op 420shop
    Hallooo,

    ik ben al een tijdje aan het kijken op de website van de eugrowshop en ik was van plan om een paar spullen bij hun te bestellen en op te halen in tilburg maar helaas kan ik ze op geen enkel manier berijken.
    Heeft er misschien iemand ervaring met eu growshop?

    groetjes

    #2
    Re: eugrowshop.eu

    Heb je alle 3 de nummers gebeld? En/of je eigen nummer achtergelaten? Heb in het verleden meerdere keren wel eens wat besteld bij hun en altijd zonder problemen.

    Greetz Kitefreak
    Royal Cheese, 350Ltr organic en 50 ltr fun (open)
    Blow it and you'll know it!!

    Comment


      #3
      Re: eugrowshop.eu

      bestel er ook regelmatig van geen problemen gehad tot nu toe


      Comment


        #4
        Re: eugrowshop.eu

        Vind het een beetje twijfelachtige website, zie je een aanbieding voor complete tent set staan van 300 nogwat euro, klik je die aan:

        Dit product bestaat niet meer. Klik hier om terug te gaan naar de homepage.

        Beetje jammer.

        Comment


          #5
          Re: eugrowshop.eu

          Als een shop niet goed bereikbaar is, bestel ik er niet. Simple as that.

          Als je om service komt heb je meer aan de shop die wel de telefoon opneemt.
          Het is trouwens dezelfde als growshopoutlet.nl volgens mij ?
          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

          Comment


            #6
            Re: eugrowshop.eu

            ik zou echt niet weten of het dezelfde site is als growshopoutlet.nl.
            Ik heb ze op al hun nummers gebeld, ik heb 4x mijn eigen nummer achtergelaten en ook heb ik ze meerdere malen ge-emailt.
            ik hou er niet van om via internet te betalen ik heb liever dat ik langs kan komen en alles gewoon ter plekke afhandel.
            op hun website staat dat ze een afhaal punt hebben in tilburg, het klinkt allemaal betrouwbaar maar dan moeten ze wel berijkbaar zijn.

            Comment


              #7
              Re: eugrowshop.eu

              ik ben er vaker geweest en je kan er gewoon betalen als je je spulletjes af gaat halen.
              prima service en ze nemen de tijd voor je.
              ben je bij de bestelling iets vergeten te bestellen en je denkt er pas aan als je de spullen ophaalt geen probleem.

              mijn mening over die complete setjes die ze aanboden voor lage prijzen: niet aan beginnen maar koop meteen voor iets meer geld spullen waar je 'n tijdje mee vooruit kan...
              HOE MOET IK ONTKIEMEN
              JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

              Comment


                #8
                Re: eugrowshop.eu

                Ja heb niet al te beste ervaringen met ze, ten eerste was er een verkeerde tent geleverd, geen VSA en een kapotte lamp, alles is wel vervangen, hun nummer is een 0877 nummer en erg duur om te bellen een paar keer met die gasten aan de foon gehangen en nadien was mijn rekening veel hoger en op rek. specificatie was dit door hun nr

                Comment


                  #9
                  Re: eugrowshop.eu

                  overal kan iets fout gaan.
                  als je er eens op bezoek bent geweest dan zie je ook hoe druk die gasten het de hele dag door hebben.
                  ze zijn dan misschien geen nr 1 bij velen maar ik ben er nooit bescheten of bedrogen door uitgekomen.
                  HOE MOET IK ONTKIEMEN
                  JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

                  Comment


                    #10
                    Re: eugrowshop.eu

                    Het zal allemaal best, maar als ze te beroerd zijn om de telefoon op te nemen Pas ik.
                    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                    Comment


                      #11
                      Re: eugrowshop.eu

                      ik heb online 2x besteld en alle 2de keren netjes aangekomen

                      Comment


                        #12
                        Re: eugrowshop.eu

                        nou ik kan je wel wat vertellen hoor

                        niet aan beginnen zit nu al letterlijk 3 weken te wachten en in elke week werdt gemaild deze week wordt het geleverdt
                        ik natuurlijk door de goede uitsraling van de site gewoon vrolijk met ideal betalen maar dat blijkt volgens mij nu een
                        VERGISSING gaat hier om 200 euro bestelling maarja blijkbaar niet voldoende (ps ik koop bergen met spullen via internet ook veel in he buitenland overzee's enzo ivm dollar euro ratio valt er een hoop leuks te kopen aan de andere kant van de plas nooit problemen)

                        ik heb ze 3 keer gemaild en gevraagdt waarom der op de website staat 48 uurs levering
                        "meneer het wordt deze week verzonden met onze bode " heb ik nu 2 berichten van lekkerrrrrrrrrrrrrrr

                        succes met verdere zaken daar maar uh niet doen dus

                        laterzzzzzzzzz
                        Last edited by backslash; 13 August 2012, 18:07.

                        Comment


                          #13
                          Re: eugrowshop.eu

                          Owjeeeee......

                          Gister wat bestelt, wel gewoon nette mail gehad van de ontvangst bevestiging en dat ik m'n spullen deze week kan verwachten met DPD.

                          Dat is dus nog maar afwachten......

                          Comment


                            #14
                            Re: eugrowshop.eu

                            als of de duvel er mee speelt krijg ik vandaag een mailtje dat het afgehandeld is en dat ik het kan verwachten morgen of overmorgen
                            we zullen zien
                            Misschien komt het omdat ik een klacht heb ingedient bij het electronische betaal tussen bedrijf ivm ideal (gevraagt of hun een terug storting konden doen )

                            deze mensen waren meer dan bereid mij te steunen in mijn tot dusverre getrachte aankoop

                            heb geduldt en dan komt het waarschijnlijk wel goed (mg5)

                            dat is normaal ook mijn uitgangs punt effe tjapie derbij ah komt wel chill joh maar ik werdt des ondanks toch na diverse kalmerende middelen
                            en twee weken (zijn heel wat tjaapies) een tikkeltje wantrouwend maarja dan dus toch een mailtje

                            haha succes verder iedereen voor mij was het de laatste keer daaro

                            Comment


                              #15
                              Re: eugrowshop.eu

                              Heb vanmorgen gewoon netjes me pakketje gekregen!!!!!!

                              Heeft 3 dagen geduurd na mijn betaling!!!

                              Heb ik dan gewoon geluk gehad?

                              Comment

                              Bezig...
                              X